زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هرچی انرژی و ذوق و شوق داشتنم ...پرید

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ق.ظ
امروز وقتی در حین حرف زدن با "فلانی" وسط توضیحاتم با کم محلی بهم گفت خلاصه ش کن و نذاشت همه ی مشکلاتو براش بگم و با بی محلی برخورد کرد و حرفامو نشنیده گرفت و حرفای خودشو زد و منی که یک ساعت منتظر بودم تا بلکم وقتش خالی شه و نورمون به جمالش روشن شه رو اینجوری پاسخگو بود و متنفر شدم از نگاهاش، انقدر حالم گرفت و انقدر تمام انرژیمو گرفت که درک کردم وقتی "ز" خودشو از خونه بهم تا خوابگاه رسوند و منو با اون حال خراب برد بیرون در حالی که من تمام روز رو جلوی اون هم سوئیتی تظاهر به هیچ اتفاقی نیفتادن کرده بودم، و بعد برد برام شیرینی خرید و تهدیدم کرد که اگه بخوای به حال و روز و قیافه ت همینجوری ادامه بدی با من راه نیا و وقتی برگشتیم گفت با این حال و روزی که داری، تمام انرژیمو گرفتی... کاملا درک کردم که چی میگه
  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

ای بابا بیخیال
پاسخ:
هی...
هر کی زد تو برجکت، بزن ناک اوتش کن... والا...
پاسخ:
کلا منطقم همینه...ولی اینو نمیشد!
یکم نامفهوم بود :| خوابگاه؟ الان خونه نیستی مگه؟

در کل مادر نزاییده زی زی رو ناراحت کنه :| عکسشو بفرست تا به حسابش رسیدگی شه
پاسخ:
خونه م.
بدم اومد از بی توجهیش به واقع!
  • محمود بنائی
  • :) خودتو ناراحت نکن، دور از جون برای کسی بمیر که واست تب کنه!
    سال نو هست باید همه این غبارها را از دل شست.
    پاسخ:
    چه حدیث قشنگی! :)) باوشه!
    چند وقته که هم تو هم فاطمه خودکار بیک و هم الانور به "به واقع" مبتلا شدین
    خواستم فقط ابراز دقت کرده باشم و با این آی پی دوست داشتنی هم کامنت گذاشته باشم به واقع :دی
    پاسخ:
    اه آره :)))
    توی چتام ، کامنتام، پی ام هام ، پیامام و حتی صحبت کردن با مامان و بابا و خواهر و فک و فامیل و دوستام.وحتتتتی تر اینکه توی ذهنمم با خودم که حرف میزنم از این کلمه استفاده میکنم به واقع!

    عه! آی پیت!!!! کجایی مگه تووو؟! شوخی شوخیه یا جدی جدی سرکاریم؟! :دی
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    به نظرم این پست پاسخ به نظر قبلی من در مورد " حسِ گول خوردن" هست :
    -----------------------------------------------------
    سلام
    عنوان خیلی خوب بود
    اصلا جذب شدم تا آخرش بخونم
    بالاخره گول خوردن هم حس خوبی داره !!!!!
    پاسخ: 
    سلام
    یکی بیاد منو گول بزنه ببینم چه حسی داره!
    پاسخ:
    عنوان؟! :))
    پست یکی مونده به آخرمو دریاب!
    پاسخ:
    عه...خوندم...بسلومتی خواهر !
    التماس دعای شدید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی