زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دختری در مزرعه!

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۸ ق.ظ

رفتیم خارج شهر...

خارج شهر اینجا به دو دسته ی اصلی #سردشت و #شهیون تقسیم بندی میشه!

یه خانواده ی عشایر دیدیم... رفتیم پیششون... و تعارفمون کردن بریم زیر چادرشون...و ما هم رفتیم!

 و توی چادر سلفی هم گرفتیم!

اون نی نی کوشولوعه موجود در عکس هم نوشونه... اون روسریشو هم خودشون دوخته و تزئین نموده بودن... دم خروس بالاش بود ما هی بهش دست میزدیم!!

خیلی با نمک بود!

#شبیه_یک_عدد_کلوچه!


++وسایلم صبح رسید...نصفه نیمه ولی!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

dome khoros!!!!!

پاسخ:
آره...دم خروس! خیلیم ناز بود!
  • ماهی سیاه کوچولو
  • اصن امکان نداره طبیعت حال آدمو خوب نکنه :)
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره! همش به همون اکسیژنیه که میره توی ریه های آدم! و اون کلروفیلی که با چشم میبینیم!!
  • زینـب خــآنم
  • وای خوشبحالت ، منم خیلی دوس دارم برم تو چادر ی عشایر ؛ خیلی خوب بنظرم میاد  : )
    پاسخ:
    جالب بود...خیلی :)
    چه بامزه :)
    لباس الآنشون هم اینجوریه؟
    پاسخ:
    نه...واسه بچه هه یه روسری این مدلی دوخته بودن... خودشون با بلوز دامن بودن خانماشون
    ای جاااان دم خروس
    وای زندگی عشایر... هرگز از نزدیک ندیدم چنین پدیده ای رو:| 
    از بچگی که تو کلاس سوم چهارم می خوندیم در آرزوش بودم یعنی... که مثلا با عشایر بریم ییلاق و قشلاق کنیم:دی
    پاسخ:
    بیا دستتو بگیرم ببرمت چنین پدیده ای رو نشونت بدم... :/
    سوار الاغت میکنم باهاشون برو ییلاق! :))
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    لینک دانلود اضافه شد:

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    زندگی عشایری واقعا سخته!
    برای خیلی از ما ها شاید غیر ممکن باشه تحمل سختیش...

    پاسخ:
    همینطوره
    ای خدا چه ناااازه فندقی:-* 

    وای عشایری خیلی خوبه
    همیشه دوست داشتم یه هفته عشایری زندگی کنم
    پاسخ:
    ما دو روز عشایری زندگی کردیم...!! خیلی خوب بود! البته فقط واسه دو روز!!
    گم شده بودیم و شب بود و عشایر ما رو پیدا کردن... توی یه قبرستون گم شده بودیم...

    سوار الاغشون شدم رفتم چشمه واسشون آب اوردم! :))
    ابتدایی بودم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی