زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

که با دیدن این خبر شکه بشی..

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ق.ظ
خدا لعنتشون کنه، به زودی زود ، کلهم اجمعین...
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

شوکه زی زی جان دلبندم ؛ )
سلام 
هنوز خبرش رو ندیدم 
ولی فکر کنم اون خبر اعدامی ها باید باشه ؟
نه ؟
البته تو الان خوابی :)
اینجا بازم بارونه !
و خداناکرده احتمالا سیل :|
رعد و برق نمیذاره که بخوابیم :((
پاسخ:
سلام
نه بیدارم
خوابم میاد؛ ولی خوابم نمیبره...

رعدو برق ازون وحشتناک صدا بلندا؟!
تو بگو 
+50سال هم من دلشو نداشتم و ندارم فیلم رو نگاه کنم :((
چه برسد به +18
خدا لعنت ظالمین رو  بکنه.آمین.
اینا علنا و در یک آن قتل عام این بچه ها رو میکنند بعضی ها در خفا و بصورت تدریجی :((
چهره شون روز به روز دارن به تمام جهان نشون میدن اینا هم مثل منافقین نابود میشن ایشالا !!


+
شب یخیر 
پاسخ:
منم فیلمشو ندیدم
فقط خبرشو خوندم

خدا لعنتشون کنه که به بچه ها هم رحم نمیکنن
  • اسی بولیده
  • اینا چیه میخونی زی زی جان؟؟؟

    من که از تیترش هم فراری ام

    فقط خدا تقاص بگیره:((((

    پاسخ:
    سلام
    رفته بودم خبرا رو چک کنم، اینم جزو اخبار بود...
    خدا لعنتشون کنه...
    خیلی بد بود
    خیلی
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد و اخر تابع له علی ذالک
    پاسخ:
    من که جرات نکردم ببینم فیلمشو...
    وااااای زی زی حالم بد شد :(((((
    خدا لعنتشون کنه ...

    :'(
    پاسخ:
    خدا نابودشون کنه ..
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • چه بکنیم که اینا هرکاری رو میکنن .... بلاخره یه روزی ننابود میشن خیالمون راحت میشه...
    پاسخ:
    هرچه زودتر...هرچه زودتر...
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • :(
    پاسخ:
    هی...
    والا من تیترش رو دیدم فرار کردم تو فیلمشم دیدی؟؟؟
    پاسخ:
    نه ندیدم...نتونستم...
  • کلنگ همساده پسر
  • ما که جرات نکردیم ببینیم. خوب یک مثبت 18 می گذاشتی ما هم بفهمیم که به درد ما می خورد یا نه!
    پاسخ:
    والا منم فقط خبرشو خوندم...دل همچین فیلمایی رو ندارم!

    سلام

    برقش که صدا نمیده :دی

    رعدش وحشتناک دیشب صدا داد ولی من برای خودم نترسیدم برای بقیه ترسیدم و نتوستم بخوابم :(

    خوبی خوشی ؟

    زی زی اسم وبت چیه روله ؟


    پاسخ:
    سلام
    امروزم اینجا کلی بارون اومد و من کلی زیر بارون رفتم توی دانشگاه و موقع برگشت هم زیر بارون پیاده اومدم و بستنی خوردم!

    اسم وبم زیریگلوئه دیگه!
    سلام
    خبر دارم شیراز کلی بارون باریده :)
    تازه جوکهای بارون شیرازو هم دیدیم .
    البته ارسالی از داداشم بود :دیی 

    +جوک های بارون شیرازو دیدی ؟
    واقعا چقدر بهشون خندیدم :))))

    شب بخیر من برم بخوابم فردا ساعت 7شناسایی داریم :)
    بعدشم کلاس دارم
    صبحت بخیر روله:**
    پاسخ:
    سلام
    نه نشنیدم! چه جوکایی!

    بعد تونستی بیای یکیشو بگو واسه نمونه!
    شناسایی چیه دیگه؟!
    سلام
    خدای من تو شیرازی جوکها نشنیدی :))
    جوکها تصویر همراه متن بودند روله:)

    +
    شناسایی آدم های نیازمند :)
    توام مثل خودم دیگه بهت امیدی نیست آلزایمرت اوت کرده :)

    وای اینقدر امروز سرم شلوغه که حد و حدود نداره :((
    خوابم میاد الان :(

    پاسخ:
    سلام
    نه ندیدم!

    حالا رسیدی خونه، یه دل سیییر بخواب! 3روز مثلا!
    خدا خودش جزاشونو بده...
    پاسخ:
    به زودی زود ان شاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی