زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

 زمستان رفت وحالا فصل نیکوی بهارآمد

شکوفه چون زمرد برسر هر شاخسار آمد


زمین رابین که چون پر گشته از گلهای رنگارنگ

شقایق های عاشق بی قرار و بی شمار آمد


جدایی عاقبت طی شد میان بلبل و گلشن

دوباره عاشق نالان به گلزار نگار آمد


چنان نالیده بلبل در فراق دلبر رعنا

که معشوقش شکوفاتر به دیدار هزار آمد


زکوهستان صدای آب نجوای دگر دارد

زآغوش طبیعت صد صدای جویبار آمد


به ایام دگرگونی کدورت دور کن از دل

بیفشان بذر همت را که فصل کشت و کار آمد


تو شیدا چشم خود وا کن زخواب غفلت دنیا

ببین این گلشن زیبا زسوی کردگارآمد


عیدتون خیلی خیلی مبارک پیشاپیش... سال میمونتون چیتوزی... اگه حرفی، شیطنتی چیزی بوده ... به قول یه جمله ی معروف که توی سال جدید هم برنامه همینه! شما حلال بفرمایید :)


+اگه به دلیل پستی با یه عنوان گول زنکی که منتشر کردم بخواین بدونین که نهایتش چی شد؛ این شد که قرار بود تا شنبه وسایلم با پست به دستم برسه که نرسید و پست هم به دلیل ایام نوروز تعطیله!  و طرف زنگ زد گفت چی شد رسیدن؟ و گفتم نه! و باز گفت من دوتا مسقطی خریدم ولی الان دارم میبینم خیلی بیشترن! و منم فرمودم اون اضافشون مال منه! و خب اونا رو هم نفرستاده!! این بود ماجرای عید امسال ما!

+خواستم این پستو عکسدار کنم آپلود نشدن! خودتون عکسا رو متصور بشین!

+الان شد!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • عاشق بارون ...
  • سال میمونتون چیتوزی.. :))))))))
    سال خوبی داشته باشی پر از اتفاق های خوووب! :)
    پاسخ:
    مرررسی...تو هم سال خیلی خیلی خوبی باشه برات سال 95!
    سال نو شما هم جدید و نوروزتون سیزده به در و کلا قاطی کردم :)


    عیدت مبارک زی زی جان

    یه جمله معروفیم هست میگه:
    اگه خوبی دیدین بدونید اشتباهی شده و اگه بدی دیدین حقتون بوده!

    آخه مگه میشه کسی از زی زی برنجه ها؟؟ مگه داریم اصلا؟؟
    پاسخ:
    ممنونم...عید شما هم مبارک...
    آره آره منظورم همین جمله معروفه بود...!
    سال نو مبارک:)
    پاسخ:
    ممنون....سال خوبی داشته باشی :)
  • زینـب خــآنم
  • چقــد بعضیا رااااحت برخورد میکنن با اموال مردم !!!
    اینا حق الناس نــمیدونن ینی چی ؟؟؟  : /
    سال نوت مبــآرک  : *
    پاسخ:
    سال نوی تو هم خیلی خیلی مبارک :)
    +دیگه خیلی خفن و ماجرا دار شد این ماجرا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی