زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ترش کردن معده چیست؟!

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ق.ظ
ترش کردن معده یک چیزی است که وقتی آدم در خوابگاه است و وقتی معده میفهمد در دور ترین نقطه ی ممکن نسبت به خانواده ی آدم قرار گرفته لوس میشود و آدم را مجبور میکند شب سوپ درست کند بخورد و فردا ظهر هم سوپ و شبش آش (دوستم درست کرده...به اسم اوماچ) و فردا صبحش هم آش سحری بخورد...و اسید معده اش تا بالای مری و ته حلق بالا بیاید و گلویش را بسوزاند و آدم را دچار سوزش معده کند....


+ دقت کردم که تنها کسی که صبحا از روبه روی دانشگاه آش سحری میخره و با یه ظرف آش و نون سنگک گرم وارد دانشگاه میشه و 8 صبح توی سالن منتظر استاده تا بیادو خوردن آش رو شروع میکنه و وقتی استاد اومد وارد کلاس میشه و به خوردنش ادامه میده تا وقتی استاد شروع به درس دادن کرد غذاشو تموم کنه منم :|
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • ماهی سیاه کوچولو
  • کلیشه ای ترین جمله:
    عوضش خوابگاه تجربه خوبیه :))
    پاسخ:
    :/  آدم به پا مرررررد میشه واسه خودش اینجا
  • سرباز جامانده
  • :-/ خو نخور اینجوری مادر
    پاسخ:
    باورت میشه تا این لحظه نمیدونستم که دختری؟! :/
    ایمیلتو دیدم :|
    والا آش و سوپ اونقدرام دوست داشتنی نیستن که بخاطرش درد هم بکشیم! غذاهای بهتر و راحت تری هم هست :)
    پاسخ:
    دلتون میاد؟!
    آش خیلی خوبه...خی لی!

    جالبه هرموقع مامان بزرگم آش درست میکنه و مهمونمون میکنه خیلی از پسرای خونواده نمیخورن...فوبیای آشه این؟!
    پودر زنجبیل بریز توی چایی،حل کن، تنده ولی بخورش
    پنج دقیقه بعدش خوب شدی تموم شده رفته:)
    پاسخ:
    یکی اون وسط مسطا بهم گفتا...ولی تو خوابگاه زنجبیل نداشتیم :(
    کارشناسان تغذیه هم مگه معده شون ترش میکنه؟؟
    آش سنگینه خب
    پاسخ:
    مگه کارشناس تغذیه آدم محسوب نمیشه؟! :)))
    عشششخ من آش! ؛)
    اسم خوابگاه میاد من میخندمااا :))))
    پاسخ:
    چرا؟! تو خوابگاه جیکارا میکردین شماها؟! ؛)
    بگو پیج کنن هر کی زنجبیل داره ورداره بیاره سرپرستی :))
    پاسخ:
    سعی میکنم نزدیک سرپرست نشم و به همون تظاهر کردن موقع دیدنش به "وای چقدر از دیدنتون خوشحالم!" بسنده کنم!!
    سلام
    خبر داری شاعر تنها را چه شده؟چرا هیچ چی نمینویسه؟
    جای دیگه مینویسه؟
    پاسخ:
    سلام
    وبش همونه... مدتیه نمینویسه...رفته مرخصی! 
    میاد...به زودی :)
  • زینـب خــآنم
  • والا معده ات از سنگم ک بود اگ اینجوری میخوردی وضعت بهتر از این نــبود  : /
    دختر لااقل واسه خودت ی برنـجی ، کتلتی ، کوکویی چیزی درست کن
    پاسخ:
    جو گرفتم...ببخشید! :))
    خب آش خیییییلی سنگینه دیگه...من به زوووور یه وعده میتونم بخورم...البته دستگاه گوارش من کلا خیلی لوسه،خیلی مراعاتشو می کنم...
    یه چند روزی غذای سنگین و فست فود نخور تا ایشالا زود خوب بشی...فیله مرغم اگه بخوابونی تو پیاز کباب کنی بخوری خیلی خوبه
    پاسخ:
    من به آش رشته و انواع آشیجات و سوپیجات علاقه ی فراوان دارم و اگه حالم بد نمیشد بازم میخوردم :/
    واقعنم متاسفم با این طرز غذا خوردنم!! :))
    یه دختر عمه دارم به یه نوع آش خیلی علاقه داشت و چند روز پست سر هم مامانشو مجبور کرده بود واسش اون آشو بپزه و هی میخورد... حالش بد میشه و اینا میبرنش دکتر...دکتر تجویز کرده بود: تا یه هفته فقط کباب بهش بدین بخوره
    !!!
    بیایه وسط :)


    آش دوس دارم نه تا این حد!!
    پاسخ:
    دزفولی گفته
    تا این حد آش دوس داشتن خوب نیست... ! تا همون حد که شما دوس دارین کافیه!
    فوبیای آش :)) شاید!!!
    علاقه ی زیادی بهش ندارم به جز موارد خاص و همچنین آش های خاص!!!  
    پاسخ:
    آش آبادانی و آش رشته خیلی خوبن...
    آش دوغ هم خوبه... یه آش هم هست خواهرم رفته مشهد خورده و میگه خیلی خوشمزه س و سر بدست آوردنش مخصوصا نذریش، جنگ و دعواس! اسمشم یادم نیست!
  • سرباز جامانده
  • :-/ ینی لهم کردی
    پاسخ:
    D:
    اون آش مشهدی که میگی شله نیست احیانا؟:|

    خییییییییییییییییلی بیمزه هست با عرض پوزش از هموطنان مشهدی:|

    منظورم این بود شما که کارشناس تغذیه هستی بهتر میدونی چی رو با چی بخوری
    پاسخ:
     همونه فک کنم...
    جدی؟ حواهرم که خیلی خوشش اومده بود... شاید حالا اونی که تو خوردی بد شده... 
    منم کبابو تجویز می کنم!(:
     اصلا کباب بر هر درد بی درمان دواست!(:
    پاسخ:
    دقی قن!
    مخصوصا بختیاری!
    مدیونی فکر کنی الان سر کلاسم و صبحونه 2لقمه تخم مرغ با دوستم خوردم و درحالی که الان ساعت 2:09 دقیقه س سر کلاسم و استاد داره درس میده و تاااازه ردیف اول هم نشسته م و گشنمه و ناهار هم ندارم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی