زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بوی آدمیزاد میاد

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

از دانشگاه که رسیدم خوابگاه و وارد اتاق شدم بوی "س" می آمد...
با اینکه همه ی روزهای هفته تنها هستم و همچین روزی هم میدانستم "س" در خوابگاه نمیماند و میدانستم رفته خانه یشان و اینکه در طول هفته هم اتاقی هایم فقط یک روز  همه با هم پیشم هستند و حالا آمدیم و تقی و توقی خورد و یک روز اتفاقی هم پیشم ماندند...باز هم بوی "س" می آمد!

کیفش را دیدم!
و خب فکر کردم که شاید نبرده با خودش...
و از آنجایی که تخت پایینم و همیشه هم تنها...موقع وارد شدن به اتاق به تخت های بالا نگاه نمیکنم...
سین روی تخت بالایی خوابیده بود... و با دیدنش جیغ من رفت هوا!

+ نمیدانم متوجه شده اید یا نه... یا تشخیص میدهید یا نه... یا اصلا تا حالا بهش فکر و توجه کرده اید یا نه...هرکسی یک بویی دارد...
دلم برای بوی مامان و بابایم هم تنگ شده حتی...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

این روزام تموم میشه :)
بهتره بجای ناراحتی از این روزا استفاده کرد :)



امضا:  :)
پاسخ:
ناراحت که نبودم....یهو دیدمش ترسیدم!
گاهی میشه وقتی وارد اتاق نیشم و چون به تخت بالا نگاه نمیکنم، یه نفر بالاس و تکون که میخوزه یهو جیغ من میره هوا!
قضیه‌ی بو رو منم متوجه شدم. این قضیه رو پدر مادرا راجع به بچه‌هاشون خیلی خوب متوجه می‌شن!
+ عنوان، لایک! :)
پاسخ:
حالا این ب کنار
من بوی سوسک رو هم متوجه میشم :|
  • اسی بولیده
  • آره همه آدما یه بوی مخصوص به خودشون دارن ، وقتی بچه ایم بیشتر این بوها رو حس میکنیم

    وقتی هم با کسی زیاد رابطه داریم کم کم به بوش عادت میکنیم و کمتر بوش و حس میکنیم

    خونه ها هم بو دارن و افرادی که توی یه خونه با هم زندگی میکنن بوی اون خونه رو میدن

    پاسخ:
    آره...واقعا! خونه ها هم بو دارن...
    یادمه بچه که بودم گاهی بوی خونه ی مامان بزرگم میومد و دلم میخواست همون لحظه اونجا باشم!
    مث هری پاتر که به پودر سبز رنگ میریخت روی خودش و فرتی غیب میشد و یه جای دیگه ظاهر میشد دلم میخواست اینجوری بشه!
    آره.
    بوی هرکی مختص خودشه.
    یبار یه روز کامل تو اتاق بودم هم اتاقیم نفهمیدهبود تنها نیست!
    میگفت فقط اومدمدیدم چایی دمه هرچی فکر کردم نفهمیدم کی چایی دم کرده بودم!!!!
    پاسخ:
    واااای! :)))
    فک کرده فرشته ی سیندرلا اومد واسش چای دم کرده!
  • دختر تنها
  • سر بزنید
    پاسخ:
    سرم خیلی شلوغه!
    زندگیِ خوابگاهی
    آدم را میکند انسان اولیه!
    یکسری نیاز های معمول " خوردن و خوابیدن و درس خواندن" میشود انگیزه برای هر حرکتی!
    انزوا هم دارد 
    پاسخ:
    پدرش هم در می آید
    هی تنها میشود...هی دلتنگ میشود...هی به روی خودش نمی آورد...
    چند سال دیگه حسرت این روزا میخوری زی زی جان
    پاسخ:
    شاید...
    عادت کردم دیگه البته...
    اگه با بچه ها باشم خوش میگذره...ولی امان از تنهایی و روزای تعطیل که همه میرن خونه و تنهام
    دقیقا هر کسی یه بویی دارد
    دقیقا دقیقا
    پاسخ:
    :)
    اوهوم هرکسی بوی خاص خودشو داره
    بوی پدر مادر :دی ن بوی مامان بابامو دوز میدارم بو خوب میدن بوی عشق:دی
    پاسخ:
    بو خوب میدن :))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی