زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تب

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

اگر بیاییم و بگذریم از انواع و اقسام تب ها مثل تب کنکور و بیبر فیور! و تب هرچی... و بیایم بچسبیم به همون تبی که توی زمستونا و گاهی توی تابستونا در اثر جلوی کولر بودن اتفاق میفته... یه سری اتفاقات با خودش به همراه میاره!
بچه که بودیم یه فیلمی میدیدیم که قسمت قسمت پخش میشد به اسم اصحاب کهف. اگه یادتون باشه یه نفر توش بود به اسم ژولیوس. این خواهر ما تب کرده بود بعد توهم زده بود فک میکرد ژولیوس و دوستش توی اتاق آخری ان و دارن با هم دعوا میکنن. بعد حالت تهوع هم داشت دیده بود ژولیت با یه تشت اومده ایستاده بالای سرش و هی بهش میگه خواستی بیاری بالا توی این بیار! بگذریم از این که منم تب کردم و مامانم به حرفی زد که اصلا خنده دار نبود ولی من انقدررر خندیدم که حس کردم صورتم داره کش میاد و لپم ازین سر تا اون سر اتاق کشیده شده. اینا دیشب وقتی یادم اومده که خواهر کوچیکه تب کرده بود و داشت چرت و پرت میگفت. اتفاقاتی که موقع تب برای شما و اطرافیانتون میفته رو جدی نگیرین!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • مهدی صنعتی
  • بله. یه مورد هم ما داشتیم که می گفت من شدم اندازه یه اتاق و خودش خیلی کوچک شده بود.
    پیش میاد این چیزا
    پاسخ:
    :))) 
    :)
    تاحالا نشده توی تب حس کنم دارم چرت و پرت میگم.

    پاسخ:
    هوشیاریتونو حفظ میکنید پس... غیر طبیعی هستین ! ؛)
    وای به شدت آبرو بره این تب!
    پاسخ:
    آدم خیلی کارای خنده دار ازش سر میزنه!
  • یـک مـعــلـم . .
  • سلام،
    ان شاءالله هرچه زودتر تبتـون رفع بشه؛
    وخدابهتون عافیت وسلامتی بده . .


    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم... تب که چیزی نیست... ایشالا شفای همه ی بیمارا، خصوصا لاعلاجاش
    ااااا شما چه خفن مریض میشید
    0_________0
    ما نهایت تو خواب غرررر میزنیم
    پاسخ:
    ما هذیون میگیم :|
    من تو تب فحش میدم :|
    پاسخ:
    :))) در نوع خود بی نظیری شما!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی