زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دلتنگی که حتی با دیدن هم رفع نمیشود گاهی...

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ

میشینم پشت سر مامان
بغضم میگرد... یادم میفتد...
خودم را قانع میکنم که نباید گریه کنم
بغضم را قورت میدهم و به آن آقایی که آن روی توی مغازه ی گوشی فروشی دیدم فکر میکنم.... از موتور پیاده شد و وارد مغازه شد و من را یاد بابا انداخت... شبیه آنموقع های بابا بود...ان موقع هایی که من کوچکتر بودم... تیپش شبیه فرهنگی ها بود، حس کردم معلم است؛ و این شباهت ظاهری اش به بابا و طرز لباس پوشیدن هی دل من را تنگ تر میکرد...از فروشنده پرسید: با فروشگاه فرهنگیان قرار داد ندارید؟ و شک من تبدیل به یقین شد...
توی اتوبوس بودم...خانمی سوار شد و نشست روی صندلی جلویی من... مانتوی ساده، مقنعه، چادر بدون کش، کفش های ساده ی مشکی پاشنه یه تیکه و یه کیف ساده ی مشکی با پلاستیکی که شاید چند کتاب تویش بود... با دیدنش یاد مامان افتادم...توی اتوبوس بغض کردم... شبیه فرهنگی ها بود... شبیه مامان لباس پوشیده بود...بغضم را قورت دادم تا بچه ها نبینند و نفهمند... موقع پیاده شدن خواستم ازش بپرسم شما فرهنگی هستین... و چرا نپرسیدم؟

مامان
بابا
من حتی با دیدنتان هم دلم میگیرد و دلم تنگ میشود... چقدر دوستتان دارم...

+دلتنگی های من همیشه قایمکی ست...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

:)
پدر و مادر ، بهترین هدیه ای که یک نفر توی زندگی میتونه داشته باشه ، قدرشون رو بدون ، حتی اگر خواستی دل تنگی هایت رو گریه :/
پاسخ:
گریه هام پنهونیه...

  • شقایق رمضان پور
  • 😊
    پاسخ:
    :)
  • سرباز جامانده
  • آخی من تاحالا نشده زیاد دلتنگ کسی بشم حتی مامانم
    پاسخ:
    دانشجو بشی... دور از خونه هم باشی... میفهمی چی میگم
    به وفتش میفهمی
  • حاج خانوم
  • الان رسیدم به نامزد داران 1
    بیولوژیکا جوری تنظیم شدم که به سریال کتاب و وبلاگ نایس رسیدم باید از ابتدا تا انتهاشو بخونم
    یک ساعت و پنجاه و اندی دقیقه هست که درگیرم

    دلتنگی بدچیزیه... :(
    پاسخ:
    زیاد خودتو درگیرش نکن...! چیز خاصی نتوش ننوشتم :))
    نزدیک به دوساعته داری میخونی؟! 
    آفرین به پشتکارت :)))
    درساتو هم همینجوری بخونی و ترشی نخوری یه چیزی میشی ؛)
    پدر که من برای من غریب است،اما میدانم بهترین لحظه آن دمی است که برای دیدن چهره پدر مجبور باشی کمی سرت را بالا بگیری! آی حال میدهد! :)
    پاسخ:
    یعنی چی غریبه براتون؟
    ان شالله به زودی امتحانات تموم میشه

    پاسخ:
    کمتر از یک ماه دیگه...
  • سعادت سلیمانی
  • :(
    پاسخ:
    وات؟
  • مریم گلی
  • دوری خیلی بده، دوران دانشجویی اول صبح تا از خواب بیدار میشدم دست و صورتم رو شسته یا حتی نشسته اول باید زنگ میزدم با مامانم صحبت کنم صداش رو ک میشنیدم انرژی میگرفتم و خیالم راحت میشد
    پاسخ:
    من وقتی پا میشم فقط جوری آماده بشم که لااقل یکم سر کلاس صبحم باشم!
  • اَسی بولیده
  • عزیز دلم :**

    الهی سایه شون همیشه رو سرت باشه :)

    پاسخ:
    ممنونم اسی :)
    ان شاالله...شما هم همچنین...
  • محمود بنائی
  • هییییی! :/ :)
    کنارم هستی و دلم تنگ میشه هرلحظه
    خودت میدونی عادت نیست فقط دوست داشتنه محضه...

    پاسخ:
    اسم آهنگ و اسم خواننده؟!
  • عاشق بارون ...
  • +دلتنگی های من همیشه قایمکی ست...
    :)
    پاسخ:
    اوهوم...
    :)

    پایدار باشن همیشه

    پاسخ:
    ممنونم...
    همه ی پدر و مادرا ان شاالله
    اشکمان در آمد:(
    پاسخ:
    :)
    دلتنگیای دوست داشتنی
    :)
    خداحفظ کنه همه سایهای بالاسرمونو


    شادزی
    پاسخ:
    ان شاالله!
    شاد زیو ایضا!
  • إپسیلون ^_^
  • از آن دسته دوست داشتنی های بین خودت و دلت...

    یواشکی های دل:)

    پاسخ:
    ازین مدل غمناک ها... هی دلت نگران آینده بودنا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی