زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نقاشی معروف ابراهیم خلیل الله

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ


خواهرم اینو نشونم داده ،میگه این حضرت ابراهیمه که بتا رو شکسته!

دیگه نمیدونستم چی بکشم!

بعد میگه: خانوم داشته برگه هامونو نگاه میکرده بعد منو صدا زده و ازم پرسیده این چیه؟! گفتم حضرت ابراهیمه :)))

خوهر کوچیکمم میگه: آجی، حضرت ابراهیمو دختر کشیده!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • پاک باخته
  • تو خواهر کوچیکتر داشتی؟؟؟
    پاسخ:
    آره ؛)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • وااااااااای این خواهرت عالیههههههههههههه
    پاسخ:
    :))))
    خوابت نمیاد؟!
    برو بخواب بچه، فردا مدرسه داری :پی!
  • اسی بولیده
  • مگه شما چند تا خواهرین؟؟!!
    پاسخ:
    من 3تا خواهر دارم
    من و یکی از خواهرام که دانشجوییم
    اون دوتا هم ابتدایی ان :)
  • اسی بولیده
  • آخی!

    الهی:)

    فک میکردم 3 تایین

    این یکی و رو نکرده بودی;)

    پاسخ:
    :))))))
    زیر چادرم قایمش کرده بودم!
  • نگــ ❤ـار
  • ینیس عییییین زنان کوچکین !
    پاسخ:
    :))
    کتی و اینا؟!
  • نگــ ❤ـار
  • اوهوووووم !
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی