زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

باید حتما یکی باشه

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ

+باید حتما یکی باشه، همه جوره پشتت باشه و حمایتت کنه...


  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

هوووم همیشه یکی باید باشه...همیشه
پاسخ:
همیشه...همیشه!
من الاوله الی آخره!
اوهوم آره :)
پاسخ:
اینایی که باهات میمونن و هواتو دارن عشقن! دمشون گرم
  • اسی بولیده
  • نمیدونم چرا هروقت میخوام بیام وبت صفحه گیر میکنه :|
    پاسخ:
    وب تورنادو واسه من این شکلی میشه!
    نمیدونم چرا!
    آقا اصن یکی باس باشه که نذاره ماکارونی آدم بسوزه
    حالا اگر سوختم یکی باس باشه ماکارونی سوخته رو بخوره
     حالا ماکارونی سوخته رو هم خورد یکی باس باشه که برای آدم غدا بگیره یا بپره که آدم گشنه نمونه
    کلا یکی باید در همه ی شرایط باشه
    پاسخ:
    آاااای گفتی!
    همون ماکارونی سوخته رو بخوره میفهمیم مرد زندگیه!
    باید باشی تا قدرت رو بدونم 
    تموم عشقو از چشمات بخونم 
    یه عمری منتظر بودم بیای و 
    بگم خیلی عزیزی مهربونم .

    یاد این شعر خودم افتادم عنوان مخصوصا یادم انداخت.
    پاسخ:
    چقدر قشنگ!
    اصن همینا که گفتین!
    میفرماد که اصن یکی باید باشد که آدم را بلد باشد :)
    پاسخ:
    زل بزنه تو چشات...بفهمه چته!
    سردرگم باشی، بفهمه چی میخوای!
    نگران باشی...بدونه چرا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی