زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سرگذشت موهای امروز!

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

مثلا هم خوابگاهی هایت نگذارند موهایت را ببندی و بگویند: "فقط باید باز بزاریشون و وای بحالت ببینیم میبندیشون"  و تو :|

و از حمام که آمدی بیرون و موهایت نم داشت و باز هم بود دستت را بگیرند ببرند توی اتاق و برایت دوگوشی ببافند و تو را به یاد دوران مهد کودک و جودی ابوت بیندازند :|

بعد آخر شب که موهایت را باز کردی فرفری شده باشند به خاطر محکم بافته شدنشان! و هی تو ذوق کنی و هی بروی طبقه های بالا و پایین و هی به بچه ها نشان بدهی موهای پیچ پیچی ات را و هی بگویی: یکم بیشتر نگام کنید میخوام برم! 

بعد هم هی قر های ریز و درشت بریزی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

خوابگاه آرایشگاست؟!
پاسخ:
همه چی پیدا میشه اینجا! :))
خوش بگذره خوابگاه :-))
پاسخ:
بد که نمیگذره ولی امان از دلتنگی... 
از تاسوعا عاشورا خونه نرفتم و هی به روم نمیارم که دلتنگم!
  • آقا مسیحا
  • پست زنونه بود نفهمیدم چی شد 
    پاسخ:
    :)))
    امان از این موهای خانم ها :)

    پاسخ:
    چه کنیم دیگه! ماییم و همین دوتار مو! :))
  • اسی بولیده
  • از مزایای جودی ابوت بودنه دیگه ;)
    پاسخ:
    امروز همه بم میگفتن!
    عطر موهایت قرار از شهر می گیرد بگو
    دل ربودن را کدام عطار یادت داده‌است؟ ^_^

    موی بلند خوبه، مواظبشون باش 😍

    پیش منم بیا، اگه خوشت اومد لینک کنیم ^_^

    اینستاگرامم:
    https://instagram.com/shixon_world
    پاسخ:
    اینستا مدتیه نیومدم... ولی وبت میام!
    +وبتم که تبلیغاتیه :|
    ای جانم جیگرتوووووو :)
    پاسخ:
    جیگری از خودته!
    نظر خاصی ندارم. خوش بگذره در کل! :))
    پاسخ:
    ممنون! :)
    ممنونم که اومدی...یعنی خوشت نیومد از وبم؟ :(
    سعی کردم با بقیه متفاوت باشه، که وبهای تبلیغاتی زشت و درهم برهم هستن، اگه نظری در موردش داشتی بهم بگو مرسییی ^_^
    پاسخ:
    علاقه ای به خوندن وبای تبلیغاتی ندارم!
    والا من الان منتظر یه عروسیم کوتاه کنم
    موهای منم زرتی میحالته
    مخصوصا بعد حموم
    خوشبحالمون :)

    4سال پیش عروسی پسر عمه جان رفتم آرایشگاه و خفه کردم خودمو
    مجلسو ترکوندم
    2هفته بعد که اقوام باز چتر شدن من با موهای مصری کوتااااااااااه دیدن و بازهم مجلسو ترکوندم

    مغنا هستم 
    یک عدد مجلس بترکان
    :دی
    پاسخ:
    دقیییقا! 
    مخصوصا بعد از حموم!

    وااااای خوشبحالت! ما خیلی وقته عروسی نداریم! یدونه فقط عروسی دختر دایی جانمان بود توی شهریور که خواهرمم نبود و هوووچ خوش نگذشت!
    عروسی میخواااام!
    تفریحات ما تو خوابگاه برادران کمی پیچیده ترِ
    برای فرح شادی  میریم مواد محترقه میخریم  به میزان انبوهی !
    به سان نیرو های ویژه پرت میکنیم داخل اتاق اون بدبخت
    در رو میبنیدم تا مطمئن شیم کسی خارج نمیشه
    چقدر هم حال میده

    پاسخ:
    واااای...چه دنجر بودین!
    ما یه بار بچه ها یدونه ترقه زدن اینجا، کلی دعواشون کردن!!!
    http://www.mobinmobile.com/fa
    تو اینستا هم بالای چیجم لینک دان از بازارو گذاشتم

    تکثیرش کن
    پاسخ:
    من همین قرآن مبین رو دارم...فک میکردم اسمش برهانه که میگی!
    ولی باشه...توصیه ش میکنم :)
    :-))
    پاسخ:
    ؛)
  • سرباز جامانده
  • آخییییی قشنگه که من دوست دارم موی بلندو ببافم
    پاسخ:
    :)
    باورت میشه از کامنتات فک میکردم پسری؟!
    تا اینکه ایمیلتو دیدم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی