زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یکی بیاید به من بگوید مگر عمر مگس 3 روز نیست؟ (پشه؟مگس؟) پس چرا این مگسه که از هفته ی پیش آمده از بالکن توی اتاقم و هی برای خودش ول میگردد و میچرخد و مینوشد ازین جام نمیمیرد...؟؟!!!نه چرا؟! چرااا؟!
سر پیری نیفتد وبال گردنم!
رفتم روم به دیوار گلاب به رویتان دستشویی...نه اینکه هی هرجا میروم همراهم می آید و از وقتی که در اتاقم چشم باز کرده من را دیده، فکر میکند مامانش هستم، تا توی دستشویی هم همراهم آمد. بعد دویدم زود آمدم بیرون و در را پشت سرم بستم و آن تو زندانی اش کردم (مادری خبیثم چون من.) یک ساعت بعد دیدم آمده نشسته کنارم هی دورم میگردد! میگویم: من اینو بردم توی دستشویی... بعد "ز" خیلی خوشحال میگوید: منم آوردمش بیرون!
رفته بودم در حال آشپزی توی آشپزخانه... عین این بچه های نق نقو که یک لحظه مامانشان را نمیگذارند به حال خودشان آمده بود ویز ویز میکرد توی گوشم...بغلی هم شده :/
داشتم از دانشگاه بر میگشتم توی فکرش بودم! از صبح تنهاس! منتظر هم هست تا برسم خوابگاه... نمردیم و یک پشه ای چیزی چشم انتظارمان بود لااقل!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۸)

  • سرباز جامانده
  • خخخخخخخ خدا قوت بده بهش.مامان زی زی
    پاسخ:
    الان باید بگم متشکرم؟! :/ :|
    ههههه رفیق تنهاییاتون شده

    سر ب سرش نذارین. گناه داره. این پشه از دار دنیا فقط شمارو داره! :)
    پاسخ:
    من و پشه م! تازه دوسشم دارم!

    +الان دوستم گفت یه پشه افتاده توی سینک... دلم ریخت!
    ولی بعد پیغام اومد که یکی دیگه م هست...نمیدونم مال من کدوم یکیه!
    خیلی جالب بود:-) 
    پاسخ:
    ؛)
    جاست مگس کش ! :>
    پاسخ:
    نداریم...! با دست تو هوا میشه گرفتش!
    +امروز بچه م دوستشو اورده بود پیشش!
    چقدر خندیدم با این پست :)
    .
    ان شالله به پای هم پیر شین:دی
    پاسخ:
    اونی که باید پاش پیر شد شوهر آدمه...که البته نمیدونم آقامون چی بوده که بچمون مگس شده! :D
    بلی پشه ها نمیمیرند، فقط از جایی به جای دیگر منتقل می شوند همانطور که ذکر کردید.
    بعدم بنظرم مگسه آموخته رفته یعنی همون عادتی شده. میگم شما یک کار کن یکدانه برنج را نصف کن یادش بده که وقتی پرتابش کردی برود بیاورد و مثل سگ ها خرکیف شود.

    +بنظرم بهتر بود آن توضیح عنوان را در پ ن می آوردید.
    والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
    حضرت جناب استاد سین
    8اسفند سنه 1394
    پاسخ:
    پشه ها دارای قانون پایستگی ان؟! :))
    میخوام با طناب گردنشو ببندم ببرنش گردش!
    بچه م پشه س...سگ نیست که!
    میچرخد و مینوشد از این جام! منکه دقیقا با ریتم خوندم اینو!

    پاسخ:
    ریتمیک بود این قسمت! 
  • زینـب خــآنم
  •  : ))))
    همونم غنیــمتهـــ  : دی
    پاسخ:
    والااا! :))
    این دغل دوستان که میبینی، مگسانند گرد شیرینی!

    خلاصه کاری به شعر ندارم فقط خواستم بگم خیلی شیرینی زی زی جان :)
    پاسخ:
    نه باو بچه خوبیه ... دغل دوست نیس!
    یه پرووو یه ساله داره تو دفتر صبح به صبح با من چش تو چش میشه
    :/


    دیگه باید بهش میزو سیستمم بدیم
    :/

    خره وز وزو!!!
    پاسخ:
    آخی...تو هم بچه دار شدی؟! :)))
    قدر بدونه... همینه که دورت میگرده!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
  • خانم والیوم
  • قاتل همش تو ژانر کشت و کشتار مینویسی=))))
    عاشق نوشته هاتم احسنت
    پاسخ:
    این احسنت آخر منو کشت! D:
    اوووف !
    یه کتاب وا کن وقتی نشست روش محکم کتابو ببند !
    یا وقتی یه جایی نشسته روش شیشه پاک کن بریز ^_^
    تو ظرف عسلم بندازی خوبه
    بدم میاد از مگس :/
    وزوزوی الاغ :/
    پاسخ:
    دلم نمیاد لهش کنم!
    شیشه پاک کن نداریم
    عسل گرونه

    میتونم شب لامپو خاموش کنم....در رو باز بزارم که بره به سمت روشنایی بیرون...بدون خشانت!
    سلام
    :)))
    بسی شاد شدم

    یاعلی
    پاسخ:
    علیک سلام!
    خوبه خوبه :))
    شاعر "کو قطره اشکی" رو می شناسید؟
    مراعات نظیرش عجیب قشنگه.
    پاسخ:
    بله...سید تقی
    +ریتمشو دوس دارم!
  • اَسی بولیده
  • آخی پس نی نی دار شدی؟؟ :))
    زی زی و وز وزی ^_^
    فکر کنم وزوزی و زی زی خوش آهنگ تر باشه :دی
    چه به هم هم میاین :پی
    پاسخ:
    نی نیمون مگسه! :))
    سید تقی کیه
    پاسخ:
    ببخشید نصفه نیمه نوشتم!
    سید تقی سیدی
    منمون.
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی