زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فراخوان رادیو 18

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

سلامن علیکم!

این یک نامه رسمیه به همه ی وبلاگ داران و وبلاگ نداران عزیزی که تمایل دارن توی یه رادیو 18 دیگه شرکت کنن و ما رو در این امر خیر یاری بدن!

موضوع برنامه: دانشجو

میتونه شامل زیر موضوعاتی مثل خوابگاه و شب امتحان و لغو امتحان و استادا و خرابکاریا و سوتیا ... باشه!
یه تم شاد!

تا آخر این هفته برای هــــــــیژده  صداهاتونو بفرستین...
تاریخ انقضاشم باشه جمعه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • همینم مونده صدامو نامحرم بشنوه :))))
    کجایی مراد بیا ببین اینا میخوان صدامو بشنون...
    پاسخ:
    :)))))
    میخوای بین من و مراد درگیری پیش بیاری؟!
    پنل مدیریت/انتشار/صفحات مستقل و منو ساز
    پاسخ:
    :|
    با عرض پوزش! این کامنت برای ''هیژده'' بود :))
    پاسخ:
    :) بله متوجه شدم!
    من بگم تو اجرا کن :)))
    پاسخ:
    دهن هرکی مال خودشه! :)))
    اوپس - این کاره نیستم :-)
    پاسخ:
    :) یکم فکر کن...میشه!
  • کلنگ همساده پسر
  • کاش جلوتر می گفتید! آخ چقدر خاطره دارم با تم شاد! اصن یه وعضی!
    پاسخ:
    خاطره؟!
    من کلا از کلمه ی "تم" خاطره دارم! باد گوشی سونی اریکسون بابام میفتم که قبلا تم داشت و من "توم" میخوندمش!
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • حافظ میگه تو را آن به که روی (صدای) خود ز مشتاقان بپوشانی
    پاسخ:
    حافظ راس میگه!
    واسه همینه شیرازیا بیشتر از سعدی دوسش دارن...!
    میگه بنشین لب جوی و گذرعمر ببین!
     تکلیف من ک دانشجوی بعد از اینم چی میشه پس؟؟
     :(((
    پاسخ:
    از خاطرات باحالت برامون بگو :)
  • اسی بولیده
  • حالا چه جوری بفرستیم؟؟؟
    پاسخ:
    ضبط کنید با گوشی
    از یه سایت آپلود مث picofile.com با bayanboxآپلودش کنید
    لینکشو بدین به هیژده
  • سرباز جامانده
  • این رادیو18 بامزه بود.صداتو پسندیدم فقط همون ک بقیه میگن ته حرفاتو میکشی.منم دوستام بهم میگن جرفاتو میکشی ولی من نمیکشمااااا
    پاسخ:
    منم نمیکشم!
    ؛)
  • سرباز جامانده
  • این لامصب هیژده خیلی مسخره میکنه صداهارو ولی حرکت بامزه ای زده
    پاسخ:
    آره خیلی باحاله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی