زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

محسن خان...وات تو دو ، وات نات تو دو؟!

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

جناب محسن خان چاوشی میفرماید: 

بیا تا چشامو تو چشمات بریزم!


 و در جایی دیگر نیز میفرماید:

بیا تا رگامو تو خونت بریزم!!


یعنی چی :|


+جلل الخالق/ جل الخالق!

+ولی عوض این دری وریا آهنگ قشنگیه :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

  • ♫ شباهنگ
  • اولی ینی زل بزنم تو چشمات و چشم ازت برندارم

    دومیو خدایی چرت گفته
    پاسخ:
    حالا بازم بهتر شد...لااقل فهمیدیم یک دوم چرت گفته!
    پست قبلمو بخون ببین چیزی یادت نمیاد؟!
  • سرباز جامانده
  • :)))))
    پاسخ:
    :)
    :))))
    شما چندمین نفرید که این رو گذاشتید.
    خب بجاش قشنگه.
    البته یه جاهاییش سیناسرلک همراهی میکنه بیشتر دوست میدارم
    پاسخ:
    خب دیگه کیا اینو گذاشتن برم همزاد های خودمو پیدا کنم و باهاشو همزاد پنداری کنم...هوم؟!
  • نگــ ❤ـار
  • چشامو تو چشمات بریزم باز یه نمه معنی میده و میش بابش کنار اومد
    ولی دیگه بیا تا رگامو تو خونت بریزم :|||
    اگه میگفت خونامو تو رگهات بریزم بهتر بود
    اینی که میگه یکم دور از واقعیته :|
    + آهنگ خیلی قشنگیه :)
    پاسخ:
    :)))) آره...به نظرم حواسش نبوده برعکس گفته!
    خواهشی که ازت دارم اینه که با اون کاری نداشته باش
    حتما یه چیزی هست که اینو میگه
    ما نمی فهمیم!
    پاسخ:
    اولین بارش نیست که...
    مثلا اون آهنگش: آه چشمه ی طوسی...آه چشم ویروسی!
    داشتم غذا میخوردم نزدیک بود با این قسمت این آهنگ بالا بیارم!!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • یعنی چنان حالی ازم گرفته شد با این پست



    پاسخ:
    چرا؟!
  • رگـ ـهــا
  • تو اینستا هم این بیا تا رگ آمو تو خونت بریزمو مسخره کرده بودن 
    بعد ملت یه سری توجیحات فلسفی آورده بودن 
    اما چون خیلی مزخرف بودن 
    الان هیچی یادم نمیاد :)))
    پاسخ:
    مزخرفه! معنی خاصی نمیده!
    معلوم نیست این چیزا رو از کجاش میاره! نه وااااقعا از کجاش؟!
  • رگـ ـهــا
  • چون قافیه تنگ آید شاعر یه چیزایی واسه خودش میگه دیگه D:
    پاسخ:
    میگه:.شب بود خسته بوووودم...چشامو بسته بوووودم!
    :))
  • بوبک یار
  • رگامو تو خونت بریزم مجاز کل داره
    رگهای شاعر مجاز کل از تمام خون های موجود در رگهای بدن شاعر
    معنی پنهانش یعنی جانم رو فدای جان تو میکنم
  • سعادت سلیمانی
  • این یه آهنگ مورد داره
    یکم منحرفانه گوشش بدین یه دفه همه چی رو متوجه میشید
    پاسخ:
    شما به ذهنت جهت نده... ما فکر بد نمیکنیم
    خیلی حال بود  حرفت:))))
    پاسخ:
    :))
  • محمود بنائی
  • آره دقیقا من هم یک ماهی روی این جمله فکر کردم، بیا تا رگامو تو خونت بریزم؟ بیا تا خونمو تو رگهات بریزم؟
    مثلا بگی بیا تا قیفمو تو بستنی ات بگذارم؟ آرایه ادبی جدیده؟
    پاسخ:
    قیف تو بستنی :))))
    این جمله ها واسه محسن جان طبیعیه! 
    اولین بارش نیس که!
  • محمود بنائی
  • البته چون اینستاگرام و این چیزهایی که دوستان گفتن را ندارم فکر میکردم فقط خودم به این مساله پی بردم!
    آهنگ خوبی بود کلا.
    پاسخ:
    منم خودم پی بردم...توی اینستا ندیده بودم.
    برم اونا رو هم پیدا کنم و کلا همو پیدا کنیم و ببینیم چه کسایی هستیم که تفکرات مشترک داریم و به یه چیز فکر میکنیم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی