زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عه وحشتناک موویز

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ق.ظ

شب بود. داشتم voice فیزیولوژی جلسه ی گذشته را گوش میدادم، بچه ها آمدند توی اتاقم و لپ تاپ دستشان...نشستند کنار تخت من. هی من از این طرف صدای استاد توی گوشم از آن طرف صدای فیلم. گوشی را گذاشتم کنار و در حالی که روی تختم نشسته بودم جریان فیلم را باهاشان دنبال کردم... ساعت 2 شب،دختره مرده را انداخت پایین از یک بلندی، مرده مرد، بعد دختره آمد از پله ها بیاید پایین، مرده یهو پشت سرش با یک چاقوی خونی ظاهر شد! ... 3تایی باهم بلند جیغ کشیدیم...
حواسم نبود یکی از بچه ها توی اتاق بغلی خواب است...با وحشت از خواب پریده بود بعد دوباره خوابیده بود... دیشب عذاب وجدان گرفتم... صبح وقتی برتی نماز بیدار شدم، نخوابیدم، منتظر ماندم تا بیدار شود...بیدار شد، رفتم لپ سمت راستش را بوسیدم و کلی هم معذرت خواهی...! عذاب وجدان بدی بود! یک جورهایی هم اینکار شد پیش دستی کردن برای جلوگیری از حادثه ای به نام انتقام!

هی نمی آیند با من فیلم ببینند...وقتی هم میآید فیلمهایشام وحشتناک است!
هی نیایید بگویید ترسویی و فلان! هستم که هستم! ولی با این وجود فیلم کینه ی 2 را هم چندسال پیش دیدم. خانه ی خاله ام. دختر خاله هایم به بهانه ی اینکه یک فیلم طنز خارجیست من را نشاندند روی صندلی وسطی روبه روی مانیتور...یک نفرشان نشست سمت راستم...یک نفرشان سمت چپم...بعد هی صحنه های وحشتناکش خودشان جیغ میکشیدن...نمیدانم چجوری ولی من جلوی جیغ کشیدنم را گرفتم که نقطه ضعف ندهم دستشان... هی دلم میریخت و قلبم تند و تند میزد و تا مرز سکته( بگید دور از جون!) پیش میرفتم... ولی خب!
بعد هروقت میرویم خانه یشان(من و خواهرم و دوتا دختر خاله ام) فیلم ترسناک از آن خیلی وحشتناک خفن ها پخش میکنند... بعد لامپ ها را هم خاموش میکنند حتی! من هم رویم سمت فیلم است درحالی که چشمهایم بسته! هروقت جیغ کشیدند من هم جیغ میکشم که خیلی اوضاع خیط و تابلو نشود! چند بار هم چون چشم هایم بسته بود خوابم گرفت.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

فیزیولوژی؟ تربیت بدنی تورانید یا مهندسی پزشکی یا...؟چون من تربیت بدنی رو خیلی دوست دارم و الان پشیمونم چرا نرفتم تربیت بدنی.

این نصف شبی خوب خنداندی مارا
دستور می دهیم کیسه ای زر تو را دهند و از شر این فیلمهای بیهوده خلاصت کنند.
جلاااااد!
پاسخ:
تغذیه!

بابام فیزیولوژی ورزشی میخونه...اونم البته به خاطر علاقه ای که داشت...وگرنه رشته ی خودش به چیز دیگه س.

الان یعنی جلاد باید به من کیسه زر بده؟! :/
اسکلی زی زی؟؟
خو دختر ادم فیلم ترسناک میبینه که بترسه
یکم جیغ حتی
برقام خاموش که بیشتر فاز بگیره
صوبتم با اون بنده خدایی که پرید نیست
با اون مقاومتته
بترس
انگار سوار رنجر بشی بعد سوت بلبلی بزنی
خو چه کاریه
اصلا قشنگیه فیلم ترسناک به ترسیدنشه
اگه قدرت ترس و اینا نداشته باشی مریضی که

اخر هفته یکی از اون خفن ترساییاشو پیدا کن
برو خونه همساده
با الباقی اراذل
البته ترجیحا همون 10 که بعد فیلم وقت بشه برا تحلیل صحنها
دورهم یکم بترسید 
5شنبه شبی ثواب داره!!!

هرکی اومد گفت بهت ترسو
امارشو بده خودم خط خطیش میکنم دادا

خخخ


شادزی
پاسخ:
تو دختری یا هیولایی!؟
من همیشه تو خوابگاه توی اتاقم تنهام...فیلم خوابگاه دختران رو که دیدی...بعد فک کن با توجه به اون من فیلم وحشتناک خارجی هم ببینم! رمان در همیایگی گودزیلا رو خونده؟ دختره بعد از دیدن فیلم وحشتناک یه توهمایی میزنه و یه کارایی انجام میده که من یاد خودم میفتادم!
فیلم کینه ...یه روح زیر میز بود...هنوز که هنوزه وقتی تنهام و پشت میز نشستن زیر میزو نگاه میکنم!!

مزدم ازار
البته مطئمنم معذرت خواهیت فقط از ترس تلافی اون بنده خدا بوده وگرنه تو و عذاب وجدان!!!
پاسخ:
چند درصد هم به خاطر اون حالا! :))
من فیلم ترسناک که هیچی فیلم با کمی هیجان ام میبینم شبا باید گلاب بخورم تاقلبم اروم تر بزنه و خوابم بره . مسئله ترس نیس قلب بضیا حساسه .منم که حسسسسسساس :))
پاسخ:
چه نازک نارنجی!
من فیلمای اکشن که آدم خوبه در حال مبارزه با آدم بده س و هی منتظرم ببینم کدوم پیروز میشه، چشمامو میبندم وقتی مبارزشون تموم شد باز میکنم! 
نمیتونم انتظار مبارزه ها رو بکشم! :))
  • خواندنی ها
  • لذت فیلم ترسناک به ترسیدنشه دیگه
    فیلم کینه هم واقعا فیلم قشنگیه دیدمش و کلی ترسیدم:-))
    خوابگاه دختران هم بد نبود
    ولی خیلی باحالی که فیلم ترسناک نگاه میکنی مثل آبجی بزرگ منی آفرین:-)
    پاسخ:
    نگاه نمیکنم :/
    فیلم خوابگاه دختران هم اون قسمتی که مرده دستشو از توی اوله بخاری میاره بیرون خیلی ترسیدم!!
    زی زی جان وقتی از خوابگاه و تنهایی میگی دلم کباب میشه برات :(((
    پاسخ:
    جگر نمیشه؟ ها ها ها!
  • اَسی بولیده
  • چه باحال!! کاش منم از این دخترخاله ها داشتم! خیلی فیلم ترسناک دوس دارم :دی
    پاسخ:
    باحالن!یه اکیپ 5 نفره ایم...ما4تا+دختر داییم....
  • خانم والیوم
  • ینی خدارو شکر..
    چقدر مارمولک کُشتندی..
    ان شالله یه زامبی خون آشامِ داراکولا مآب بیاد بخورD:
    پاسخ:
    سلاااام....کجایی ازت خبری نیست فاطمه!!!
    ایشالا بیاد خودتو بخوره! :D
    خیلی دوست دارم با تو فیلم ترسناک ببینم :دی 
    پاسخ:
    ولی بعدش از اینکه یه فیلم ترسناک با من دیدی پشیمون میشی!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی