زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

گفته بودم بی تو میمیرم...ولی این بار نح!

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ق.ظ

میگفت:

"فلانی گفته اگه این دخترو به من ندین دیگه زن نمیگیرم تا آخر عمر و اصن میرم خودکشی میکنم...

بهش ندادن؛

الان هم زنده س هم زن داره!"

+لبخند ژکوند لازمه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

  • نیلوفر قاسمی
  • :|
    چِ فراوونه از این موردها!
    پاسخ:
    ریخته تو بازار :)
  • حامد قنبریان
  • بهش ندادن؛

    الان هم زنده س هم زن داره!"


    *** اما دیگه اون آدمه قبل با اون احساسات پاکش نیست. ی جورایی مرده  :(
    اینو با توجه به چیزایی که دیدم از این جور آدما میگم :|

    پاسخ:
    هوم...
    این که شکی درش نیس... یعنی زن گرفتنش ممکنه بالاجبار با از روی عاشق شدن مجدد باشه...
    ولی تحت منگنه قرار دادن دختر دلخواه با تهدیده به خودکشی آیا کار درستیست؟!
  • سیّد محمد جعاوله
  • بله
    پاسخ:
    :/
  • زینـب خــآنم
  • اصن بره خودکشی کنه ، مهم نـــیس ، آدم نـمیتونه بخاطر دلسوزی یکی دیگ زندگی خودش ُ نابود کنه
    یکی از همکارای سابق منم ی خواستگار داشت ک گفته بود اگ جواب مثبت ندی خودکشی میکنم ، اینم گفته بود خب بکنه  : دی
    و کرد ! ولی ناموفق  : دی
    استادمونم همیشه میگف هرکی همچین حرفی بهتون زد ، بهش بگین منتظر حلواتم  : ))))
    ی همچین آدمایی هستیم ما  : دی
    پاسخ:
    هاهاها چه استاد باحالی :))
    یادم باشه! ؛)
  • ماهی سیاه کوچولو
  • هومممم بعضیا خیلی توخالین
    پاسخ:
    دیالوگ فیلم هندی حفظ میکنن!
    خخخخخخخ=)))))))))))))

     عکس تو حلقم:/
    پاسخ:
    لم داده!
    فکر می کردم فقط به نظر خودم اومده که چاووشی اینجا نه رو گفته نح!(:
    البته آهنگ قشنگیه و من دوستش دارم
    پاسخ:
    ع ته حلقش ح رو تلفظ کرده! نگران حلقشم!
    آلبوم جدیدش قشنگه
  • امیرحسین احمدی‌نیا
  • هم بچه میاره!
    دوست داشتنی که با تهدید به خودکشی و این مزخرفات شروعش باشه تهش میخواد چی بشه؟!
    پاسخ:
    چندتا هم میاره!
    با قتل پایان می یابد به گمانم !
    ازین تهدید الکیاس این جمله!
    هه 
    به این عشقآ باید خندید
    پاسخ:
    بلی ؛)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • نصفشونم بیماری قلبی دارن :|
    پاسخ:
    خب مث اینکه تو بهتر میدونیD:
    کی هست؟! ؛)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • ایشالا سالمش گیر من بیاد! در واقع تجربه هایی هم با ایکس ناله های دوستان به دست میاد :دی
    پاسخ:
    با آدمای با تجربه گشتن چیز خوبیه! :)
    :))))))
    آمــآ
    ما مورد داشتیم میگفتیم یا همین یا هیشکی یا همین یا مرگ یا همین یا با اره برقی خودمو تیکه تیکه میکنم
    بعد رفتن به هر بدبختی ای بود براش گرفتن دختره رو
    نامبرده الان مثل سگ پشیمونه و از دختره بدش میاد :/ #تا_طلاق_رفتن_حتی
    پاسخ:
    o_O
    این بر اساس یک داستان واقعی بود؟!
    بچم داره؟
    این تابلوهه هم خیلی خوشمله آخه تاکی سنگین یه جابشینه بیچاره لابدخسته شده پاشودرازیده
    پاسخ:
    راسیتش بچه الان نمیدونم داره با نه!
    این مال یکی دو سال پیش بود...
    اشکال دیگه ای از این تابلو رو هم دیدم!
    کامنت قبلیم یکم ویرایش میخواست تو فعل "گفتیم " ؛ چیزش کن دیگه :دی
    بله کاملا واقعی.
    و اینه که من اصولا از عشقای آتشین واهمه دارم :/
    پاسخ:
    کامنا قبلیش یه ویرایش میخواست...خوانندگان محترم حواستون باشه پس!
    عشق آتشین داریم تو خونواده...بعد از 9 سال به هم رسیدن بالاخره... 2 سال پیش عروسیشون بود -_-
    ههههههههههه :))
    پاسخ:
    ؛)
    واقعا چه فکری میکنن بعضیا؟
    سیاست من اینه که این نشد یکی بعدی!
    چیزی که زیاده دختر:)
    پاسخ:
    :) آش به همین خیال باش!
    دل گیره کسی بیفته سخت رد میشه ازش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی