زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تند و تندwc!

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ
هورمونی هست به اسم هورمون ضد ادراری یا ADH که توی هوای سرد ترشح نمیشه. کار این هورمون غلیظ تر کردن ادرار و کم کردن حجم اونه.
پس اگه شما هم توی زمستونا به پدیده ی "تند و تند دستشویی رفتن!" مبتلا هستین؛ هوووچ نگران نباشین و بدونین طبیعیه و دلیل داره!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

کار خدا رو ببین :)))))))
پاسخ:
آزمایش الهیه!
مثلا wcهم توی حیاط باشه و زمستون ...هوا هم سررررررد!
البته یه دلیل دیگه هم داره .
یادمه جواب آزمایشگاه و فعالیت یکی از کتاب های راهنمایی یا دبیرستانمون بود ((((: .
پاسخ:
یادم نمیاد
ولی در کل اگه کسی مبتلا به دیابت بی مزه باشه، نه تنها توی زمستون بلکه کل سال یه همچین حالتی داره
خیلی ممنون
از نگرانی بیرونمون اوردی!!!
پاسخ:
حالا هی بیاین بگین من تو فکرتون نیستم!
نکته جالب انگیز ناکی بود.
البته به تجربه فهمیده بودم قبلا ولی دلیل علمیش رو نمیدونسم
پاسخ:
به تجربه :))
من کلا اینجا داغانم
یهو ساعت 2 میشه
اا من یه لیوان ابم نخوردم
اا راستی ج...ش
اصلا یه وعضیا

ولی وقتی وضو میگیرم
گلاب بروتون
مسح پا کشیدم هنو صاف نشدم
این دله یهو میپیچه

کلا برعکسم

:))

شادزی
پاسخ:
عههه...منم تجربه داشتم! وقت وضو با مثلا وسط نماز!
چه جالب!
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی