زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اندر احوالات موی خیس

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ

اصلا چه فایده؟!

هوا که سرد باشد، موهایت خیس باشد؛ کسی ذوق خشک کردن موهای آدم را نکند، آدم تا صبح یخ بزند با موی خیسی که گرد کرده و چپانده بالای سرش و با حوله بسته، حوله ی بزرگش را جا گذاشته خانه و با این حوله نمیتواند موهایش را باهایش هندی ببندد، سشوار به چه درد میخورد؟!

اصلا موی بلند به چه درد میخورد؟!

اصلا موی خیس و نصف شب و کلاس 8 صبح فردا خرند و هوای سرد خرتر!


موی بلند دردسر دار را باید زد...آن هم از ته

+حس کراپ کردنش نبود! 

عکس هم شات از گوشی دوستم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳۰)

اول اول :))

ازین مردا؟!
مگه میشه؟!
مگه داریم؟!
o_O

البته بگم من اصلا از مردایی که جزئی نگرن و کارای ریزُ دقیق انجام میدن خوشم نمیاد!!!!!
پاسخ:
نه فقط مو خشک کردن بلد باشه...نشون میده مرده...فقط همین یه مورد!
اصلا همه ی کارا به کنار، مو خشک کردن هم به کنار...

من اینجا سشوار ندارم...باورت میشه؟!
تازه خونه هم هیچوقت سشوار نمیکشم... اصلا حال نمیده خوده آدم موهاشو خشک کنه!
راستی یه وقت نیای وبم وگرنه میخورمت! :/
پاسخ:
روم مشکی
توی خوابگاه نت ندارم، فقط شبا نت ایرانسل قوی میشه اونم 12_1به بعد...
ولی میام سر میزنم... معمولا خاموش :)
حالا دلت نشکنه میام نظرم میدم!
  • اسی بولیده
  • واقعا منم همیشه دوس دارم یکی موهامو خشک کنه :(

    بچه بودم مامانم موهامو خشک میکرد ، منم تو همون حال خوابم میبرد :)

    پاسخ:
    الان ولی هیشکی نیست...
    بریم به درد خودمون بمیریم...عرررررررر😭
    باورت میشه من دوس ندارم موهامو سشوار بزنم؟!
    کلا علاقه ای ندارم.
    ولی خشک کردن مو رو چرا مرد باید بلد باشه :)
    منظورم بافتن به اون دقیقی بود!
    پاسخ:
    ها... اینو خوب اومدی! باید خشک کنه بعد ببافه!
    اصن یادم باشه حتما اینو مطرح کنم!
    نه دلم نمیشکنه.
    فقط بدونم میای حتی خاموش کافیه واسم.
    نظرم ندادی ندادی :))
    پاسخ:
    خیلی قشنگ متن مینویسی... 
    من از کسی بیخودی تعریف نمیکنما!
    آره مادر اینا درس زندگیه یاد بگیر پس فردا به دردت میخوره :دی
    با نومزدت هم لوس حرف نزنیااا  :)
    دختر باید انقد سنگین باشه که سنگین اونقد نباشه !!!
    بازم بگم مادر؟!
    خخخخخخ

    وای یکی این هندونه ها رو از دستم بگیره :دی
    لطف داری عزیزم :)
    پاسخ:
    انقدرررر سنگین حتی؟! :)))
    دیگه فصلش گذشتا...خندوانه هم که تموم!
    عادل هم که دیشب نارگیل بود!
    کدوم قدرر سنگین؟!
    بگم منظورتو متوجه نشدم دعوام میکنی؟! [آیکون مظلوم و معصوم]
    نشدم :/
    پاسخ:
    انقدر سنگین که سنگین هم اونقد نباشه :)))
    نه اونو که فهمیدم آبجی!
    عادلو میگم!
    ربط داشت مگه؟!
    پاسخ:
    آها!
    چون من تنها جایی که الان هندونع میدیم خندوانه بود!
    میگم تازه فصلشم گذشته و خندوانه رو هم نمیده... جهت دید زدن اون هندونه های زیر بغل شما! که فصلشم گذشته!
    جهت اطلاع عادل رو فرمودم! خیلی دیشب باحال بود! جناب خان هی با دست میزد به برادر عادل!
    اون قسمتش من غش کرده بودم از خنده!
    آهاااااااااا 
    پس بگو!
    اتقاقا من همین دیشب ندیدم.
    تعریف میکردن بچه ها ...
    فوتبالی نیستم اصلا عادلم دوس ندارم ازشم بدم میاد ://
    ولی جناب خان واقعا محشره ... :))))))
    دوس دارمش :)
    پاسخ:
    عادل خوب بود... اتفاقا من دیشب خیلی ازش خوشم اومد!
    دیشب فهمیدم همشهری تک پسر کلاسمونه! تو برنامه گفت رفسنجانین مامان و باباش!

    شما هم انگار تو اداره آمارگیری مویرگی آشنا داریااااا  !! O_o
    پاسخ:
    ماییم دیگه!
    چه کنیم! 

    تو بگو شاهرگ! مویرگ افت داره واس ما!
    همممم اینطوریاس پس !!
    بذار به مامانت بگم :دی
    پاسخ:
    مامانم به من اعتماد داره! 
    p:
    راستی چند سالته خواهر؟!
    پاسخ:
    21 :)
    تو چی؟
    ب نظرت چند سالمه؟!
    پاسخ:
    ببخشید توی خواب خونده بودمش دستم رفته بود روی عدم نمایش!
    20 حدودا؟!
    حالا چنده واقعنی؟!
    یوسف گمگشته بازید به کنعان غم مخور 
    کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور...

     برای پست بالاست.
    یوسف گمگشته بازید به کنعان غم مخور 
    کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور...

     برای پست بالاست.
    پاسخ:
    یوسف کیه؟! :))
  • سعادت سلیمانی
  • بله داریم از این مردا

    پاسخ:
    که اینطور...
  • برای پست بالا
  • قهر تو برده مرا تادرکاتی دیگر
    شده ام کافرو مغضوب خدا میفهمی
    داریم از این مردا :)
    نمونه اش خونواده ی من :)

    پاسخ:
    یعنی برادرات واست سشوار میکشن؟ 
    خیلی عالی...خیییلی!
    نخیر برادارام واسه همسراشون سشوار میکشن :دیییی 
    دومادهامون واسه خواهرم :))

    + بچه هام واسم سشوار میکشن ؛ ))
    سلام 
    خوبی ؟
    چرا غمگین میزنی ؟:((
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    از دیروز تو لکم!
    ولی موردی نیست...حله
    منم تو لک بردی :((
    دلت تنگ شده واسه خونواده تون ؟
    من بجات باشم قید کلاس های این هفته رو میزنم میرم خونه :)

    پاسخ:
    والا...چی بگم
    اگه برم فقط 3 روز اونجام
    غیبتامم جوریه که اگه یه بار دیگه نرم حذف میشم!
    واسه خواهرام :)
    اصلاح میکنم.
    پاسخ:
    خوشبحال و خواهرات و آفرین به برادرات!

    هفته دیگه شنبه اش تعطیله از چهارشنبه برو .
    بعد من بجات باشم با استادا حرف میزنم و کلاسا رو می پیچونم و  نمیرم :)
    باران اغفالت نکنه صلوات :دییی

    منم البته دلم برای کل خونواده ام بیشتر مادرم تنگ شده :((
    من بجات باشم قید کلاسو میزنم و میرم خونه :)


    +ممنون.

    پاسخ:
    روز دوشنبه ساعت 11 تا 4 با یه استادی داریم که محاله ممکنه بخوام بپیچونم!
    دوبار سر کلاسش نرفتم یعنی دوجلسه ی اول کلاسش خونه بودم، یه بار منو تو دانشگاه دید بهم تیکه انداخت!
    واقعا دیگه نمیشه نرم!
    واسم جالب بود که یادش بوده که کی نرفته و چند جلسه!
    همین دوشنبه ؟
    غمت نباشه دعا میکنم تا دوشنبه بعدش هم نیاد :دییی 

    +غیبت گناه کبیره است نکن خواهر من :دییی 
    اصلا فک کن سربازی و بهت مرخصی نمیدن صبوری کن خواهر من :))


    پاسخ:
    اگه به وسایلی هم که خونه جا گذاشتم فکر نکنم به خالی کردن گوشیم همواره فکر میکنم!
    انقدر پره که عملا هیچ کاری دیگه نمیشه باهاش کرد!
    نه عکس نه ثبت یادداشت، نه ضبط صدا، نه دانلود...هیچی!
    باید برم خونه خالیش کنم
    یادمه دوزان دانشجویی برای یکی از استادای سختگیرم اما با سواد هر زمان که نمیرفتم کلاسش به هر دلیلی یا دیر می رسیدم سر کلاسش 
    قطعا کلاس بعدیش رو که معمولا عصر بود و با یه گروه دیگه از بچه های دانشگاه میرفتم بهم میگفت :حتی اگر کلاس عصر رو بیایی 
    غیبت صبح رو برات میزنم !
    منم میگفتم مشکلی نیست بزنین ولی اجازه بدین بیام کلاس عصرتون چون فوق العاده عاشق درس دادنش بودم با وجودی که خیلی 
    سخت گیر بود.تا یمدت میزد ولی بعدا فهمیدم بخاطر اشتیاق من به کلاس هاش غیبت های صبحم رو بجز تو یه جلسه بقیه اش رد نکرده .
    یادش بخیر :)

    پاسخ:
    استاد به این میگن..مااااه اصن!
    این درس، میکروبه که فقط یه ساعت و یه روز توی هفته ارائه میشه
    من که خونم رمم در حالت انفجاره :)
    بنظرم یه رم جایگزین براش بخر :)
    که اینجور موقع ها به دادت برسه.
    برای گوشیت پست دلتنگی میذاری ؟
    بیام برات :دییی 
    جناب خان چرا فقط خوزستانی میخونه دور بعد  بهش بگو کردی هم بخونه :)


    پاسخ:
    یادداشتای گوشیم616تاس!
    منتشر نمیکنم تو وبم!
    پره...دیگه نمیتونم یادداشت جدید بزارم

    جناب خان اونی که جاش حرف میزنه شیرازیه!!!

    استادم دقیقا فتوکپی برابر با اصله عادل فردوسی پوره هم.تو قیافه اش تا حدودی هم تو رفتاراش :)
    البته الانش رو نمیدونم ولی قدیم که شکل عادل بود :)
    من که هر زمان برم دانشگاه مون باید ایشون حتما ببینم.

    + استاد ما ماه بود ؟ ممنون.
    پاسخ:
    استاد ما هم ماهه البته! :)
    خوزستانیم هست تازه!
    نمیشه از شیرازی ها دیگه پیش من اسم کمتر ببری دختر :))
    یه بار کردی خوند یعنی خیلی خوب بود .
    من یه طرح دارم برای برنامه بعدیشون میدم به عوامل برنامه اگر تایید شد بدان و آگاه باش طرحش مال من بوده :))
    یکی از عوامل اجرایی برنامه شون فامیله :)
     

    +با اجازه من برم بخوابم.
    ممنون و شب بخیر
    پاسخ:
    پس ازین به بعد ممکنه جناب خان همه جایی بخونه!

    شبت بخیر :)
    ازدوران دانشجوییت بهترین وبیشترین لذت ببر.
    امیدوارم همیشه شادباشی
    پاسخ:
    سعی میکنم...
    ممنونم :)
  • فیروزه ای
  • 8 kelas dari???
    Key khabidi? Key bidar mishi aya?
    Sarma nakhori zizi jun
    پاسخ:
    5صبح میخوابم، 7پا میشم...
    خدا نکنه کسی یه وقت ذهنش درگیر باشه
    یا دلش گرفته
    اره داریم
    من واس عشقم میکردم ولی....نپرس و نگو
    تنهام گذاشت
    پاسخ:
    هی
    چی بگم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی