زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جایگاه شماره 2!

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ
گفت خانم شما پاشو بیا اینجا بشین
گفتم من؟!
من جامو عوض نمیکنم و محکم نشستم سر جام!
بعدشم گفتم من حوصله ی جا عوض کردن ندارم!

+یه لحظه خودمم موندم که چی گفتم و هی تو دلم میگفتم دمم گرم!
انقدر آدمو جا به جا میکنن تو سفر که اعصاب معصاب براش نمیمونه!
بعدشم برگشت با خنده و یه نگاه شکه وار بهم گفت خب بشین..راحت باش. خدای نکرده نخواستم بی احترامی کنم!

ازین به بعد هم روال همینه!
اصن همینیه که هست!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

چه خشن :|
پاسخ:
آرررره! :))))
خودمم یه لحظه موندم!
ولی با خشانت نگفتم، با لبخند گفتم :)
واقعا عالی بود کل وبتون سلامت باشین وتندرست
سلام!
وبتون رو دیشب پیدا کردم و خیلی از مطالبش رو خوندم و همه اش رو دوست داشتم! چه سوتی ها چه خاطرات خوابگاه و چه دانشگاه! اول خواستم تشکر کنم و خسته نباشید بگم! و بعد بگم که خیلی باحالید!!! 
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
باحالی هم از خودته ما فقط وسیله ایم! :))
  • محمود بنائی
  • همچین ته دلم گفتم آخیش دلم خنک شد :) 
    پاسخ:
    یعنی از جواب من؟!

    +بیچاره آدم خوبی بود! عین بقیه ی راننده ها نبود!
    ملت بی اعصاب شدنا!!!!
    پاسخ:
    نه خواستم حساب کار دستش بیاد فقط!
    وگرنه من مهلبونم! :))
    سلام شما رشتتون تغذیه هست لطف میکنید منابع ارشد تغذیه روممنون میشم دوست عزیز:)
    پاسخ:
    سلام :)

    درسایی که واسه ارشد میخونیم اینا هستن: فیزیولوژی، بیوشیمی، تغذیه 1، تغذیه 2 و زبان تخصی
    کتاباشون هم ایناس:
    فیزیولوژی=گایتون
    بیوشیمی= هارپر و لنینجر
    تغذیه1و2= کراس
    زبان تخصصی هم هرچی دم دستت رسید...ما الان یه کتاب میخونیم واسش که روش نوشتهnutrition
    خشانت :|
    ولی خوب کاری کردی!
    گاهی لازمه اینطور رفتار کردن :)
    پاسخ:
    بعدشم دلم واسش سوخت! 
    ولی دیگه محل نذاشتم
    عوضش آخرش هم تشکر کردم هم خسته نباشید گفتم!
    الان فکر میکنی اون خشانت با یه تشکر و خسته نباشید حل شد؟! :دی
    پاسخ:
    حل شد آقا! حل شد!
    ازونجایی که من گوشیم خاموش شده بود و طول کشید تا بابام بیاد دنبالم و اینکه با یه بدبختی ای با خونه تماس گرفتم...
    اومد گفت میخوای برات ماشین بگیرم؟
    آهان پس حله :)
    پاسخ:
    آره :)
    خیلییی ممنونم دوست عزیز واقعا لطف کردین من تو اینترنت سرچ کردم منابع مختلف بود وسردرگم شدم وبلاگتون خاموش میخوندم راستش این منابع رو برای دوستم میخواستم چون دسترسی به نت نداشت بازم تشکر:)
    پاسخ:
    مخلصیم :)
    بازم سوالی داشتی در خدمتم!
  • محمود بنائی
  • آره، همیشه با این شاگرد اتوبوس ها مشکل دارم تا چشمشون به یک دختر می افته فوری دست و پاشونو گم میکنن چاره ندارن بگن خانوم شما بفرما پشت فرمون بشین ...
    پاسخ:
    شاگرد اتوبوسا که آره...
    ولی این خوده راننده بود که بهم گفت! 
    خوده راننده...فک کن!!!

    فک کن من پشت فرمون بشینم :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی