زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هی یادمممم میاد

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

خیلی کم پیش میاد قبل از وقوع چیزی بیام بمویسم گه بعدا میخواپ بیام "یه چیزی "بمویسم! اینو جهت تحلیه ی روحی نوشتم که بعدا بیام حتما بنویسم که دیشب توی اتوبوس که اومدم و الان رسیدم چه اتفاقانی افتاد!

سرم درد میکنه... هی یادم میاد! که روحم غمین میشه!

حلاصه بعد میام میگم...

فعلا فقط خواب!


+مامانم زورکی میگه پاشو بیا غذا بخور :/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

چه اتفاقی افتاد ؟؟؟

زی زی تو حق نداری اینجوری مارو نگران کنی!!

حواست به طرفدارات باشه دخترم  :)))
پاسخ:
پسرم چیزی نشده...! 
ها ایـ که الان وَگفتی ایــ ینی چَـ؟
پاسخ:
حالا میام میگم!
  • مـاه بـانو :)
  • خدا قوت :)
    پاسخ:
    سلامت باشی :)
    هنوز بیدار نشدی؟
    ما منتظریم:)
    پاسخ:
    بیدارم...ولی حتما بیام بگم..؟!.! داشتم خواب زنبور میدیدم!
    گفتی تو اتوبوس یه اتفاقی افتاده!!!!
    پاسخ:
    از صبح تا حالا 3 بار بیدار شدم باز خوابم گرفت! نمیدونم شاید قسمت نیس بگم!
    خسته م...!
    اتفاق نه...اتفاقات!
    زورکی پاشو غذا بخور
    پاسخ:
    زورکی خوردم!
    من دچار یاس فلسفی شدم این روزا :|
    پاسخ:
    من به نوعی بیخیالی مبتلام!!
  • خانم والیوم
  • این همه کشت و کشتار بالاخره آه اون مارمولکا و جک جونورا دامنتو گرفت:/
    توبه کن:-D 
    پاسخ:
    عععع...آآآره! آه اونا بود به نظرم!  :)))
  • اَسی بولیده
  • خب برو غذا بخور :/
    این بچه های خوابگاه عادت کردن به تنهایی غذا خوردن یا به موقع غذا نخوردن :/
    پاسخ:
    دیپلم بد غذا خور ترین فرد خوابگاه تقدیم میشه به خودم!
    همون تنهایی خوردن یا به موقع نخوردن یا اصن کلن نخوردن یا جای ناهار صبحونه خوردن یا شام رو ساعت 4 نصف شب خوردن یا هر روز فقط یه وعده اونم ناهار خوردن و بعدش دیگه هیچی نخوردن!
  • زینـب خــآنم
  • وااااااااااای منم قبلا خیلی حرص میخوردم ، مامانم بیدارم میکردن ک بیا غــذا بخــور !!!
    میگفتم بابا بیدارم نــکنین ، این خواب خودش واسه من غذاس  : /
    دیگ بیدارم نــمیکنن اینقــــــــد ک من خابم کمه ، از خداشونه یکم بخابم  : دی
    پاسخ:
    من تازه رسیده بودم خونه...بعد از کلی ساعت راه که توی اتوبوس بودم...
    فشارم زود میفته اگه چیزی نخورم...به همین دلیل!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی