زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این پست را نخوانید اگر... فوبیای نقطه دارید!

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ب.ظ

بین خودمون باشه...من فوبیای نقطه دارم!
و این هم از یک خواب شروع شد
وقتی که آبله مرغون گرفته بودم و سال دوم دبیرستان بود و توی امتحانای نوبت دوم...
وقتی خواب یه عنکبوت خون آشام دیدم که گرد بود و هزارتا چشم داشت و اگه به بدن کسی میخورد چشماش میتونست پوست طرف رو تجزیه کنه و بدن آدم نقطه نقطه دار و خونی میشد!
میدونم خواب چرت و پرتی بوده ... ولی خواب وحشتناک و چندش آوری بود... یه عنکبوت گردالی خونی قرمز وحشتناک وول خورنده با هزاران چشم که توی یه سبد قرمز دست یه مرد بود!
دیشب چندتا عکس توی اینستا دیدم که هی یادم میاد و چندشم میشه ...
این عکس رو هم دو سه روز پیش که رفته بودیم کوه گرفتم ... و خیلی چندش ناک بود...!
جالبه بدونید فوبیاهای عجیب زیادی هست...مثلا فوبیای کاغذ...فوبیای آینه و...
+داشتم این عکسارو آپلود میکردم... دستامو گرفته بودم جلوی صورتم و از بین دوتا انگشتم یه گوشه ی عکسو نگا میکردم که درست آپلود کنم... خداییش نگید که شما فوبیای نقطه ندارین!
کلیک1!

کلیک2!

+عکسا بدلیل چندشناک بودن...ادامه مطلب باشن بهتره :دی

+این عکسو رفته بودیم کوه انداختم...خیلی چندش آور بود!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • اون کلیکارو میزنم
    ولی میگه همچین مطلبی نیس
    خداروشکر از آفریقا فاصله داریم:/
    پاسخ:
    الان درستشون میکنم
    خدااااارو شکککککر یعنی!!! :)
    وای نه! زهراااا :|
    پاسخ:
    زهرا؟!
    من زهرا نیستمااا!!
  • ماهی سیاه کوچولو
  • جا داره که قبل از پست یه اخطاری بزنین واسه اونایی که ناراحتی قلبی دارن حامله یا سنشون پیره که مناسب نیست :/
    پاسخ:
    گفتم اگه دارین نبینین که :))
    حالا شما جزو کدوم یکی ازین دسته هایین که گفتین؟!
    ایییییی جییییییییییغغغغ
    اینا چیه وای خدااااا حالم بد شد...

    من نمیدونستم فوبیای نقطه دارممممم..... ای توروخدا اینا چیه گذاشتیییییییییییییی....
    پاسخ:
    هاهاها... :))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • پس تویی این عکسا رو لایک میکنی هی میاد تو سرچ لیستِ من ؟
    انقددددددددددددر فحش دادم بهت که نگو و نپرس !
    پاسخ:
    مگه من گفتم بیا دنبالمو لایک کرده هامو ببین؟! :)))
    بس که فوضولی! ؛)
    + نه بابا من ازینا میترسم لایکشون نمیکنم!
    برو دنبال متهم اصلی بگرد!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • لایک کرده ها تو ندیدم.. ولی سرچ باکشِ اینستاگرامم پره از همین عکسا و حتی فوق العاده بدترش که هر روز لایک کننده شو فحش میدم! 
    پاسخ:
    عه! یعنی فالوعر فالوعینگات هر عکسیو لایک کنن توی اون سرچه میاد؟!
    یعنی به واقع اون سرچه رو که میزنی و کلی عکس میبینی اونا رو فاروور فالوینگای خودت لایک کردن و سرچ تو با سرچ بقیه فرق میکنه؟!
    من اینو الان فهمیدم :|
    +ببین پس از طرف منم فحش بده :/
    الان با این عکسایی که گذاشتی کسی فوبیا هم نداشته باشه دچارش میشه :/
    پاسخ:
    نه نه... شاید فوبیا داشته باشه ولی نهان باشه! 
    من با این کار فوبیای نهانشو آشکار کردم! ؛)
  • زینـب خــآنم
  • واااااااااااااای حالم بهم خورد ، همین چیزا رو میبینی ک میترسی دیگ  : |
    پام داره میسوزه  : /
    پاسخ:
    زده به پات؟!
    خواهرمم عکس وحشتناک و حال بهم زن که میبینه پاش درد میگیره :|
  • ماهی سیاه کوچولو
  • من حامل اطلاعات مهم و سری گروهک خاصی هستم پس حامله م :/
    پاسخ:
    بح بححححح بسلامتی... چه خوب که آقایون هم میتونن حامله باشن! ؛)
    عوووووووووووووووووق
    پاسخ:
    سلام سارا :)))
  • امیرحسین احمدی‌نیا
  • فکر کنم کراک بود وقتی معتادش میشدن بعد مدتی همین شکلی میشد قسمتی از بدنشون، فقط یه تفاوت داشت که جای اینکه زنبور پرورش بدن کرم پرورش میدادن، جالب تر اینکه این کرما میومدن دالی میکردن میرفتن! شما فکر کن رو پوست آدم همین شکلی تو عکسا باشه تازه کرم بیاد بیرون نیگا کنه بره. اضلن صحنه ای بود بس دهشتناک.
    پاسخ:
    دیدم کلیپشووو!!!
    همون که کرما در میومدن از توش...که سفید بودن...که مرده مرده بود؟!
    کوچولو بودم اونو دیدم...!
    وای منم دقیقا همین فوبیارو دارم فکر میکردم که فقط خودم اینجوریم
    پاسخ:
    تازه اینا که چیزی نیست...یه عکس دیگه دیدم حالم داشت بد میشد... خیلی بد بود.. انقدر بد که حتی حالم بد میشه بخوام آپلودش کنم!
    سلام 
    من چند ماهیه از نقطه  بدم میاد خییلی خییلی . هرجا متنی میبینم که نقطه داره چندشم میشه و حاالم بدمیشه خیلی برام عجیبه این حس. خیییلی ازارممیده دیدن نقطه.
    و بعد دیدن متن یا کلماتی که نقطه دارن تا چند دقیقه مدام احساس میکنم نردیک چشمام پره نقطه نقطه هست
    درمانش چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    من نسبت به تصاویر نقطه دار اینجوری ام نه نوشته ها
    متاسفانه درمانش رو نمیدونم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی