زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خر شیطان و کینه ی شتر

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیشب تصمیم گرفتم از خر شیطون بیام پایین و سوار خر خودم بشم :|

اونم پا فشاری یکی از بچه ها بود...وگرنه همچنان سوار خر شیطون بودم!


+متنفرم از آدمای کینه شتری و اینایی که هنوز حرفی بهشون نزدی ازت دلخور میشن و کینه به دل میگیرن!

بسوزه پدر دلسوزی که سال پیش اومدم و واسه یه نفر دل سوزوندم و چه کینه هایی که بعدش ازم به دل نگرفت!

اینجا دارابی داریم؟!

چرا دارابیا انقدر زود رنجن و زود به دل میگیرن؟!

حرص آدمم در میارن تازه!... اون از اون...اینم از این! 

جالب اینجاس که باهم دیگه هم نمیسازن!


+دارم روزای سختی رو میگذرونم... 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

دیشب تصمیم گرفتم از خر شیطون بیام پایین و سوار خر خودم بشم :|

*******************

خیلی جمله ی عمیقی بود اگه آدم حواسش نباشه ممکنه توش غرق بشه :)))) 

والا... 
پاسخ:
یه گروه غریق نجات میزارم این گوشه ی وب واسه نجات مخاطبین!
غمتون نباشه! :))
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • میگذره...
    همین روزای سختو میگم
    پاسخ:
    این نیز بگذرد....
    امیدوارم....

     
    میگن واسه آرامش خودتم شده ببخش و فراموش کن
    ولی وقتی از کسایی که توقع نداری میرنجی
    هرچقدر هم که بخوایی ببخشی و فراموش کنی نمیشه
    انگار داری خودتو گول میزنی
    وقتی از یکی میرنجی حتی اگر بخواهی
    شعار بدی و بگی برای آرامش خودم بخشیدمش
    یه چیزی ته دلت میمونه اسمش کینه نیست....
    یه جای زخمیه ....
    یه چیزیه که دیگه نمی زاره اوضاع مثل قبل بشه
    هر چقدر هم تلاش کنی خودتو بزنی به اون راه و بگی نه ......
    بی فایده ست....
    یه چیزی این وسط از بین رفته و جای خالیش تا همیشه درد میکنه
    یه چیزی مثل .......حرمت......
     
     
     

    پاسخ:
    هی...المیرا....
    دلم خیلی پره...
    غریب که باشی و اذیتت کنن دیگه بدتر ....
    الهییییی عزیزمممم می فهممت سخته ولی باید محکم باشی تو می تونی دخترخاله هوووم:)
    حالا یالااااا بخندددددد:)
    پاسخ:
    ای جاااان پسر خاله!
    اصن هرچی تو بگی! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی