زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

حساس پوستان!

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

بماند اینکه بین تمام مایع های دستشویی که دور تا دور روشویی دستشویی جمع شده یک عدد صابون به چشم میخورد که مال من است! همیشه اگر جایی بین آن همه مایع یک صابون دیدید یا مال من است یا من از آنجا رد شده ام!
اینکه دستم حساس است طوری که فقط کافی است یکبار دستم را با مایع بشورم که خارش شروع شود و جوری دستم را بخارانم که خون فواره بزند و خودم و تمام جهان را خونی مالی کند...البته این تیکه ی آخرش یکم اغراق بود ولی مثلا من خیلی طبیعی تعریف کردم شما متوجه نشدید
ترم یک مایع ظرفشویی ام توی خوابگاه "پرسیل" بود...به حدی قوی بود که نگو! هی میرفتم از آن پماد بتامتازون میزدم به دستهایم که خارشش کم شود...بعد یک مشکلی که داشت این بود که هی دستت چرب میشود موقع زدنش...به حدی چرب که موقع وضو گرفتن آنجای آدم میسوزد تا پاکش کند...بعد هی بیا برای پاک کردنش صابون مایع و جامد و شامپو و مایع ظرفشویی را امتحان کن که پاک شود...و خب مسلما عواقب بعدش بدتر از خیر قبلش است! یک چیزی توی همین مایه ها! تازگیها یک چیزی کشف کرده ام به اسم "پماد بتامتازون". برای اینکه نروید بازم بالا را بخوانید و به خودتان شک کنید یا به من که چرا این را هم گفته ام بتامتارون و فکر کنید یک چیزی ام شده؛ میگویم فرقشان این است که آن قبلی پمادش بود...این یکی کرمش. شکلشان هم هر دو تیوبی هستند ولی اولی نارنجی سفید است دومی صورتی سفید یا قهوه ای سفید!
مایع ظرفشویی ریکا گرفتم. خدا خیرش بدهد.باهام راه می آمد. دوستش داشتم. دوستم داشت. قطره ی آخرش را همین امروز تمام کردم. رفته بودم چند روز قبل بیرون که مایع ظرفشویی جدید بگیرم (چون این ریکا مراحل پایانی عمرش بود) آمدم خوابگاه دیدم دست برقضا مایع دستشویی است. دادم به دوستم گفتم داری میروی بیرون برایم عوضش کن ظرفشویی بگیر جایش. رفت و با یک "تاژ" برگشت. تاژ دو یا سه بار ظرف هم که نه فقط دستم چرب بود باهاش شستم توی سینک... الان دچار جراحات پوستی دست شده ام و هی خارش شدید و قرمزی پوست و شب نخوابی و هی چند دقیقه جیغ جیغ کردن. عوارض پس از مایع ظرفشویی تاژ است این ها. حواستان باشد! برای آسیب ندیدن پوستتان مایع ظرفشویی را با آب مخلوط کنید که نابود نشوید!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • اَسی بولیده
  • چرا دستکش استفاده نمیکنی؟
    پاسخ:
    از دستکش خوشم نمیاد! بعد من هربار دارن یا یه قاشق میشورم یا دستم چرب و چیلی نیشه همونجا میشورمش...دستکش نمیشه مدام استفاده کرد واسه این!
    میدونستین چرا پیرزن ها اغلب به مایع ظرفشویی میگن ریکا؟
    یا به ودر لباس شویی میگن تاید؟
    .
    تاید و ریکا دو برند قدیمی بودند از این دو ماده.
    مادر بزرگ من بهم میگه برو ریکا بخر! بعد میگه پریل باشه :/
    یا تاید ماشینی بخر پاک شوما باشه
    :دی.
    .

    پاسخ:
    اتفاقا منم فک ریکا یعنی مایع ظرفشویی!
    و همون تاید ایضا!
    به نکته ی ظریفی اشاره کردین!
    جالبه که شما هم همیشه نصف شبا پست میزارین!
    کامنت دونی رو باز کردم بگم‌خب دستکش استفاده کن دیدم قبلا صحبتش شده .من دیگه عرضی ندارم جز اینکه دلت بسوزه پوست من حساس نیس اووووممممم (الان مثلا زبونم بیرونه)
    پاسخ:
    تو پوست کلفتی! :)))
  • عطار کوچولو
  • پست تبلیغ مایع ظرف شویی ریکا بود؟!
    :)
    پاسخ:
    عه! متوجه شدی؟!
    فک کردم کسی نمیفهمه! :))
    چه قدر حساسی تو!!!!
    من که اصن با دستکش نمیتونم بشورم
    به هیچ مایعی هم آلرژی ندارم
    گوش شیطون کر!
    پاسخ:
    منم با دستکش نمیتونم بشودم
    ولی خب آلرژی هم دارم!
    دیده شده حتیاهی به شامپو!
  • سرباز جامانده
  • ریکا بزنم دستم خشک میشه در حد کویر لوت.
    پاسخ:
    من ترک هم بر میداره و زخم میشه...ریکا و گلی خوبن که...ضعیفن...
    پریل و تاژ خیلی قوی ان
    به عنوان کسی که همه ی اینا رو پشت سر گذاشته ؛ جا داره سلام عرض کنم بهت (((: .

    کرم های آرکونم ( arkonem ) رو حتما امتحان کن . فکر می کنم با این توضیحاتی که دادی بدردت بخوره . یدونه تیوبی صورتی کثیف رنگ داره ؛ اون فقط مخصوص دست ِ . خیعلی خوبه . خیعلی . البته من خیعلی راضی ام . شبا بزن به دستت صبح یه چیز دیگه تحویل بگیر.
    ماست و تمشک یا مثلا انار و انگورش هم خوبه .

    من حتی یه دوره به دستکش هم حساسیت داشتم ! دستم قرمز می شد و می سوخت .
    پاسخ:
    کورتون نداشته باشه...
    آخه این بتامتازون که من میزنم کورتون داره...
  • آبجی خانوم
  • دستکش بپوش دختر تا به فنا نرفتی :/
    پاسخ:
    دستکش که واسه یه لحظشه...!
  • سرباز جامانده
  • ن خب پریل گلیسیرین داره دست رو خشک نمیکنه
    پاسخ:
    گلیسیرین؟؟؟ پریل؟! نه عامو...همش الکیه!
    من از دستکش استفاده نمیکنم :|
    پاسخ:
    منم :|
    دست منم حساسه نه به این حد فقط پوسته پوسته میشه و کف دستم زبر میشه فقط با جام سازگارم . امتحانش کن ببین چطوره امروز فهمیدم با اکتیو هم زیاد جور نیستم
    پاسخ:
    آها آره اکتیو هم خشنه!
    ولی جام رو امتحان میکنم...
    کورتون .... اممم . فکر نمی کنم . گیاهی ِ . مرطوب کننده اس .
    باز می خوای موقع خرید از دکتر داروخونه ؛ کسی بپرس . یا اگه زبانش رو بلدی پشت تیوب هاش رو بخون .
    پاسخ:
    آره میرم داروخونه فردا میپرسم...
    مرسی هیده جان :)
    ایضا با کسی ازدواج کنید که ظرف شستنش خوب باشد اینجور دیگر با هیچ مایعی مشکل نخواهید داشت :)
    پاسخ:
    باشه!
    ای بابا چقدر سخت گیر 
    ما با همان لوله کشی های مایع های دستشویی سرویس های محترم بهداشتی کارمان را راه می اندازیم....خخخ
    در ضمن پیشنهاد برا شما
    اونطرفا دستکش کشف نشده هنوز عایا؟!! خخخ :)))
    پاسخ:
    من به بار با اونا دستمو بشورم  دستم نابود میشه! بدجور هم به خارش میفته
    دستکش چیست؟! با ذکر مثال!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی