زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

زور داره

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

زورم میگیره....

چرا؟

من درس اندیشه رو با 19/30 پاس شدم، در حالی که اون روز من دوتای امتحان دیگه هم داشتم، ولی هرسه رو خوندم، اونم بدون تقلب

بهد دوستم اندیشه ش رو 20 شده! هندزفری برد سر جلسه ...

خیلی زورم میاد!

نمیدونین من چه زجری کشیدم اون روز ... 2 روز هیچی نخوردم... هیچی که میگم یعنی هیچی هاااا... بعدم 13_14 ساعت توی اتوبوس تا برسم خونه...

همین نیم نمره خیلی زور داره... 

بقیه ی درسا با 10 هم پاس بشم مهم نیست(حالا الکی!)... ولی این خیلی زور داشت!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

  • مهندس رضا عباسی
  • نگران نباش 
    اونا با اون 20 هاشون به جایی نمیرسن
    پاک باش و صادق
    به ما هم سر بزن
    ممنون
    پاسخ:
    ترم یک تقلبو بوسیدم گذاشتم کنار!
    حال میده تقلب...ولی خب دیگه!
    مشکل شرعی هم داره!
    منم یکی دو‌مورد تو مرز افتادن بودم و خیلیاااا کلا نخونده رفته بودن سر جلسه و با انواع روش های تقلب نمره های توپ گرفته بودن.
    ینی آدم تا کجاش میسوزه هاااا :|
    پاسخ:
    آره واقعا...تا اونجاش!
    خیلی زور داره هااااا
  • سرباز جامانده
  • هوم خیلی زور داره
    پاسخ:
    اوهوم!
    اگر از شدت غم بمیری رواست
    دور از جون البته
    پاسخ:
    :)) 
    این که چیزی نیست!
    تازه دو بارم دبیرستان به دوتا از بچه ها رسوندم...به یکی زبان...به یکی زیست...نمره هاشون از من بیشتر شد!
    مخصوصا اون که کلی سوال ریست بهش رسوندم شد نمره اول کلاس تو همون امتحان!
  • سعادت سلیمانی
  • .
    ْ أَنْ لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمینَ
    .
    تقلب حرام است و ظلم در حق اول خود شخص و بعدهم سایرین است!
    پاسخ:
    اینم حکم شرعیش!
    مرجع تقلیدمم حضرت آقاس!
    بله زور داره اما راهی نیست جز بیخیال شدن...
    به ترم بعدی و درس های جدید فکر کنید گذشته ها گذشته :)
    پاسخ:
    نمیخوام!
    میخوام به همین فکر کن... 
    فراموش میکنیم اما از یاد نمیبریم... یا شایدم از یاد میبریم اما فراموش نمیکنیم!
    :|
    زور مال یه لحظه شه

    من بیشتر مواقع میرسوندم
    از گرفتن تقلب خوشم نمیاد کلا

    حس بدی بهم میده
    حس میکنم خودم نیستم
    دوست دارم نمره ای که ماله خودمه رو بگیرم
    پاسخ:
    آره منم ترم یک که بودم سر جلسه یه پسره ازم سوال پرسید یادمه امتحان تفسیر بود... از اول تا آخر جوابت رو واسش خوندم بعد پا شدم برگمو دادم...حتی نفهمیدم کی بود...ندیدم قیافشو!

    یا سر امتحان زبان من زبانم خوب بود سریع همه رو جواب دادم بهد باز یه پسره کنارم بود اومدم که پاسم برگمو بدم هرچی گفت جواب این سوال یا جواب اون سوال محل نذاشتم... بعد بهو داد زد مهسا! منم ترم اولی بودم و هیشکی رو توی کلاس نمیشناختم و فک میکردم بقیه هم منو نمیشناسن... از اینکه ایممو صدا کرده بود تا چند دقیقه هنگ کرده بودم...نگا به روبه روم میکردم!
    بعد دستمو باز گذاشتم خودش از روی برگه م بنویسه... 
    کلی نوشن... بعد باد اون دوتا امتحان دبیرستانم افتادم که به دوستام رسونده بودم و نمره هاشون بیشتر شد! پا شدم رفتم برگمو دادم... هرچی هم صدا زد محل نذاشتم! 
    آخرم نفهمیدم کی بود که اسممو بلد بود!
    19/30 تا بیست میشه نیم نمره؟ 
    فکر کنم با ساعت اشتباه گرفتی :دی
    .
    این نیم نمره ها نه به کسی چیزی اضافه میکنه نه ازکسی چیزی کم.
    مطمئن باشید.
    :)
    میگفت:
    "راست باز و پاک باز و امیرباش..."
    پاسخ:
    پس میشه چند نمره! :))
    همون نیم نمره دیگه... ساعت و ورقه ی امتحان...نیم ، نیمه دیگه!
  • آبجی خانوم
  • درکت میکنم :/
    پاسخ:
    حررررصم گرفته...مشخصه؟!
  • پنجره ی خیس
  • درود دوست خوبم.
    آرزوی موفقیت های روزافزون دارم

    پاسخ:
    ممنون
  • سرباز جامانده
  • :| 19.5 نمره اینه
    پاسخ:
    :)  ...باوشه! 
  • مستر نیمــا .
  • فدا سرت. 
    پاسخ:
    :) ولی یادم نمیره!
    19/30 غلطه باید بگی 19/50
    جز حرص خوردن کاری از دستت برنمیاد پس بهش فکر نکن

    پاسخ:
    فدا سرم اصن! :))
    :)))
    از بس دخترم سر به زیره:))
    اصلا به پسر جماعت نباید رسوند اونا فقط کتک لازمن:|
    پاسخ:
    خداییش نگاه نمیکنم... ولی خب دلم سوخت...ولی امتحانای بهدی خودمو میزدم به اوم راه که یعنی نه میبینم نه میشنوم!
    اره واقها همچین موقع هاست که ادم از هر چی درس و دانشگاه و سیستم آموزشی هست حالش به حد مرگ بالا میاد
    ما یه دوستی داریم ما تا صبح متحان درس میخونیم ایشون میخوابند بعد نمره اون از ما بیشتر میشه :///
    پاسخ:
    من یه دوستی دارم دوترم اول فقط نیم ساعت مونده به امتحان درس میخوند...الان خوب شده ولی!
    منم فقط اومدم بگم ۱۹/۳٠ که نمیشه باشه مگه ساعته که دوستان گفتن دیگه، کاری ندارم!
    پاسخ:
    ملا لغتی شدیناااا دوستان! به وقتش منم دارم واستون!! :))
    این قانون دنیای بی رحمه..
    پاسخ:
    قانون دنیای با رحم تقلب نکردنه! :))
    خیلی برام پیش اومده...
    درکت میکنم
    پاسخ:
    شاعر میگه: منو درکم کن یکم...از پیشم نرو...!
    بادرس خوندن که همه میتونن نمره بگیرن
    هنر اونه که بتونی تقلب کنی

    پاسخ:
    حدیثت چپکیه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی