زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

برترین دغدغه چیست

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ


هفت ملیارد نفر دور هم اند اما باز

برترین دغدغه ی نوع بشر تنهاییست...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • مستر نیمــا .
  • من به آمار زمین مشکوکم
    اگر این سطح پر از آدم هاست
    پس چرا این همه آدم تنهاست؟؟؟
    پاسخ:
    من خونده بودم: پس چرا اینهمه دلها تنهاست!

  • سعادت سلیمانی
  • یکی بیاید مرا از این 
    تنهایی در بیاورد
    فقط ترجیحاً
     آن یکنفر تو باشی 

    پاسخ:
    قشنگ بود
    :)
    پاسخ:
    این گریه داره...غم داره...لبخند چی چیه؟! ؛)
    برترین؟

    چقدر بد واژه انتخاب کرده شاعر

    البته تو این وزن با این کلماتی که چیده، بهتر از این نمی تونست واژه ای بذاره!
    پاسخ:
    اولین بهتر بود شاید! 
    مهم اینه که مفهومو میرسونه :)
    25 سال پیش در چنین روزی رشت حسابی برفی و سرد بود:دی
    اما الان آفتابی و حسابی بهاریه :|
    پاسخ:
    این نشون میده که اینرورا تولد بوده!
    تولد تولد تولدت مبارک ؛)
    زی زی رمزم 1 هستش عمومیه:دی
    پاسخ:
    اصن حواسم به عنوان نبود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی