زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پیشنهادیه

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ

اگر گروه خانوادگی ندارین...حتما یدونه بسازین!

یکی مث من که دوره و دیر به دیر خاندانشونو میبینه، چیز خوبیه

حتی اگه توی یه شهر هم هستین میتونه چیز خوبی برای بحث و مرور خاطرات باشه

از صبح (یعنی همون ظهر!) که بیدار شدم تا الان دارم یه بند میخندم و به دلیل سرماخوردگی و آبریزش و اینا با هر خنده، شدت خیس شدن صورتم به همین دلایلی که گفتم افزایش پیدا میکنه!

امروز بچه های دهه شصتی داشتن مرور خاطرات میکردن که بچه بودن و چطور مورد شکنجه قرار میگرفتن...!!

قراره وقتی که همو دیدیم، یه جلسه پیرامون همین موضوع با بزرگترا بگیریم...بالاخره اونا هم باید یه حرفا و دفاعیه ای از خودشون داشته باشن!


+تو اتاق نشستم بلند بلند میخندم...بچه ها میگن مهسا چتهههه!

به قول خواهرم که اونم سرما خورده و داشت میخندید میگفت: صدام شبیه صدای مرغا شده!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۴)

گروه خانوادگی خیلی ریسکش بالاست
فوروارد کردن پیام اشتباه و استیکر  میتونه آبروی آدمو بیره :/
پاسخ:
آره...ولی چیز خطری حواسمون هست نفرستیم! :)))
ما تو تلگرام یه گروه خونواده گی داریم به اسم 
اسمشو درگوشی بهت میگم میترسم از اینجا خونواده ام رد شه :دی 
هم خوبه هم بد !
خوب از این نظر که ازهم خبر داریم بد از این نظر که هر کدومشون حساب کن ده تا پیام تصویری تلگرامی بفرستن گوشی نابود میشه 
بعد حساب کن ما تعدادمون با خواهرزاده ها و عروس ها  12نفره تازه خواهر ارشدم با اضافه دو تا دومادمون و یکی از عروس هامون هم تو گروه نیست بعد هر لحظه هم پیام میدن :)
من که گوشیم هنگ کرده اینمدت برای همین برای آسایش روح و روان و گوشیم یک هفته اس از گروه لفت دادم :)
تازه بدی دومش اینکه مثلا من نظر منفی به یه عکس بدم مثلا به  داداش دومم که یک کم زود جوش میزنه بهو وسط جمع و گروه 
میزنه لهت میکنه :| و ضایع ات میکنه :|
برای همین اولش خوبه ها ولی بعدش تکراری که بشه از دهن می افته :دی 
ایشالا شما خوش باشین.


پاسخ:
ما گروهمون تو واتس اپه...
گاهی روزا یهو بحث بالا میگیره و همه میاان وسط! و اون موقع خوبه ؛)
چه عالی ، به هر حال دورهمی خوبه ، به هر شکلی
خانوادگی اینقدر درگیر هستیم که حتی فرصت تلگرامم نداریم

پاسخ:
:)
سعی کنید به پیشنهادم فکر کنید...چیز خوبیه به گروه خانوادگی
ما پارسال تشکیلش دادیم
  • سعادت سلیمانی
  • چیز خوبیه اگه ضور توش اجباری نباشه!!!!!!
    ما یه گروه داریم برا فامیل پدری ک حدود 50 نفری میشن و همه دختر و پسر عمه و عموهام توشن به همراه همسران محترم و خیلی رو مخ هستند
    روزی چند بار لفت میدم که دوباره اضافه ام میکنن!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    نه ما 50 تا نیستیم!
    ما بچه هایین...
    قرار بود امروز بابام رو به عنوان نشست خبری 20:30 به گروه دعوت کنیم در مورد یه سری مسائل حرف بزنه! :)))

    +"زور" درسته! نه "ضور"!!!
    ما یک گروه داریم البته 4 نفره! من و خواهرام و داداشم :)
    پاسخ:
    این نشون میده که پیش هم نیستین :)
    جهت چیدن توطئه علیه یه نفر تو فامیل و نمیدونم برنامه ریزی به قصد کشت اذیت کردن فلانی تو مهمونی خیییلی حال میده :-)
    جهت مقاصد شوم :-))
    پاسخ:
    من و خواهرم با هم هماهنگ میکنیم، بعد میریم توی گروه و گروهو به هم میریزیم!
    یا یه موضوع رو مطرح میکنیم و بقیه رو به چالش میکشیم!
    داریم :)))
    منتها من اونجا فعالیت ندارم:)))))))))))))))
    پاسخ:
    به فعالیت بپرداز پس!
    ما یه گروه خونوادگی داریم و یکی از اعضا (نام نمیبرم چه نسبتی دارم باهاش :))))) ) هیییی میخواد پیامای زشتو دیلیت کنه میفرسته اون تو بعد زنگ میزنه میگه از گوشی بچه هاتون پاک کنید دستم خورد :))))))
    پاسخ:
    وای...واااای!!!
    چه سوتی عظیمی! :)))))
    ماام یدونه داریم فقط بعلت صمیمی بودن افراد با هم و عدم وجود تربیت روزی چن تا فش جدید تولید و به خارج ع گروه صادر میکنیم
    پاسخ:
    شما زدین تو کار تولید و صادرات! :))
    ممنون
    پاسخ:
    :)
    وا همون سالی دوبارم به زور مامان تحملشون میکنم
    حرف مشترکی جز فضولی نداریم که!
    والا!


    شادزیو خروس
    پاسخ:
    میتونی اذیت هم بکنی!
    تو به من گفتی خروس؟! O_O
    داریم ولی خو زیاد نیستیم:|
    همه هم زنن فقط دایی و بابام مردن تو گروه
    به همین خاطر پدر جان به گروهمان میگن لونه مرغا:|

    پاسخ:
    :)))
    احساس غریبی نمیکنن؟!


    ما داریم ولی فعالینش فقط دو نفرن و همش مطالب کپی میارن.
    محض رعایت ادب لفت ندادم وگرنه خیلی رو مخن

    پاسخ:
    :|
    گروهتونو بزنید بترکونید باو! به درد نمیخوره! :))
    ما هم داریم البته فقط خواهر برادری بود ک اگه خواستیم چیزی علیه فامیل بگیم مامان و بابا متوجه نشن خوب بود اما حالا نامزد داداشمم اوردیم توی گروه
    ه، فقط بلده بگه مرسی خوبم شما خوبی! دریغ از ی جمله، یخه
    راهکار داری اراءه بده
    پاسخ:
    از گروه حذفش کنید!
    :)))
    با بهش بگین که خودش با دست خودش لفت بده!
    منم سرما خوردم الان توی مرحله صدای خروسم:))
    پاسخ:
    پریروز در مرحله ی صدای خروس بودم و تا میتونستم آروم حرف میزدم که کسی نفهمه و همه هم فهمیدن صدام به تغییراتی کرده!
    باور به نور و روشنایی است ،
    که شام تیره ،از دل شب یلدا
    جشن مهر و روشنایی به ما هدیه  میدهد 
    یلدایتان مبارک 
    پاسخ:
    ممنونم! 
    فک کنم تنها کسی بودی که اینجا یلدا رو بهم تبریک گفتی مریم گلی :)
  • سعادت سلیمانی
  • زور چیه نابغه!!!!!!!!!!

                "چیز خوبیه اگه ضور توش اجباری نباشه!!!!!!"
    ح جا افتاده
    "حضور"


    پاسخ:
    :)
    دقت کن!
    گروه خانوادگی
    خیلی بهش فکر کردم اما من جرئتشو ندارم این گروهو ایجاد کنم
    ریسکش زیاده:(
    الانا ک دیگه خیلی کم میرم تلگرام و واتس آپ
    پاسخ:
    آفرین به تو!
    کلا تلگرام و واتس چیزای مرخرفی ان!
    راستی دنبالت کردم:)
    پاسخ:
    :)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • انقدر بدم میاد از گروهای خانوادگی که حد نداره! 
    به دقیقه نکشیده لفت میدم! 
    پاسخ:
    عه!
    ازون ضدحالایی تو!
    سلام 
    من امشب به این نتیجه رسیدم پیشنهادیه شما چیز خوبی نیست باعث کدورت میشه من چندین بار از این گروه لفت میدم به هر بهونه ای 
    بجز بهونه ی اصلیش گاهی میگم بدلیل حجم پر گوشی گاهی میگم مشغله‌های کاری چون واقعا کشش بعضی از شوخی های بدشون ندارم:(
    مثل امشب :|
    الان میخوام لفت بدم ولی صبر کردم بموقع لفت بدم بعضی از شوخی های بی مورد باعث میشه آدم دلش بشکنه مثل همین امشب که دل من 
    شکست ولی سکوت کردم :((
    بنظرم گروهای خانوادگی اگر دوز شوخی های بی مزه شون رو کم کنن خوبه درغیراینصورت خیلی غیر قابل تحمل :|
    و احترام متقابل باشه خوبه وگرنه اصلا مناسب نیست و همون بهتر که نباشه.
    با تشکر از واحد ارتباطات‌ و اطلاع رسانی :))

    پاسخ:
    سلام باران
    اگه توهین نباشه عالیه
    دلخوری نباید پیش بیاد
    ما معمولا در مورد چیزای جالب بحث میکنم
    البته از آخرین مکالمه ای که داشتیم کلی میگذره و از نوشتن این پست تا الان که 7 دی هست مکالمه ی جدی نداشتیم!
  • پاک باخته
  • فک نمیکنم تو همه خونواده ها جواب بده
    پاسخ:
    نه...جواب نمیده ظاهرا واسه همه
  • قلم بانو
  • سلام...
    اصلا تلگرام ندارم که بخوام گروه بسازم یا تو گروه باشم. فعلا دارم اساساً مقاومت می کنم برای ورود به تلگرام.
    ضمنا اگر به گروه ساختن است، برای ما می شود حداقل 4، 5 تا نه یکی... و برای همه، اگر پدر ومادر فامیل نباشید، دوتا گروهف یکی خانواده پدری و دیگری مادری.
    هر طرف فامیل، برای خودشون یک گروهند.
    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا منم دارم درمقابل اصرار های خواهرم جهت ورود به تلگرام مقاومت میکنم
  • اَسی بولیده
  • کجایی دختر؟؟ :((

    از بس نیومدی وبم باران فکر کرده ما با هم قهریم!

    پاسخ:
    هستم...
    پستم نمیاد قط!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی