زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از انگشت خونی آدم هم سوء استفاده؟!

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

و وقتی دیشب در رب گوجه را باز کردم و هنگام گذاشتن در یخچال انگشتم به بخش فلزی بریده شده گیر کرد و برید و یکی از بچه ها همان لحظه عکس گرفت و به عنوان پروفایل از عکس انگشتم سوء استفاده کرد و هی پی ام بود که حالش را میپرسید و من :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • :))))
    پاسخ:
    درد میکنه! میخندی؟!

    اییی :/

    حالا بگو اینهمه ناخن رو واسه ی کی نگه داشتی ؟:دیییی

    پاسخ:
    نه اینکه بخوام ناخن بلند زادم و پز ناخن بلند بدم و اینا
    کلن توی فکر بلند شدن ناخنام نبودم و اینا خودشون همینجوری بلند میشن...
    کوتاهشون میکنم حالا!
    دقیقا منم دیشب انگشت شصت چپم بریدم بدجور تومایه های تو با این تفاوت که داشتم نارنج پوست میگرفتم که اب بگیرم چاقو هم تیز بود !!
    پاسخ:
    احیانا کسی اونورا نبود!!!؟؟؟؟ :)))
    وای عجب زخمی چند تا بخیه خورد ؟ بیمارستان نبردنت ؟ 

    :)))) 

    دیگه شب خوابم نمی بره :/ 
    پاسخ:
    نبردنم!
    خیلی بده خندیدن به یه مجروح!
    نیاز به ابراز احساسات و ترحم داشته دوستتون!
    پاسخ:
    با توجه به پستای قبل من خودم دچار کمبود محبت نوسانی ام...!
    بعد سوء استفاده در این زمینه آیا کار درستیست؟!
    وای خدای من دلم ریش شد :((((
    پاسخ:
    تازه خونش بند اومده بود...اومدم شارژرمو از پریز بکشم، انگشتم گیر کرد بهش ، زخمش باز شد، خون اومد...
  • محمود بنائی
  • منم دیروز عصر میخواستم با نوک چاقو کیسه های نمک را پاره کنم ایضا شستم را هم پاره کردم! امروز صبح خونریزیش بند اومد :) الان نوک شستم حس نداره :/
    پاسخ:
    اعصابشم زدین له و لورده نمودین!!
  • اسی بولیده
  • وای چرا مراقب نیستی دختر؟؟؟ :((

    چیکار میکنی با خودت ؟؟؟

    پاسخ:
    از بی حواسیه....
    انگشتته اسی جان ناراحت نشو :)
    اگر دست منو میدیدن چکار میکردین ؟
    یاد خاطره مکه ام افتادم شاید امشب گفتمش :)
    ممنون بابت ایده ات مهسا روله :**
    پاسخ:
     :)
  • اسی بولیده
  • مگه دست تو چی شده بارانم؟؟

    مهسا با اجازه ت پستتو لینک میکنم تا داستان خودمو بگم :))

    با اجازه صاحبخونه که فعلا خونه نیست :))

    ممنون

    +

    اسی دارم مینویسمش! آماده شد بیا بخون:))

    پاسخ:
    رسیدم خوابگاه منم میام میخونم :)
    الان دانشگاهم!
  • اسی بولیده
  • ما خودمون صاحب خونه ایم :دی

    حق آب و گل داریم ;)

    پاسخ:
    شکست نفسی میفرمایید!
    ؛)

    بازم سوء استفاده کردند امثال باران :))))))))))))))

    بیاین آماده شد پستم!

    فقط بدان و آگاه باش دست من جانبازه ولی دست  تو فقط بریده!

    برووووو از خدا بترسسسسسسسسسسس! :دی

    و تشکر کن که مثل من جانباز نشدی :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    جانباز عزیزم!!
    منم به یه جایی خورد دوباره خونریزی کرد انگشتم چسب زدم نه من ومامانم بودیم :))))
    پاسخ:
    خون من خوشرنگ تره ولی! گفته باشم!
    نخیرررررررررررم مال من قرمزتر بود :)))
    گفتم که گفته باشم!
    پاسخ:
    نه بابا... فک میکنی!
    من خونم سرخ تره! 😜
    قدر این دوستات رو بدون پس :))
    پاسخ:
    :)) 
    میدونم...چجوووورم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی