زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نامزد داران 2!

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

اومدم توی اتاق، مکالمه ش با گوشی این بود:


برام جشن بگیر، ببرم تو لباس عروس( ببرم؟! نه اینکه فساییه، بعضی کلماتش این مدلیه!)بعد من میگم نع حالتو میگیرم! (موندم چرا اینایی که نامزد میکنن همش گیرشون و حرفا و مکالماتشون پیرامون جواب مثبت و منفیه! بابا شما که جواب دادین...ول کنین دیگه یه بحث باحال راه بندازین! :))


بعد میگه ما که 6ماه محرمیم دیگه حالا چه بگم آره چه بگم نه. بعد میگه اول باید باطل کنیم صیغه رو بعد عقد کنیم؟! بعد پقی زد زیر خنده!

میگه خو چطور باطلش میکنن؟! بعد غش غش میخندید :)))


با لهجه ی خودش: رئیسو نیومد؟! (ظاهرا آقاشون سر کاره الان!) بعد میگه سم بریز بده رئیسو بخوره!


بعد شروع کرد به حدس زدن که نامزدش اسمشو چی تو گوشیش سیو کرده... بعداز کلی حدس زدن بعد که فهمید اسمشو نفس سیو کرده گفت: نفس؟؟؟ نفس کیه؟! من خو اسمم نفس نیست!


بعدم میگه اگه تو نفست بند بیاد من میمیرم! من با عزرائیل دوستم :/

ادامه میده میگه یه پسره بود ترم یک ازم خواستگاری کرد منم بهش جواب نه دادم بعد اونم گفته بزار درسم تموم شه باز میام خواستگاری... بعد امروز که رفتم دانشگاه هی دستمو ایطو میکردم هی مقنعم درست میکردم...اونم محل نمیداد! بعد هر هر میخنده! :|

به نامزدش میگه اگه این زبونو نداشتی گرگی میخوردت! منم که با این زبون بی زبونی گیر تو افتادم!


مامانش صبح زنگ زده اصول حرف زدن با همسر رو یادش میداد منم تخت پایین خودمو به خواب زده بودم درحالی که میخندیدم!


الان بحث رسید به جاهای خنده دار و صحنه دار دیگه شرمنده من برم!

من الان فقط به زووور خودمو نگه داشتم که خنده م نگیره!

+در مورد سرطان آنجلینا جولی و جنیفر لوپز هم حرف میزنن :|

حالا یه هفته س نامزدنا :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

salam masahkhanum

age bedunan rajebeshun

chi minevisi

inghad sujashun nakon

pasfarda

mohe khodet k shod

yeki peyda mishe

hamchin minevise BARAT

:))))))))))))

پاسخ:
سلام!
نه من رمزی حرف میزنم باهاش که کسی نفهمه ؛))))
یا خدا! به سر خودم نیاد!
چه لوس!!!!!
  • مرضیه افخم
  • ما این عمل نامزد داران را محکوم میکینم
    پاسخ:
    :))) خیلی هم قبیحه تازه!
  • غلامرضا تاجگردون
  • تعارف نکنید، حرف زدن با نامزد را هم ممنوع کنید تا مردم تکلیف خود را با شما بدانند
    پاسخ:
    تابلو
  • اسی بولیده
  • اینقدر به حرف مردم گوش نده دختر ، منحرف میشیاااااا !!!!!
    پاسخ:
    خدا شاهده من داشتم جزوه مینوشتم!
    تازه هندزفری هم توی گوشم بود ولی playش نکرده بودم :)))
  • دکتر احمدی نژاد
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    به نظر من دوران نامزدی ****************
    *******************************************
    ***********************************
    ***************
  • هاشمی رفسنجانی
  • نامزد را آدم معقولی دیدم.
    پاسخ:
    اذیت نکن
  • اسی بولیده
  • چه بی مزه ان بعضیا:/

     

    ای شیطون بلا ;)

    پاسخ:
    :) مسافرتی؟
    دیشب توی وب مستر نیما خوندم!
    این طرح اقدام مشترک نامزد ها خیلی خوب است :)
    آقای لاریجانی! شما که تمام قد از طرح حمایت میکنید اجازه بدهید منطق مخالفان هم شنیده بشود.
  • اسی بولیده
  • بودم!

    امروز برگشتم:)

    اونجا نت نداشتم

    پاسخ:
    مسافرت یه روزه...چقد دلم تنگ شده واسه این سفرا!
    احتمالا همین روزا با بچه ها یه طرح سفر یه روزه بریزیم!
  • اسی بولیده
  • 2 روزه بود

    ایشالا به زودی:)

    پاسخ:
    چه خوب :)
    خخخخخ
    خخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخ
    خیلی جالب بود این پست برخلاف شماره یکش:)
    لهجه رو خیلی جالب توضیح داده بودی تو متن آورین 
    اصن این محاوره نویسی خیلی باحاله:))))) 
    والا...
    پاسخ:
    خیلی جالب حرف میزنن
    این ترم بر خلاف ترم پیش میتونم لهجه هاشونو تشخیص بدم
    مثلا استان فارسیا همه "او" میزارن ته کلماتشون
    ولی الان تقریبا میتونم تشخیص بدم کی کجاییه
    مثلا فساییا؛ آخر حرفاشونو نمیگن، علاوه بر او هایی که میگن تازه!
  • مستر نیمــا .
  • اسن پست های نامزدی خیلای خوبن :)))))))

    سانسورچی نامرد بذار ما هم بشنویم :))))))))
    پاسخ:
    نه شما منحرف میشین! تازه شما هم یادمه یه هم خونه ای نامزد دار داشتین! در موردش مینوشتین...چی شد؟!
    تا حالا مبلغ دین بودم الان پست خاک بر سری بزارم؟!
    این بود آرمانهای امام؟! :)))))
    تمام مزش به قسمتای خنده دار و صحنه دارشه!!!
    یه پست بزار و اون قسمت ها رو کامل بگو:/D
    پاسخ:
    میخوای عکس هم بزارم؟!
    یا متن با عکس رو پاور کنم جهت نمایش؟!

    حالا بزار ببینم چی میشه! ؛)))
    سلام 
    وای چقد با لهجه حرف میزنن:))))))))
    یعنی دقیقا لهجه ی عروسمون اومد جلوی چشمم :))))))
    اگر میدونستم اونجایی قطعا می اومدم  اونجا این هفته :))

    پاسخ:
    سلام
    آره با لهجه حرف میزنن
    روز اول ترم اول که اومدم خوابگه یه دارابی هم اتاقیم بود که اصصصصصلا نمیفهمیدم چی میگه، بس که لهجه داشت!
    اما الان متوجه لهجه ش نمیشم
    اییییییییییی
    اه اه 
    چقد لوسن :|
    پاسخ:
    آره منم چندشم شد :|
    خیلی بی مزه ن :/
    واقعن یه هفته؟ چه جوری میشه که تو یه هفته انقدر همه چی لوس میشه آخه؟ :دی
    دلبری مدل جدیده ، اگه بهت نه بگم ضایع شی حالتو بگیرم مثلن :)))
    من که لهجه ی همه جا رو گرفتم ، وقتی میام خونه حرف میزنم ، مامانم میگه هر جملت یه لهجه ای داشت ...
    پاسخ:
    یه خرده بی احساسه...
    میگه من اصلا دلم تنگ نمیشه، حالا من بی احساسم یا عادیه؟!

    حالا برعکس اون یکی که عقدیه ، یه روز و نصفی اینجاس، دم به دیقه زنگ میزنه آقاشون!!!
    یعنی عنوان به اندازه خودش عالی بود که نخوام دیگه از پست بگم (((: .

    اصول حرف زدن با همسر O-o ...
    پاسخ:
    حالا بشین یادت میدم!
    به کلاس مشاوره ی ازدواج خوش آمدید :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی