زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پوشیدن کفش تق تقی در عروسی واجب است!

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ق.ظ

اگه بگذریم که عروس کی بود و چرا ما رفتیم عروسی و با کی رفتیم و اگه بگذرم از اینکه دوستم بود و مامانش همکار مامانم و باباشم بابامو میشناخت و همکلاس دختر خاله و دختر داییم بود و با سرگروه مامانم اینا همراه شدیم رفتیم علوسی...
 وبگذریم از اینکه یه خانومه اولش اون پشت پشتا داشت با یه نفر دیگه میرقصید و به عبارتی تمرین رقص میکرد و نمیومد وسط و وقتی اومد وسط و وقتی چشمم بهش خورد اونقدر خندیدم و اونقدر سعی کردم جلوی خندمو بگیرم و انقدر نتوستم که یه ربع هی میدیدمش هی غش میکردم هی نفسم بالا نمیومد هی از شدت خنده اشکم میریخت رو صورتم و صورتم خیس شده بود! خیلی جوگیر بود بنده خودا! از خوشحالی یه جا بند نمیشد!
حالا قسمت ضایع ماجرا این بود که عروس و داماد دست همو گرفتن و از جایگاه اومدن پایین که بیان برقصن به واقع! و به خیل رقاصان بپیوندن که محل مورد نظر یه گردی وسط سالن بود که هی زیرش رنگی رنگی میشد، همین که رسیدن آهنگ قطع شد! و خواننده از بلند گو اعلام کرد که صدا قطع شده و دقایقی دیگر آهنگ پخش میشه! بعد هی منتظر موندن هی منتظر موندن که یهو یه صدای بلند از بلندگو گفت: تکون بده! و دوباره فرمود تکون بده... و در ادامه اذعان داشت: کمرو تکون بده! کلا اینکه خیلی یهویی آهنگ وصل شده بود و آهنگ تند و یهویی اومد بزنه حالشونو و رقص دوتاییشونو بگیره که یهو اینا روی آهنگو کم کردن و کم نیاوردن و حرکات موزون از خودشون در وکردن که البته حضار جو گیر شده و اونا هم تحت تاثیر اینا حرکات موزون تر و وحشتناک تر بروز دادن!

+اینکه چرااااا باید از همه ی تالارای این شهر اونم وقتی که من باز کفش پاشنه بلند پوشیدم؛ دقیقا باید به همون تالاری دعوت بشیم که دفعه ی پیش با همین کفشا روی سنگفرش ورودیش تا دم تالار نتونستم راه برم و هی کج و کوله میشدم و بس که بد بودن این سنگا و این کفشا پامو آزار میداد خودمو انداختم روی مامانم که داشت جلوم راه میرفت و گفتم مامان تورو خدا نرو منم با خودت یجوری ببر و غش غش زدم زیر خنده :| و اونقدر خندیدم که مامانم خنده ش گرفته بود و نمیتونست منو جمع کنه... منم سرمو کرده بودم تو چادر مامانم و ادامه میدادم! به دلیل اینکه هم اینور هم اونور مردا صندلی گذاشته بودن نه میتونسم کفشامو درارم و پابرهنه تا سالن برم، نه میتونستم با کفشام راه برم... نه مامانم میتونست بغلم کنه! بگذریم که چی شد و با چه وضعیتی رفتم !
امشب هم خدااارو شکر خواهرم بود و موقع راه رفتن و بالا و پایین رفتن از پله ها دستمو دور بازوش حلقه میکردم که با کله نرم تو رمین! ولی شما فک کنید این نشونه ی محبت زیاده!
و سرزنش نکنید با جمله ی" آخه مگه مجبوری؟!"


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

من عمررررررررررررا نمی‌تونم از اینایی که پاشنه شون باریکه بپوشم
ولی اگه پهن باشه با 15 سانتی هم می دوم
پاسخ:
باریک بود! آی کمرم...آااای پام!! 
یکیم نداریم بهش آویزون شیم اونم کولمون کنه!
  • سرباز جامانده
  • :-D من با کفش اسپورت یا پاشنه تخت بعد از یکی دوساعتت راه رفتن کمر درد میگیرم.نمیدونم ملت چجوری با کفش پاشنه بلند راه میرن.تازهههه یه فیلم داشتم میدیدم زنه با کفش پاشنه بلند میدویددددددددددد.میفهمی؟میدوییددددد.پاشنشم یچی تو مایه های پاشنه ی داخل عکس بود.اصن له شدم
    پاسخ:
    شعبده بازی بوده :))
    کسی که مدام پاشنه بلند بپوشه عادت میکنه و میتونه به مرحله ی دویدن هم برسه!
    یکبار یه جفت صندل پاشنه دار پوشیدم ازون عروسی هیچی نفهمیدم فقط و فقط تمام تلاشم این بود زمین نخورم :| !
    پاسخ:
    دو سه سال پیش عروسی دختر داییم: من هی میرفتم مینشستم روی صندلی هی خستگی در میکردم ؛ دوباره میرفتم وسط! 
    والامگه مجبوری پاشنه بلندبپوشی؟
    البته منم مث توام
    منم وقتی میرم عروسی پاشنه بلندپوشیدنی
    آویزونه مامانم میشم
    وهمین که رسیدم تالارکفشاموپرت میکنم اونوروباپای برهنه راه میرم
    پاسخ:
    انقدر حال میده! ولی شخصیت آدم بهم میریزه :))
  • زینـب خــآنم
  • مجـبـــــــــــــوریهـــ ، عـــروسی واقعا اجبــآره یک سری شرایـطش  : دی
    درکت میکـــنم ، من از این کارا زیاد کـــردم  : )))
    پاسخ:
    عاره بابا... پسرا خوبن...یه بلوز و یه شلوار تنشونه...از اول تا آخرشم حال میکنن!
    عین ما نیستم مانتو بپوش زیرشم لباست اونم اگه دامنش بلند باشه یه چیزی اگه کوتاه باشه هی موقع شام و بیرون رفتن درش بیار بپوشش... !
  • نرگـ ــس ...
  • من که بلد نیستم با کفش پاشنه بلند راه برم..

    ولی امسال میخواستم بخرم برا عید.. یکم پاشنه داشته باشه.. نه 10 سانتی

    اونم دیدم من عادت دارم دیر برم سر کلاسام و همیشه میدوم.. واسه همین دیدم با این کفشا نمیشه دوید و واسه همین تر هم نخریدم:)

    ولی دخترا از این کفشا دوس دارن دیگه.. کاریش هم نمیشه کرد
    پاسخ:
    مدیونی اگه فک کنی منم کلاسای صبحمو مثل اسب میدوعم!
    اصن مدرسه و دانشگاه فقط اسپرت!
  • عاشق بارون ...
  • هر وقت این کفش پاشنه خیلی بلند ها رو میبینم تو کفش فروشی همش میگم خوشبحال اونایی که میتونن با اینا راه برن! :دی دیگه با بیشتر از 8 سانت(اونم پاشنه باریک) واقعاً خیلی کار بزرگیه. :دی
    پاسخ:
    یه کلیپ دیدم 3 تا مسر داشتن با کفش پاشنه بلند میرقصیدن :|
    باورت میشههه؟!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • پاسخ:
    به وای فتی وصل شدم حتما دانلودش میکنم...از کامنتا مشخص بود که چیز باحالیه!
    عارضم به خدمت تون که پوشیدن کفش پاشنه بلند اثرات خیلی بدی روی ستون فقرات و اینا داره و صدمه میزنه به بدن!

    یه چیز دیگه ای هم هست درباره کفش پاشنه بلند که واقعا اینجا امکان بیانش نیست بخاطر مراعات اخلاقیات و حیا :|
    پاسخ:
    خودم هردوشو میدونم!
    ولی خب زورکیه!
    سلام
    اگر بخوام تو عروسی پاشنه بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــند بپوشم، یک کفش مهمونی معمولی پام می کنم و توی اتاق پرو، کفش پاشنه بلند رو در میارم. باور کن یک جفت کفش نه آنقدر حجم دارد و نه وزن، حداقل از بین آقایون می شود مثل یک خانم رد شد... :)
    پاسخ:
    سلام
    والا...هی من میگم... هیشکی گوش نمیکنه!
    ولی خب ما عروسی فامیل نبود...میخواستیم بریم یه سر بزنیم و زود برگردیم به واقع...! و اگه معمولی هم میپوشیدم برام نمیصرفید بخوام پاشنه بلند ببرم بپوشم تو عروسی ناشماس ... خلاصه به همون یک جفت کفش بسنده کردم
    ولی هم این و هم اون مورد که گفتین یادم میمونه...پیشنهادات جالبی بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی