زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از این مدل بگو مگو ها

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ

اینکه رشته ی هم سوئیتی هایت صنایع غذایی و تغذیه باشد و ندانی به حرف این یکیشان گوش کنی که باید یکم چاق تر شوی یا آن یکیشان که خیلی هم متناسبی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

ههههه
الهی بمیرم برات :دی
پاسخ:
شدم بازیچه ی دست اینا! هی منو میزارن روبه روشون...روم بحث و تبادل نظر انجام میدن!
مشکل خودشونه تو اصن گوش نده :دی
میخوای چاق تر شو نمیخوای لاغر :)
پاسخ:
کلن هیچ تغییری هم نمیکنم آخه اگرم بخوام! :))

  • حامد قنبریان
  • خوب شما هم باهاشون همراهی کنید تا آخرش خودشون خسته بشن :d

    پاسخ:
    من این شکلی بودم اون لحظه :|
    آقا اینا سوژه‌ان که! از دستشون ندیا. بشین اسکولشون کن، تو دلت بهشون بخند.
    کسایی که هیچی بارشون نیست اما فک می‌کنن که بارشون هست (شما بخون «بعضی از» دانشجوهای تازه به دانشگاه رسیده!) وقتی دارن نظر کارشناسی می‌دن، خیلی قیافه‌شون سوژه‌ی خنده‌س. جات بودم دوربین مخفی هم می‌ساختم ازشون حتی. :))
    پاسخ:
    حرفاشونو حفظ میکنم به وقتش به خودشون میزنم!
    کلی هم بهشون میخندم!
  • سعادت سلیمانی
  • فک کنم همه زی زی گلو رو همینجوری دوس داشته باشن

    تصور یه زی زی گلوی چاق وحشتناک است!
    پاسخ:
    آره!
    چاق بشم زشت میشم :))
    صنایع غذایی رو گوش نده بهش.
    اینا همینایین که سوسیس میسازن و آبلیموهای طبیعی ایضا!!!
    پاسخ:
    همین بود که میگفت چاق شو!
    میخواد فردا پسفردا همبرگراشو بهم بندازه!
    صنایع غذایی مگه رو وزن آدم هم میتونه نظر بده آخه؟:))
    پاسخ:
    داده دیگه!
    خودش چاقه...به من حسودیش میشه! :)))
    مهم نظر یکی دیگست!!!
    شما به حرف اون گوش کن!!
    پاسخ:
    اونوکهدبیخود میکنه از من ایراد بگیره!
    اصن منو همینجوری که هستم باید بپسنده! :))
    مهم اینه که نباید به هرحال چیزی کم کنی!
    پاسخ:
    آره... واقعا :|
  • مستر نیمــا .
  • آره به نظر منم یکم چاق تر بشی بیشتر بهت میاد :)))))))
    الکی مثلا من دیدمت
    پاسخ:
    ما توی یکی از درسمون به ایم تغذیه ، نمودار هایی که مربوط به رشد هست رو میخونیم و با توجه به سن و قد ، وزن رو بررسی میکنیم...
    با توجه به اون نمودارا من توی وضعیت تعادلی قرار دارم و البته هنوزم یکم جا دارم که اگه بخوام چاق شم!
    منم فکر می کنم باید یه کم لاغرتر بشی :|
    الکی مثلن منم دیدمت $_$
    پاسخ:
    حالا باز اونا خوبن...میگن یا ثابت بمون یا یه خرده چاق تر شو...تورو دبگه کجای دلم بزارم؟! :))))
  • اقای روانی
  • ببین خودت چی دوس داری خو :)
    پاسخ:
    خودم که میگم خوبم... ولی دو _سه کیلو هم اضافه تر شم بد نیست...
    اصن نزار نظر بدن:)

    پاسخ:
    بزار بکم سر کار باشن ماهم بهشون بخندیم!
  • اسی بولیده
  • عزیزم تو همین جوری وری گودی ^__^
    پاسخ:
    ممنووون :) تشکرات!
    (الکی مثلا منو دیدی و داری از جمالاتم سخن میگویی!)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی