زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مای نیو اندروید!

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

اگه دیدین کسی با اندروید 5 لولی پاپ اومده وبتون بدونید منم!

امروز رفتم اندروید جدید نصب کردم... هنوز خوشم ازش نیومده!

یکم طول میکشه با هم کنار بیایم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۶)

:)))))))
پاسخ:
گفتم که بدونید :))))
از حسین اکتفا به نام حسین نبود درخور مقام حسین ، بلکه باید خلق دریابند علت اصلی قیام حسین،
لباس مشکی و عزاداری باید همراه با عمل به دستورات خدا و ائمه باشه
پاسخ:
ها آفرین...این خوب بود مثلا
عه باز این سحر اومد اینجا :|
پاسخ:
:/
زهرا جان سلام عه نداره که 
سحر جان خوش اومدین حالا به هر علت که اومدین تبلیغ یا هر چیز دیگه :)
حرفای قشنگ خریدار داره بزارین بیاد بگه :)


+ زی زی ردت رو گرفتم تا اینجا اومدم چرا خاموش اومدی وبم؟:دی 

پاسخ:
یا خدا! پلیس آگاهی :))
:)))))))
پاسخ:
کلاس داره خب! ؛))
نمیگم نیاد که!
قدمش رو چشم.
فقط کامنت تاریخ گذشته نذاره باران جان :)
پاسخ:
این رباته! متوجه حرفاتون نمیشه!
:)))) دعوا نکنید
باران جان واسه خودت گلوکزی هستیا :))))
پاسخ:
همون قند و نبات منظورته؟! شکلاتی شکلاتی؟!
گلوکز o_O
با لفظ جناب خان بخونین ؟:دی 
اونوقت چرا ؟:دی 


+بابا شاید یکی اون کامنت رو نخونده بشه گذری بره گذری هم بخونه رد بشه :)

همینجوری والا !
نیگا نیگا
اومدیم وب مردم داریم با هم حرف میزنم!

+ باشه باشه قبول :)))
پاسخ:
نه بابا...راحت باشین :)
وب مردم نیست وب زی زیه :*
زی زی هم که از خودمونه :)

پاسخ:
:)
من تازگیا باهاش دوست شدم خب :)
دوستاشم زیاد نمیشناسم.
شما انگار دوست صمیمیشی آره؟
صمیمی رو باید از ایشون پرسید :)
من سعی میکنم با همه دوست باشم ؛)
زی زی بچه ی صاف و ساده ای بی اغراق بچه ی خوبیه یعنی تا حالا من بدی از ایشون ندادم جز خوبی :)


+ من برم بخوابم که 7باید برم سر کار تا الانم مشغول تنظیم پرونده های کاریم بودم.
شب بخیر 
خوشحال شدم از آشنایی تون :* 

پاسخ:
خجالتم نده! :)))) ممنونم :))))
خیلی سرت شلوغه هاا! یه سر پاشو با عروس شیرازیتون برو سینما!
پس منم میشم دوستتون :)
زی زی جان دوستتو دزدیدم :دی
باران جان بیا بریم :))


منم همینطور ...
شب شما هم بخیر :)
پاسخ:
آااای دزد! :)))
اندروید!!
من گوشیم از این ساده های بی دوربینه!

خواهر منم گوشیشو اپدیت کرد (ios بود نرم افزارش) به پیشمونی تمام کشیدش
گوشیش هنگ کرده بود
بعدا با یه ترفندهایی ظرف یه هفته خودمون درستش کردیم!

ان شاءالله برا شما چرخ سیستم عاملش همیشه خوب بچرخه
(:) 
پاسخ:
نکنه به سر منم بیاد...!
من تمام نرم افزارای اجتماعیمو پاک کردم!
تازه یادم اومد که فقط imo دارم!
اونم هر موقعمیرم میبینم یه مکالمه ب تصویری از دست رفته دارم!
اگه خراب شد میام میگم، همون ترفند ساده رو یادم بدین!
زی زی خدا نکشتت اون عکس مسواکت مدام تو خونه میاد به ذهنم عین دیوونه ها با خودم میخندم ://
اصن یه وضی :دی
پاسخ:
:)))) منم دیروز توی ماشین (آژانس) هی یاد اون اتفاقی که همون روز توی دانشگاه افتاده بود میفتادم و میخندیدم...این خانومه که پیشم نشسته بود فک میکرد دیوونه م!
عه الان دیدم باران سلام داده!
سلااااام :)

+ واجب بود دیگه باید میگفتم :)))
پاسخ:
:))) صبح بخیر ایران!
و علیکمسلام!
آره همون شکلاتی شکلاتی :دی
جدا سحر رباته؟! O_o
نمیدونستما !
پاسخ:
یا رباته یا همینجوری تبلیغی میزاره...کاری به پست و وب و طرف و یلام علیک و غیره نداره!
سلام 
سینما ؟:))
عروس شیرازیمون تو شیرازه من هزار فرسنگ از اون دورتر :)
سینما رو کوجای دلم بزارم ؟
آره این هفته که گذشت و بخصوص امروز واقعا سرم شلوغ بود وقتی رسیدم خونه عین میت افتادم رو تختم :|
حتی کلاسمم نشد برم خواب موندم :((((
الانم باید برم شام درست کنم حسش نیست :((((((((


+ممنون بابت شکلات و نبات و اینجور چیزا 
هردوتون لطف دارین :)

پاسخ:
سلام
یه خواهر شوهر نمونه عروسشونو میبره سینما میگردونه!

خسته نباشی :)
  • کربلایی ...
  • لولی پاپ {شکلک جناب خان}



    +قهرم باهات
    پاسخ:
    تازه شماره ی 5 هم هست!
    +بهتر!
  • محمود بنائی
  • مبارکه :) بالاخره آپدیت کردی !
    پاسخ:
    آره دیگه... گفتم بیام خبرشو بگم یکم پز بدم!
    :))
    واااااااااااااااااااااااای
    یکی با لولی پاپ آمده وبلاگ من!!!!!
    عجب افتخاری:/D
    پاسخ:
    خیلی خوشحال شدی آره؟!
    عععع...میدونستم! :))
     سلام 
    عزاداریت قبول :)
    خوبی شما ؟
    شهر ما که سینما درست و حسابی نداره این یک.
    دو خودمم تو شهر خودم نمیرم سینما (چون سینمامون خرابه )
    سه اگر برم شیراز اونی که منو ببره سینما زنداداشمه نه من ها ها !:دی 
    چهار من خدا رو شکر از این عروس شیرازی مون بزرگترم پس اون باید به من احترام زیادی بزاره :)))
    عروس از اینجا رد نشه صلوات :دی 
    پنج : والا من الانم به عنوان خواهر شوهر نمونه تو فامیل معروفم :)
    پس نیاز به اینجور برنامه ها ندارم :)
    شش : خوب و بد همین که هستم تازه دلشون بخواد خواهر شوهر به این خوبی گیرشون اومده والا :دی 
    هفتم : من مظلوم ترین و ساکت ترین خواهر شوهر هم تو فامیل لقب خوردم :)
    از سه تا عروسا قطعا بزرگتر خواهم بود .
    هشتم :ممنون
    پاسخ:
    یا خدا!
    قانع شدم :|
    من دیگه حرفی ندارم!
    کوفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت :دی 
    ( کوفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت این شکلی حالت جدی نداره ها ! یهو دلخور نشی !)
    پاسخ:
    کوفته قشنگ تره :دی!
    :))
    کوفته بیشتر خوشمزه تره :دی 
    ما یه غذای سنتی داریم به اسم کوفته :)
    برای همین بهت نگفتم کوفته ؛ )


    +راستی اسی جان کوجاست خبر ازش نداری ؟

    پاسخ:
    کوفته قلقلی!

    +نه والا... منم نمیدوم کجاس
    سلام 
    کوفته قلقلی نیست :)
    کوفته تنها و البته کوفته ی ما روش پختش نسبتا سخت تر از کوفته قلقلی است حتی :|
    و من همچنان نتوستم روش پخت صحیح این غذا رو یاد بگیرم :((((((((((((

    خوبی ؟
    عزاداریت قبول .
    پاسخ:
    سلام
    همون که با برنج و ایناس دیگه؟! ها؟!

    +ممنونم،همچنین عزاداری های شما...
    سلام 
    ممنون.
    نه عزیز کوفته مون تنها چیزی که نداره برنجه :)
    تازه تو تلفظ بهش میگن کوفته ولی  مینویسیم :کفته :)
    بزار طرز تهیه شو قشنگ یاد بگیرم بعد مواد لازمش و طرز پختش بهت میگم ؛ )

    پاسخ:
    سلام
    جالبه که برنج نداره!
    آره حتما بهم بگو پس :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی