زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نامزدهای پولی!

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

یک نفر توی خیابان آمده به دوستهایم برگه ی تبلیغات نامزد مورد نظر را بدهد، بعد در ادامه ی این کارش فرموده: "اگه رای بدین بهتون پول میدم..." اولش گفته 30 تومان...بعد قبول کرده 70 تومان...بعد اینها چانه زده اند شده 100 تومان! شماره هایشان را گرفته داده به پسر نامزد مورد نظر تا تماس بگیرد و آخرین مبلغ پیشنهادی را بدهد و روز انتخابات بایستد پیششان تا دقیقا اسم فرد مورد نظر رای داده شود!

من توی اتاقشان بودم داشتیم با هم یک فیلم خیلی مزخرف میدیدیم...گوشی یکیشان زنگ خورد صدای جیغ و خنده یشان رفت هوا، دویدند رفتند توی اتاق من تا با گوشی صحبت کنند...در را هم بستند!
بعد که یکی از بچه هایی که آمده بود همراهمان فیلم ببیند رفت که رفت، من را دوتایی کشاندند توی اتاق و ماجرا را برایم تعریف کردند... راستش خیلی ناراحت شدم ...اینکه آدمها برای پول چکارها میکنند...این رشوه مگر نیست؟...حتی اگر قرار باشد به همین نامزد هم رای بدهم...وجدانم قبول نمیکند رشوه بگیرم!
خدارو شکر که فرد دیگری برای نامزدی مد نظرم است!!

+زنگ زده به خاندانشان که فردا بیایید به همین فرد رای بدهیم هرکدام صدتومان یا بیشتر! تا حالا ظاهرا 50_60 نفری یار جمع کرده! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • سرباز جامانده
  • :-/ :| چه مزخرف
    پاسخ:
    یه چیزی هم فراتر از مزخرف! چرته...چرت!!
    منم اینو شنیدم منتها یه سوالی که پیش میاد اینکه مگه اینجوری چند نفر رو میشه جمع کرد؟
    مثلا 100 نفر 500 نفر اصن بگو 1000نفر یا حنی بیشتر. خیلی تاثیر داره این آیا؟
    بعد فکر کن این نامردا رای بیارن اونوقت اختلاص می کنن 3000 میلیاردی، از آخرم به اسم جمهوری اسلامی و رهبری و اینا در میاد.
    خدا اون روز رو نیاره که اینا رای بیارن اگه ملت شریف عقلشون بکشه...
    پاسخ:
    ایشالا ملت شریف مشت محکمی میزنن تو دهن آمریکا!
    من میدونم...این کار آمریکا و اسرائیله :D
  • امین روستائی
  • کسی که الان بخاطر تصاحب این صندلی حاضره اینجوری پول خرج کنه، فردا اگه روی صندلی بشینه که مشخص نیس چقد پول مردم رو تلکه میکنه...
    پاسخ:
    پس از همین الان میگیم: خاک تو سرش!
    :||||||||
    پاسخ:
    همین دو نقطه خط از سرشم زیادیه حتی!
    از هر طریقی میخوان رای بیارن:/
    ب نظر من اینطوری رای دادن اول خیانت ب شعور خود فردیه ک رای بهش میده بعد خیانت ب سرنوشت شهر و استانش

    پاسخ:
    ازش بدم اومد! حتی اگر گزینه ی خوبی هم باشه بهش رای نمیدم!
    میشه شماره پسر اون نامزدو برام بفرستی؟
    خیلی پول لازمم
    پاسخ:
    برو از خدا بترس...برووو!!
  • سعادت سلیمانی
  • سکوت میکنم!
    پاسخ:
    همین کفایت میکنه!
    اینا نمیدونن دارن با آینده و سرنوشت مملکت بازی میکنن !!
    پاسخ:
    نادونن!
  • تُــربــچِــه :)
  • هــــی
    واقعا ما داریم به کجا میریم؟
    پاسخ:
    به اونجا!
  • خواندنی ها
  • معلومه خیلی خرپول بوده طرف که به هر نفری 100 تومن میداده
    طرف ما شام میدن اما پول نه
    پاسخ:
    فک کنم از اون وام هاییه که واسه تبلیغ بهشون دادن؟ چقد میدن به هر نفر؟!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • شماره اش چنده؟

    پاسخ:
    ندارم شمارشو!
    امروز منم دیدم. جلوی هر پیر و فقیر و بی سواد و سست رأیی رو میگرفتن و با 20 هزار تومان میخریدن...نفس عمیق.

    پاسخ:
    افسوس...افسوس...لعنت به این نماینده های پولی
  • سعادت سلیمانی
  • برا پست بالا!

    چند رای برای آمدنت جمع کرده ایم؟؟؟
    چقدر تبلیغمان ضعیف است آقا...
    بیا و پایان بده به انتظارمان...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    العجل...العجل...العجل...
    خیلی نامردی
    اینو الان میگن
    خو امار میدادی مام میرفتیم دیگه
    تک خور!!!
    پاسخ:
    الان احساس میکنم مث اینکه من اشتباه کردم! :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی