زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

"+O" هستم!

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ

خجالت هم نمیکشن انقدررر نیش میزنن!

خونم تموم شد...بسه!

خودم زدم روی یکیشون که روی دستم بود، خونم که توی شکمش بود پاشید بیرون...!

حیف این همه 0+!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • زینـب خــآنم
  • واقعا ؟؟؟
    علمیه این مطلب ؟؟
    منم o-  هستم  : |
    پاسخ:
    تمایلشونو در مورد منفی این گروه خونی نمیدونم! ؛)
  • فاطمه دریایی
  • بازم خوش به حال شما! حتی پشه ها هم گروه خونی منو دوس ندارن :دی
    بیشتر خانمایی که تو بخش زنان دیدم گروه خونی شون O+ بود! فکر کنم بیشترین گروه خونی هس بین خانما!

    پاسخ:
    چه خوب!
    ولی من همیشه دوس داشتم AB+باشم! چون از همه میگیره و همه ی آنتی ژنای خونی رو هم داره!
  • امیرحسین احمدی‌نیا
  • یه بامعرفتی عجیبی که این پشه ها دارن اینه که کم پیش میاد صورتو نیش بزنن:)) شاید دلیل علمی داره ولی به هرحال خیلی از این نظر خوبن:)) 
    پاسخ:
    از بوس و اینا خوششون نمیاد...فقط گاز میگیرن! 
    ولی جالبه ها! به دست و پا مخصوصا دست علاقه ی بیشتری نشون میدن!
    و در واقع از بوی بد ویتامین B فراری هستن
    کله پاچه بخور زی زی جان
    پاسخ:
    اون وخ که دیگه همه پشه ها جذبم میشن :|
  • سرباز جامانده
  • من آخر نفهمیدم گروهo کمیابه یاAB .جدیدا هرکیو میبینم O.البته خودمم O ام
    پاسخ:
    O زیاده... به همه هم میتونه خون بده ...
    : / نه دیگه ..
    پاسخ:
    عه! :)
    از بس که خوش مزه ایم
    :)
    پاسخ:
    خونمون شیرینه!😂
    دوباره قتل مرتکب شدی؟؟؟؟
    چ پدرکشتگی با حشرات داری؟؟؟؟
    من B+ کلیه هاتو مواظب باش موقع اضطرار خوب میخرن ازت 
    پاسخ:
    الان دیتم از خون حشرات رنگین شده!
    مارمولک که جزو حشرات محسوب نمیشه!

    +یا خوده خدا! 
    ولی بی شوخی ایشالا بمیرن همشون به زمین گرم بخورن شبا نابودم میکنن از خارش بیدار میشم:(((((
    پاسخ:
    تو خوابگاه پشه نداریم...عوضش میگن کک داریم! :)) ولی خب من تا حالا ندیدم! ولی موش و سوسک و مورچه داریم! پست پنجره ها هم کلی گربه هست!
    منم o- می باشم!! |:
    پشه که نیشم میزنه...از هیچ کسم که نمی تونم خون بگیرم..باز تو حداقل از  هم از o+ و هم o- میتونی بگیری!من فقط O-!


    پاسخ:
    تازه موفع بارداری هم باید آمپول بزنی!
    تو که O- هستی!
    قبل از زایمان دوم در صورت مثبت بودن گروه خونی بچه، آمپول روگام
    منم o+ :|
    پاسخ:
    برن قدش! 
    شپلق!👐
    چقدر آخه ما خواستنی هستیم
    ای بابا:دی
    پاسخ:
    چقدر چقدر! :))
    پس علتش اینه!!!
    بقیه ی حشرات نیش زننده هم همینطورن؟؟
    پاسخ:
    دوجا این مطلبه رو خوندم....
    +نمیدونم! 
    خوبه
    حقته
    نمیری خون اهدا کنی
    چشت دراد
    اینقدر خونتو بخورن بریی خون اشام بشی یهو
    :)))


    شادزی سولاخ سولاخ
    پاسخ:
    خون آشام شدن که باکلاسه!
    تازه چشماشونم قرمز میشه! یه جورایی متفاوتن! تازه نمیمیرن!

    فوبیای سولاخ سولاخ دارم!! نگو! :))
    من فکر کنم گوشت تلخم منو که اصن نمیخورن:))))
    دلت بوسوزه:-D 
    پاسخ:
    :)))
    بد مزه p:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی