زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یه همچین مرزی لازمه

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ق.ظ

همیشه یه مرز بین خودتون و آدمایی که توی همه چیز ادعاشون میشه و خودشونو دانای کل میدونن و زور بیخود میگن بزارین

در عین حالی که میتونید باهاشون صمیمی باشین، این مرز باعث میشه در برابرتون بیه حس رودرواسی گونه ای داشته باشن...

که مواقعی که از دهنشو همه چی درمیاد و به همه ی اطرافیاشون نثار میکنن، با شما با احترام و احتیاط برخورد کنن ...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • اَسی بولیده
  • همیشه یه مرز بین خودت و همه ی آدما بذار
    پاسخ:
    آره...همممه...
    اینا بیشتر!
    موافقم
    پاسخ:
    :)
    موافخم :)
    پاسخ:
    خوفه :)
    موافقم اما اگه کسی شعورش مرز و بوم نشناسه رودربایستی ک هیچ رُک هم حرفشو میزنه و کاری ک نباید انجام میده
    ً
    پاسخ:
    اینجا دو مسئله پیش میاد: رک بودن یا بی ادب بودن (rude)
    چشم.
    :))
    پاسخ:
    آفرین، صد آفرین!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • تکبییییر:دی 
    واقعا درست گفتی
    پاسخ:
    الله اکبر!
    :)
    همیشه یه مرزی لازمه 
    پاسخ:
    یه بار یکی از هم اتاقیام در حالی که من داشتم باهاش حرف میزدم گفت خفه شو!
    ازین آدماییه که بدون فکر هر حرفی به ذهنش میرسه میگه... و کلا میخواد خودشو آدم باحالی نشون بده فحش میده...
    جوری مودبانه جوابشو دادم که الان اگه با هر کسی با فحش و فحش کاری حرف بزنه و کاراشو پیش ببره ، خیلی حواسش هست موقع حرف زدن با من و خیلی احتراممو نگه میداره!
    خوشم اومد ازین کارم!  یه وقتایی باید رودر واسی رو کنار بزاره آدم و نزاره بهش توهین شه
    خوشم از توهین نمیاد، یا مثلا کسی بخواد با یه حرف بیخود کوچیکم کنه
    هربار یه چیزی میگفت که من خوشم نمیومد
    گفتم منم میتونم با گفتن جمله ی"..." جوابتو بدم ولی احترامتو نگه میدارم... یه بار دیگه بخوای اینجوری بهم بگی منم همون جوابی رو که دوست نداری بهت میدم

    + میخواست جلوی یه عده پسر خودنمایی کنه، بعد به من که دوستش و هم اتاقیش بودم یه حرفی زد که مثلا من تحقیر شم و خودش خوب جلوه کنه... با اینکه نتونست...ولی ازین کارش خیلی بدم اومد
    به احترام متقابل خیلی پایبندم... باید احترام بزاری تا احترام ببینی
    بهش گفتم من احترامت میزارم و تا حالا حرف بدی نشنیدی از من که نثارت کرده باشم! پس تو هم لطف کن احترام نگه دار! 
  • محمود بنائی
  • خیلی خوب بود؛ کاملا موافقم بعضی ها جلوی بقیه یهو جوگیر میشن برای اینکه خودشیرینی کنن به دوستهاشون بی احترامی میکنن! به معنی واقعی کلمه بیشعور هستن! راه حل خیلی خوبی بود اما برای کسانی که دچار بیشعوری متلق هستن جوابگو نیست چون نوهین خودشون را درست و جواب شما را اشتباه میدونن، خدا را شکر این دوست شما خیلی بیشعور نبوده و حد خودش را فهمیده.
    پاسخ:
    بیشعوری مطلق رو خوب اومدین!
    اینم آدم دمدمی و جوگیریه!
    خیلی وقتا درست و غلط کاراشو نمیدونه...
    من کلا هیچ واکنشی نشون نمیدم!!!یعنی هر کس هرچی بهم بگه واکنش نشون نمیدم!!!
    نمیدونم چرا اینجوریم
    پاسخ:
    کلا باید روی خودت کار کنی!
    تکبیر
    پاسخ:
    همون یا شلغم مقدس یعنی؟! :))

    سلام

    احترام ، احترام با خودش میاره.

    حالا میخواد به یک بچه باشه یا به میانسال فرقی نداره !

    همه باید به هم احترام بزارن:)


    +

    خوبی ؟

    امتحانات تموم نشد؟:))


    پاسخ:
    سلاااام بارانی!

    خوبم تو چطوری؟!
    آررره الان خونه م! عشق و حال
    صفا سیتی!
    دقیقا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی