زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قلبم به شدت میتپد

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۷ ب.ظ
الان من تنها نشسته م تو خونه دارم زهره ترک میشم دستام میلرزه و در عین حال دارم این پست رو به صورت مستقیم و زنده برای شما مینویسم

مامان و بابا و بقیه رفتن بیرو فاتحه خونی خانوم همسایه و کلاس زبان خواهرم و ...

الان من صدای زیرزمینو شنیدم(زیرزمین درش تو حیاطه)
فک کردم خواهرم هنو نرفته

بعد پریدم تو حیاط میبینم در کوچه بازه...
هرچی خواهرمو صدا زدم جواب نداد...
یه چاقوی بزرگ برداشتم رفتم زیر زمین ببینم کسی خفه ش نکرده باشه
(به جون خودم صدای بلند جیغشو شنیدم...یه بار دیگه م جیغ زد صدام کرد...شاید تَوَهمه)

در زیرزمینو با یه لگد باز کردم(روسری هم سرم نبود یه چاقو فقط دستم بود!) کسی نبود...
سریع زنگ زدم بابام...

+تا بهشون گفتم اومدن خونه خداروشکر...
++زنده م

++از تاریکی وحشت دارم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

خدا رو شکر که خطر رفع شده :| 
پاسخ:
بله خدا رو شکر
داشتم میمردم؛ عصن یه وضی...
  • محمود بنائی
  • شما هم؟ 
    پاسخ:
    من هم؟

    من هم! :)
  • محمود بنائی
  • نسیم ( آبجیم) یک مدت وقتی کوچیک بود شبها با لامپ روشن میخوابید :) 
    حالا هم شبها که تنها توی اتاقش میخوابه، در تراس را باز میگذاره ( خوب این که ترسناک تره! ) به هر حال یک ترسهایی را همه دارن، حتی بعد از بیست و پنج سال
    من اسم کوچک شما را نمیدونم، لطفا اسم خودتون یا اگه دوست ندارید یک اسم مستعار بگین، اینجوری بهتر یادم میمونید، البته همین الان هم دزفول،علی کله، مسجد توتونچی، یک دختر شیطون و با حجاب در ذهنم هست. ممنون
    پاسخ:
    دیشب چقد به این کامنتتون خندیدم  :))
    من هنوزم شبا با لامپ روشن میخوابم!
    علی کله رو خوب اومدین!صفا سیتیه عصن!

    به نام خداوند بخشنده ی مهربان، زی زیگلو هستم!!
    از آشناییتون خوشبختم و شما؟!   :))))



    بازم خوب نترسیدی تا زیر زمین رفتی بوخودا....
    پاسخ:
    حس خواهرانه م داشت خفه م میکرد...!

    یا حسین چاقو؟؟؟؟!!!!
    مگه میخوای سر ببری
    پاسخ:
    نه میکردم تو شکمش!
    سر بریدن خیلی چندشه...اه!!!
    چقد ترسناک
    پاسخ:
    خیلی وحشتناک بود، جات خالی!
    بخیر گذشت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی