زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اگر شیعه هستید بخوانید

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ
یه چیزی هست اینجا اسمش عرفه ،یه چیز دیگه ای هم هست به اسم مذهب
حالا بعضیا این دوتا رو یکی میدونن
بعضیام دوتا میدونن ولی یه جور رفتار میکنن

من نمیگم کدوم درسته کدوم بده
فقط نظرمو میگم، قضاوت پای خودتون

خب عرف جامعه ی ما (حالا مثلا قدیم، حدودا 30 سال پیش) این بوده که مردا و زنها با هم دست میدادن، بدون هیچ قصد و غرضی.صرفا جهت سلام و احوالپرسی
خب الان خیلی جا ها هم اینجوریه

یه چیزی شنیدم این بود که: اگه یه نفرشیعه با نامحرم دست بده امام زمان خون گریه میکنه
خیلی رفتم تو بحر این حرف.خیلی ذهنمو به خودش مشغول کرد

امام زمان کاری به سنی ها نداره،کار به وهابیا و مسیحیا نداره...کار به بچه شیعه های خودش داره

دوستم میگفت:خب من دلیلی نمیبینم که نخوام دست بدم وقتی که میدونم پسرای خونوادمون هیچ منظوری ندارن ازین دست دادنا...

خب این نتونسته بود عرف واز مذهب جدا بدونه

عرف جامعمون اینه که خب همه دست میدن اشکالی نداره
مذهب میگه تماس فیزیکی با بدن نامحرم حرامه

پسر عمه م از آلمان اومده بود همین تابستون.با همه ی دخترای خونواده دست داد
رسید به من دستشو کشید منم دست به سینه ایستادم جلوش سلام کردم،دستش مونده بود رو هوا!!
گفت دس نمیدی؟  گفتم نه!
گفت با دست دادن مشکل داری؟ گفتم خیلی!!
گفت بیخیال بابا من خارجی ام اشکال نداره!  شونه هامو انداختم بالا با یه نیشخند عرض کردم منم خیلی مذهبی ام!!

حالا مهمونا همه نشسته بودن این اومده بود نشسته بود پیشم هر  دقیقه یه بار دستشو میکشید سمتم مسخره بازی درمیاورد مه مثلا دست بده و ازین حرفا..!
شده بودم سوژه ی جمع...

خب با این حرکتم دیگه هرکدوم از پسرای خونوادمون منو میدیدن دس نمیدادن که ضایع نشن

یه بارم یکیشون که تازه ازدواج کرده بود با خانومشو مامانش اومد خونمون
با خانومش روبوسی کردم بعد خودش بود دستشو کشید سمتم، من فقط سلام کردم دستش موند رو هوا!
بعد رفتم با مامانش سلام و احوالپرسی
اومدم نشستم جلوش نیشمم باز ... دستش هنو رو هوا بود!!!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

  • محمود بنائی
  • نمیدونم دقیقا چی میشه و امام زمان از باقی کارهایی که ماها به اسم شیعه انجام میدیم چه حسی داره! ولی هرکسیو توی قبر خودش میگذارن، شمام اگه عقیده تون بر این هست، خیلی خوبه که بهش پایبندین و کاری به بقیه ندارین!
    پاسخ:
    سعی میکنم محل نذارم
    ولی با دیدن کارای دورو بری هام خیلی اذیت میشم...
  • مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
  • سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

    یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

    حاوی

    1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
    2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
    3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
    4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
    5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
    6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
    7 - کتاب های آموزشی نایاب
    و . . . .
    ببخش دومی رو نمیخواستم خصوصی بفرستم
    حواسم نبود
    پاسخ:
    no problem!!
    آفرین
    پاسخ:
    :)
    یه بیگ لایک داره این پستت حسابی.....
    منم وقتی یکی دستشو میاره خیلی محترمانه یه مقدار سرمو میارم پایین و این طوری بهش احترام میذارم ولی قرار نیس آدم اعتقاداتشو واس خاطر اینکه همه انجام میدن بذاره کنار
    همه سم میخورن توام باید بخوری نمیشه که
    یه مدت اون قدیما که هنوز عاقل نبودیم با بچه ها و دوستان میرفتیم بیرون بچه هام با دوست پسراشون میمومدن دوست پسراشون میدونستن من دست نمیدم خودشونو به قول تو ضایع نمیکردن
    پاسخ:
    کار خوبی کردی ...آورین!
    آره واقعن...
    آدم باید اعتقاد داشته باشه وگرنه که براش این چیزا مهم نی!

    پ چرا نظرمو عمومی نکردی در رابطه با پستت ؟
    ممنون ک تاییدشون کردی
    بازم یکی داشتی ک ج دادی بودی اما تایید نکرده بودی
    خودم تاییدش کردم
    حواستو جم خانوم خانوووووووووم:D
    پاسخ:
    چشــــــــــــــــــــــــــــــم!!
    ایول دمت گرم...
    اصن این دست ها حقه شونه که رو هوا بمونن... والا :D
    پاسخ:
    :))
    آره!
    خخخخخ!
    عالیه
    خیلی عالی
    پاسخ:
    ممنون
    لطف داری عزیزم
    این مدل دخترا واقعا تاج سرند به خودتون و اعتقاداتتون بنازید واقعا

    در پناه خدا و حضرت زهرا باشید
    پاسخ:
    شما لطف دارین
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی