زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

گنجشک لالا...مهتاب لالا!

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ق.ظ

یکی هم نیست برامون لالایی بخونه خوابمون بگیره!

داستان هم خوبه

شعر هم بد نیست!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

این موقع ها وقت خواب نیست وقت بیداریه:

http://note-book.blog.ir/1394/12/09/in-the-nights-there-is-some-lights
پاسخ:
چنین لینکی وجود ندارد!
http://www.aparat.com/v/I0KyX/لالایی_خواندن_جواد_عزتی
پاسخ:
مرررسی :)
  • خانم والیوم
  • اووووخیییی^_^
    پاسخ:
    آرزو به این کوچولویی!
  • زینـب خــآنم
  • منم ترجیح میدم کسی واسم بخونه تا خودم بخــونم  - _ -
    پاسخ:
    اصلا باید حتما کسی باشه و بخونه!
  • ماهی سیاه کوچولو
  • گنجشک لالا مهتاب لالا
    زیرترین صدای زیبای دنیایی که تا حالا شنیدم مال این لالایی بود :)
    پاسخ:
    بچه که بودم هر شب ساعت 9 که از رادیو پخش میشد مامان و بابام واسم پخشش میکردن... وقتی بزرگ تر شدم و خواهر کوچولوهام به دنیا اومدن من براشون میخوندم
    یاد مشاعره هامون بخیر
    پاسخ:
    آرررررره مشاعره هامون! سه تایی! چقدر اون شب خندیدیم! چقدر من از شدت خنده اشک ریختم...وای عالی بود...عالی!
    تو که عروس شدی ازت خبری نیس خانوم!
  • رفیق خاموش
  • چقدر این لالایی رو دوست دارم یاد خاطرات گذشته  افتادم
    پاسخ:
    یهو آدم برمیگرده به 20 سال پیش مثلا!
    به شوهرم گفتم به قصه و لالایی علاقه دارم
    گفت عجب تفاهمی
    تو بخون من بخوابم.......
    پ.ن:از کتاب های صوتی استفاده کن
    پاسخ:
    عاقا.... نمیخوام! کتاب صوتی که آدم نیست! یکی از شرایطم اینه که باید آدم باشه!
  • اَسی بولیده
  • قورباغه ساکت! خوابیده بیشه :دی
    پاسخ:
    گنجشک لالا، سنجاب لالا آمد دوباره مهتاب لالا
    گل زود خوابید مثل همیشه قورباغه ساکت خوابیده بیشه
    لالا لالایی لالالالایی لالالالایی لالالالایی
  • اَسی بولیده
  • .... لا لالا
    برکه لا لالا
    شب بر همه خوش
    تا صبح فردا P-:
    پاسخ:
    :)))
    آفرین به تو و حافظه ی تو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی