زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شاید به دردتون بخوره ۸

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ

نصیحتى از آیت الله شاه آبادى 

نماز جماعت که تمام شد بلند شدم و به محراب ایشان رفته و کنار ایشان نشستم. گفتم: حاج آقا من را نصیحتى کنید و نکته ای را برای من بفرمایید. ایشان فرمود: من دو نکته را به شما می گویم. هم خودت مراعات کن و به دوستان و بستگان خود نیز سفارش کن به این دو نکته عمل کنند.چون مردم از این دو نکته غافل هستند در حالیکه واقعا مشکل گشاست.


اول اینکه: هر روز یکمرتبه دعای توسل را بخوان، چون مردم ارزش و عظمت این کار را نمی دانند. در حالیکه می توانند همه حوائج خود را با همین دعای توسل برآورده کنند.

پرسیدم: چگونه می توانند حاجات خود را با این دعا برآورده کنند. فرمود: یک حاجت را در نظر بگیرند و برای برآورده شدن آن روزی یکبار دعاى توسل را بخوانند بعد از چند روز می بینند که دعایشان مستجاب شده و به حاجت خود رسیده اند. ایندفعه حاجت بعدی را در

نظر گرفته و این بار برای این حاجت دعای توسل را بخوانند و به همین ترتیب به تدریج همه حوایج خود را برآورده می کنند.

دوم اینکه: روزی 70 مرتبه سوره حمد را بخوانند که اگر چنین کنند. تمامی بیماری های خود را می توانند برطرف کنند. چرا که رسول خدا (ص) فرمود: اگر کسی از دنیا رفت و شما 7 یا 70 مرتبه سوره حمد را خواندی و او زنده شد. اصلا تعجب نکن. زیرا این اثر این سوره است.


ایشان فرمود: من از روزی که این ویژگی را از این سوره دیده ام اصلا به پزشک مراجعه نکردم و به محض اینکه مریض می شدم 70 مرتبه سوره حمد آن روزم را به نیت شفای آن بیماری می خواندم و شفا می گرفتم.


بنابراین من به شما توصیه می کنم که: 


«روزی یکمرتبه دعای توسل و 70 مرتبه سوره حمد را فراموش نکن و در طول عمرت به ایندو پایبند باش و پیش همه دوستان و آشنایان خود نیز این دو مساله را مطرح کن و سفارش کن هر روز انجام دهند»


ایشان خود دعاى توسل را بین نماز مغرب و عشاء میخواندند.

روحش شاد

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • ♫ شباهنگ
  • هممممم
    برم لینک دعای توسلم پیدا کنم بذارم کنار زیارت عاشورای وبلاگم
    پاسخ:
    :) دعای توسل بخونیم ببینیم چی میشه!
  • مریم گلی
  • مرسی از محبتت:))
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    اره باهات موافقم من دعای توسل رو خیلی دوست دارم ..اره منم بین مغرب و عشا خوندنشو دوستدارم نتیجشو هم دیدم :))
    پاسخ:
    جدی؟ چه خوب
  • پاک باخته
  • دست شما بی بلا
    الهی بری کربلا
    پاسخ:
    ایشالا ایشالا! :))
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خواستم بگم شعر عنوان پست قبلی فوووووق العاده بود.
    پاسخ:
    :)
  • سرباز جامانده
  • ممنون دعاکن عمل کنم
    پاسخ:
    شمام دعا کن من عمل کنم!
    لطفا اگه کسی عمل کرد و حاجت گرفت بیاد خبر بده...
    پاسخ:
    timiکه گفت حاجت گرفته
    من عاشق دعای توسلم یه بار سر ماجرایی خوندم و نذر کردم و جوابم گرفتم در کمال ناباوری...
    دوستم همیشه مسخره م می کرد که جای قرآن خدا نشستم توسل می خونم
    پاسخ:
    یه بار خوندی؟!
    خدا خیلی دوست داشته همون بار اول یهویی کارتو راه انداخته :)
    چقدرررر خووووووب
  • حرف دل !...
  • جالب بود
    ممنون ...
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی