زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نامزدی

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ

خب باید بگم که ما هم به جرگه ی نامزد شدگان پیوستیم


+بر خلاف تصوری که از عنوان داشتین باید بگم که کاملا در اشتباهین و حقیقت امر یه چیز دیگه س به واقع!

نه اصن نباید زود لو میدادم باید یکم اذیت میکردم بعد! :))

+به روح هم اعتقاد ندارم ؛)


مثلا قرار شده بیایم تبلیغ نامزدیمونو بکنیم! 

از الان تا روز 24 ام ... و 25 هم انتخاباته! 

+اگه به من رای بدین قول میدم ببرمتون اردو  D:

(ازین دروغا که اعضای شورا واسه تبلیغات توی مدرسه میگفتن!!!)

+ایـــنـــجـــا

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • فاطمه دریایی
  • سلام :)
    رای گیری کجاست؟
    پاسخ:
    سلام :)
    اون پایین لینکشو گذاشتم
    بی مزه :/
    تو هم با این تیتر زدن هات :)
    پاسخ:
    :)))))
    این بار کمتر عنوانت و جدی گرفتم!
    آفرین چه خوب :)
    پاسخ:
    :)) حالا اگه واقعی بود بازم جدی نمیگرفتی؟! ؛)
    هه هه هه من مطمئن بودم هیشکی تورو نمیگیره اصلا هم سرکار نرفتم=)))))

    پاسخ:
    :/
    دختر به این خوبی! چمه؟! :))
    منم تبلیغات کردم برات
    پاسخ:
    :))) مرسی! 
    مث اینایی که از طرف هر نامزد مورد نظر میرن توی پایگاه های تبلیغاتی...! :)

    نوشته هاتو دوست دارم

    من تازه اومد بلاگ

    موفق باشی

    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین :)
    وای دختر :دی 
    فکر کردم شوهر کردی :::::دی 


    پاسخ:
    :)) نه هنوز زوده!
    کیصافط نیشم باز شد تو خط اول
    :/
    گفتم ببین 2روز نبودیم همه پریدن

    تو اون روح نداشتت

    ماجرا چیست اصلا؟؟

    بیو خولاصه بگو شاید منم یه ذوقی در انگشتانم افتاد
    از این بی هدفی دارم میمیرم!


    شادزی


    پاسخ:
    :)))
    به قول جولیک: خواهشا انقدم فرت و فرت عروسی نکنید!

    25 ام باید برین توی اون وبی که لینکشو گذاشتم...به یه نفر از اون 10 نفر رای بدین... بعد میتونید اونجا نظرتونو در مورد وب مورد نیر هم بگین... بعد به نفر از اون 10 نفر به عنوان وب اولی توی زمینه ی دلنشین مردمی انتخاب میشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی