زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اتوبوسانه

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ق.ظ

توی اتوبوس
این دختره صندلی بغلی که خیلی زود هم دوست شدیم و تا شماره گرفتن هم پیش رفت دوستیمون! (البته من معمولا زود با کسی جور میشم... مگر اینکه طرف خیلی وضعیتش حاد باشه!) داشت تعریف میکرد که نامزد کردم...یه هفته بعد اومدم دانشگاه! بعد در ادامه فرمود: داداشمم یک هفته بعد از نامزدی من نامزدیش بود... و اذعان داشت: داداش من یه دختره رو 6سال میخواست، از دوم دبیرستان تا دانشگاه تا یک سال بعد از دانشگاه که رفت سر کار ( هرجوری حساب کردم شد 7 سال! تازه بدون در نظر گرفتن سربازیش!) بعدگفت: تو خیلی شبیه اون دختره ای... مخصوصا وقتی که میخندی!
من :) !!
میگم: خب حالا دختره چی شد؟! با یه نفر دیگه ازدواج کرد؟!
میگه نه... شد زن داداشم!
من :/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • ماهی سیاه کوچولو
  • خندیدم نصف شبی :)
    پاسخ:
    با احساسات آدم بازی میکنن نصف شبی!
  • اَسی بولیده
  • واقعا که :|
    این چه طرز تعریف کردنه آخه :|
    پاسخ:
    الان کنارم خواب بود...بابد میزدم لهش میکردم؟!
    اون دختره!!! :))))) اون دختره ی بی هویت زن داداشش بود؟ اون وقت بهش میگفت اون دختره:/؟ 

    + ایشالا خواهرشوهر این چنینی نصیبت نشه:))
    پاسخ:
    خواهر شوهر که خوبه! 
    هی زبون درازی کنه... هی تو از اون زبون دراز تر... هی روشو کم کنی! :)))
  • زینـب خــآنم
  • : ))))
    دل نــبند ، اینا همه مــردم آزآرن : دی
    یکم دیـر دوست شـدی باهاش ! ولش کن دیگ ، دیگ دوستی باهاش سودی نـدآره  : دی
    پاسخ:
    نه دیگه...راس میگی فایده نداره! :)))
    حتما اون لحظه ای که گفت شبیه اون دختره ای میخاستی از خوشحالی غش کنی؟!!

    پاسخ:
    از خداشم باشه کسی که بخواد شبیه من باشه!
    ته ته کامنتت یه منظور خبیث چسبیده بود! :))
    معلومه ک با ازدواج داداشش با همون دختره مخالف بوده:))
    پاسخ:
    مممم...نمیدونم... ! 
    میگفت مث پروانه میگرده دور و ورش/که همه ببینن و بپرن از دور و ورش! یه همچین چیزایی! من شعرش کردم!
    :))
    ان شاءالله خوشبخت بشن در کل.
    پاسخ:
    اون که آره کلا! ؛)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • منم میخوام :|
    پاسخ:
    چی؟! :)))
    ب زن داداشش میگه اون دختره؟؟؟ :)))))

    احتمالا هیچ رابطه ی حسنه ای با هم ندارن :|
    پاسخ:
    میگفت اون خیلی دور داداشم میگرده ولی من دور نامزدم نه!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • خیلی جالب بود :)))))

    من نمیدونم چرا نمیتونم تو اتوبوس با کسی دوست شم :|
    پاسخ:
    جدی؟ من نمیتونم دوست نشم :|
    پس شانس آوردید.
    پاسخ:
    بلی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی