زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

به خانه برمیگردیم

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ق.ظ

چشمامو بسته بودم و فقط به ماجراهای خنده داری که داشت با لهجه واسه ی راننده تعریف میکرد گوش میدادم

+ آقای شوفر


خوشیم از وقتی شروع میشه که میشینم توی اتوبوسی که قراره 12 ساعت بعد توی شهرمون باشه ... و اون حرف زدنای با لهجه و گویش خودمون و من هی گوش دادن به حرفاشون و هی تو دلم ذوق کرد!


شارژم یه درصد بود تا تو گروه واسه دوستام نوشتم "رسیدم" گوشیم خاموش شد

پی ام دومم نرفت!

 خونمو Hشده!

هی بین Hو 3Gدر نوسانه!

قبلا Eبود!


+بوی خونه میاد... :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

  • سرباز جامانده
  • ب سلامتی.
    پاسخ:
    ممنون 
    رسیدن بخیر.
    شبکه2 داره زیزیگولو پخش میکنه:دی
    پاسخ:
    عه؟! :)))
    یادش بخیر... دوسش داشتم :)
  • رگـ ـهــا
  • چه خوب که داری برمیگردی  :) :) :) 
    پاسخ:
    عالیه اصن!
    چه خووب:)
    خوش بگذره ایشالله:دی
    پاسخ:
    مممنوووون المی!
    بح بح به سلامتی :)
    پاسخ:
    سلامت باشید :)
  • سعادت سلیمانی
  • :)
    پاسخ:
    :)
    بوی غذاهای خوشمزه :) بوی مامان و بابا و خنده
    پاسخ:
    بوی خووووونه!

    بوی عید میاد :))

    عیدت مبارک خواهری :*



    +

    رسیدنتون هم بخیر :)

    ایشالا خوش بگذره

    پاسخ:
    عید تو هم مبارک باران جان :)
    خواهرم تبریز دانشجو بود، میگفت وقتی سوار اتوبوس میشدیم و لهجه های گیلکی میشنیدم قند تو دلم آب میشد!!!-این در حال هست که خواهرم لهجه مون رو زیاد دوست نداره- :دی

    + خوشحالم که خونه ای...♡
    پاسخ:
    وای عین من...
    یعنی خوشحالیم با شنیدن این لهجه ها چننننند برابر میشه...
    بوی شهرمون.... حال و هواش.... :)
    سلام.عیدتون مبارک

    در مورد جرمگیری دندون چیزی میدونید؟!
    بعد جرمگیری باید مرتب مسواک زد که دندونا سیاه نشن؟
     یا نه فقط زیاد جرمگیری کرده واسه مینای دندونا بده؟!
    پاسخ:
    سلام
    دختر داییام دندون پزشکن
    میپرسم، همینجا در جواب کامنتتون مینویسم
    ...
    پاسخ:
    :)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • بعد حتی عنوان پست اسم یه برنامه اس تو شبکه ی تهران :)))
    پاسخ:
    آره...اسمش که آشناس و خیلی به گوسم خورده...ولی نمیدونستم چیه!
    هی قبلنا توی تلتگست اینو میدیدم!
    به سلامتی 
    چه خوبه کنار خانواده بودن
    خوش بگذره :))))
    پاسخ:
    منووونم :)
  • مریم گلی
  • ب سلامتی 
    زی زی گلو امروز واست سر اش نذری دعا کردم
    پاسخ:
    واااای مریم....! خیلی ممنون!
    +خیلی خوشحال شدم...خیلی :)
    خوش بگذره خونه :) 
    پاسخ:
    ممنونم :)
    بوی خونه میاد...
    چقدر این جملت خوشمزست


    شادزی
    پاسخ:
    :)
    هرجایی یه بویی داره خب!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی