زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نامزد داران 5

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

سکانس اول: تماسش که تموم میشه میپرسم: خواهرت بود؟ میگه آره!

سکانس دوم: تماسش که تموم میشه میپرسم: نامزدت بود؟ میگه آره!

+میپرسه از کجا متوجه میشی؟! میگم زمین تا آسمون لحن حرف زدنت فرق میکنه...با خونوادت خیلی بد اخلاق و بی حوصله حرف میزنی ولی واسه نامزدت ناز میکنی و لوس حرف میزنی و قربون صدقه س میری!
تواناییت در جهت تغییر لحن و صدات ستودنیه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

:)))
پاسخ:
؛))
خیلی از دخترا این توانایی رو دارن

تقریبا همشون :)
پاسخ:
خب من با خواهرم خیلی باحال تر  حرف میزنم و کلی میخمدیم پشت گوشی...ولی این خیلی با خواهرش بد اخلاقه!

اصلا بهش نمیاد در این حد لوس حرف بزنه!

خدایا منو ببخش که خودمو جاش نذاشتم و دارم قضاوت میکنم! ولی خب بهش نمیاد :)))
  • سرباز جامانده
  • خوب نیست.مثلا من و داداشم اگ باهم حرف بزنیم ممکنه چند عدد فحش خفیف بینمون رد و بدل بشه( در حد بیشعور و یک عدد فحش اصفهانی و اینا) ولی اینا نشانه ی محبته بینمون
    پاسخ:
    نه خب فحش که چیزی نیست! 
    خیلی بی حوصله جواب میده و همش میخواد تلفنو قطع کنه... ولی با نامزدش... !!
    البته شایدم این حس تو باشه زی زی!!!


    میگم تو که اینقدر به معقوله نامزد داشتن و نامزد داران علاقه مندی چرا خودت یه نامزدی گیر نمیاری ببینیم واقعا این چیزایی که مسخره میکنی به سر خودت هم میاد یا نه :))))
    پاسخ:
    نه بابا علاقه ی خاصی ندارم...فقط واسه شما گزارش میوم!
    اونده بود توی اتاق من با گوشی حرف میزد منم گفتم شما رو ازین صحبت بی نصیب نزارم!
    آقا من هرچی فکر میکنم یه حسودی خفیفی توی پست های نامزد داران میبینم
    (بقول جناب خان) برداشت شخصی من اینه :)
    پاسخ:
    الحسودو لا یسود
    حسود هرگز نیاسود!
  • مستر نیمــا .
  • من این پستا رو خیلی دوست دارم :)))
    پاسخ:
    خودمون نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم که...! :))
    این همون بود که مدام یا با مامانش تلفنی صحبت می کرد یا با نامزدش؟
    خواهرشم اضافه شد؟
    پاسخ:
    نه این اون یکی هم سوئیتیمونه!
    اون "ب" بود...این "م" هست
    اصلا دوس ندارم لحنم تغییر کنه
    همیشه دوس داشتم با همه یکجور حرف بزنم
    حالا در بخشهایی چیزهای رو هم به لحنم اضاف کنم
    ولی نه اونقدر که ضایع باشه
    پاسخ:
    ها...آفرین همینه...لحنش که تغییر میکنه خیلی ضایع س... دختر خوبیه ولی با این کار یاد آدمای دو رو میفتم! دورو هم نیستا...ولی خب من یاد اونا میفتم :))
    خدایا منو ببخش و من رو هنگام نامزدیم در معرض دید یه وبلاگ نویس که بخواد حالاتمو شرح بده قرار مده! آمین!
  • خانم الفــــ
  • خیلی بده واقعا...این احتمال وجود داره که بعد مدتی هم با نامزدشون همینطور بشن - البته ان شاءالله که نمیشه - اما باید مراقب باشیم به هر کسی که نزدیکتریم و با هرکسی که بیشتر در ارتباطیم و زندگی میکنیم، بهتر برخورد کنیم...چیزی که متاسفانه معمولا برعکسه....یه شعر هست میگه : اول آشناییمون حرفا چه عاشقانه بود :)) دقیقا اشاره به همین داره که همه چیز ار دور قشنگه و هرچی نزدیگتر،رابطه ها سردتر....و این خیلی بده..
    پاسخ:
    بزار نوبت من برسه...وایسا فقط... :))))
    انقدم کم رو ام من که نگو! :))
    اینکه تغییر کنه لحنش طبیعیه ، چون اون جوری که با نامزدش حرف میزنه نمیشه با خانواده ش حرف بزنه ، اما اینکه با اونا بد اخلاق باشه یکم زیادی زور داره ، هیچ وقت دلم نمیخواد اینجوری باشم که واسه پسر مردم ! مایه بذارم و مهربون باشم ، اما به خانواده ی خودم که میرسم بی حوصله و شاید عصبی ، ناراحت کننده ست اینجوری ، از نظر من :)
    پاسخ:
    جالبه...یه جا خوندم آدم لحنش در برابر کسی که دوسش داره ناخودآگاه تغییر میکنه... من فک کنم صدام یخورده آدوم تر میشه! :))
    بعد میگن آمار طلاق چرا رفته بالا

    خوب طرف قبل ازدواج صحبت که می کنه با خانم، میبینه عین سیندرلا حرف میزنه

    بعد ازدواج که رفتن زیر یه سقف، میبینه طرف خانم تناردیه ست (خانم تناردیه، همون زنه که تو بی نوایان کوزت رو زجر میداد)!
    پاسخ:
    بعدم شوهرش ولش میکنه و میزاره میره، اونم تبدیل میشه به هاچ زنبور عسل!هی دنبالش میگرده!
    عجبببببببب...خخخ
    والاترین و پاک ترین و خالص ترین عشق موجود روی زمین فک کنم عشق خانواده و مخصوصا مادره که عمرا کسی لنگه ش رو بتونه پیدا کنه.... ولی افسوس که مثه ماهی غرق در دریا متوجه ش نیستیم خیلی وقتها
    پاسخ:
    عشق مادر ناب ترینه...
    حتی زن و شوهر هم ممکنه یه روز با هم دعواسون بشه تا چند مدت از هم متنفر باشن...ولی مادر...پدر...عشقن، عشق....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی