زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فقط wc دانشگاه!

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ
تنها جایی از دانشگاه که آدم میتونه دلتنگش بشه سرویس بهداشتیاشه!
انقدر که ماهن! :))
حالا بماند که یه بار فک کردم رفتم دستشویی برادران و چه اتفاقی افتاد! (اینجا!)

تازه بجز سیفون!!! ازین دست خشک کن ها هم که نمیدونم اسمشون چیه دارن! :))
و خب هرجایی اینا پیدا نمیشه!
انقدر هم بزرگ و پهناورن که میتونی همزمان توشون قدم بزنی و مطالعه کنی :دی
سوسک هم ندارن!
تازه توی هر دستشویی(توی هردونشونها) قفسه هم دارن میتونی وسایلتو آویزون کنی تا کارتو انجام بدی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • اقای روانی
  • دستشویی مکانی برای ظهور فیلسوف ها جوان هست :)
    پاسخ:
    اتاق فکره :))
    دستشوییای دانشگاه ما جون میده واسه فیلسوف شدن!
  • اسی بولیده
  • دستشویی دانشگاه ما که پاتوق من و دوستم بود حتی !!

    هروقت همدیگه رو گم میکردیم تو wc پیدا میکردیم:)))))))

    پاسخ:
    من یه بار رفتم دستشویی برادران که دستامو بشورم بعد تعدادی از برادران یهو وارد شدن که آشنا هم بودن بعد من نمیدونستم باهاشون سلام کنم یا خودمو بزنم به اون راه :))))))
  • اسی بولیده
  • خدافظی میکردی :دی

    راستی یه چیز جالب بگم:

    پریشب خواب دیدم تو به من زنگ زدی!!!

    انقد هیجان داشت که واسه اولین بار صدای همو میشنیدیم!!!

    خیلی هم با هم صمیمی بودیم !! :)

    پاسخ:
    خداحافظ : دییییی! 
    واقعن؟! :)))
    ما چرا انقدر با هم صمیمی بودیم؟! :|

    + منم تاحالا خواب چندتا از بچه های وبو دیدم! در حالی که تا حالا یه بارم ندیدمشون!
  • اسی بولیده
  • جالبه!

    یکی از بچه ها تو پست مستر نیما از اولین باری که با یه دوست وبلاگی تلفنی حرف زده بود نوشته بود!

    صمیمیت اشکالی داره؟؟

    پاسخ:
    نه خیلیم خوبه :)
    3تا از دوستای وبلاگی شمارمو دارن
    یکیشون همشهریم بود و خب تا حالا نشده که همو ببینیم و هر بار یه برنامه ای پیش میومد و نمیشد!
    دوتای دیگشونم یکی ازبلاگ هست و اون یکی از بلاگفا :)
    البته الان که ظاهرا بچه های وبلاگ دار گروه زدن تو تلگرام و چندباری هم به من گفتن که نو هم بیا ولی ازونجایی که من زدم تمام برنامه های اجتماعیمو پاک کردم... جمالم به نورشون روشن نشد! یعنی نورم به جمالشون فک کنم! :)))

  • اسی بولیده
  • سرت گیج نرفت از این که هی از این پست میپرم رو اون پست؟؟ :))))))))))))))

     

    من که خیلی با تو احساس راحتی میکنم! حس میکنم خیلی وقته میشناسمت! چراشم نههههه میدونم!!!!!!!!!

    پاسخ:
    نه! چون واسه من همه ی نظرات یه جا میاد!
    و تا الان متوجه نشدم که تو پستای مختلف نظر میزاری تا خودت لو دادی!
    بس که من سر به زیرم! نه اینکه بالای نظرت اسم پستو مینویسه...واسه همین :))
  • اسی بولیده
  • آره از وقتی این برنامه های اجتماعی اومده خیلیا بیخیال وبشون شدن و رفتن سراغ اونا ،

    البته اهمال کاری بلاگفا هم مزید بر علت بود!

    پاسخ:
    "مزید بر علت"!!! چه خفن حرف میزنی!
    والا منم یه مدت تو اینستا پست میزاشتم وبم نمیومدم! همین مرداد و شهریور...بیشترش شهریور!
    خیلی مزید بر علت بازی در میاوردم نمیرسیدم بیام وبم :|
  • اسی بولیده
  • چی خیال کردی بابا؟ من کارشناس ارشد ادبیاتم!

    اما از اونجایی که وب ندارم نمیدونم کامنتا چطور واسه مدیر وبلاگ میاد:|

    پاسخ:
    پس یه پا حداد عادلی واسه خودت!
    پس لازمه یه وب بزنی...چون با ادبیات قشنگ تر میشه وب نوشت :)
    اگرم نمیدونی از کجا شروع کنی مهم نیست...هرچی که به ذهنت میاد رو بنویس... 
    بعدش کم کم یه سیر نوشتاری ثابت پیدا میکنی
    البته من هنوز ثابت نشده! از هر موضوعی و با هر زبانی گفتاری و نوشتاری مینویسم!
  • اسی بولیده
  • کلا یه مدته حس هیچی و ندارم

    امسال درسم تموم شد و بیکارم

    تنها سرگرمیم همینه که شبا میام پای نت

    پاسخ:
    من پارسال خیلی وب گردی میکردم و نمینوشتم و فقط میخوندم...
    خیلی خوب بود خیلی :)
    بیکاری خیلی بده کسالت آوره...برو باشگاه :)
    من امسال وقت نشد برم!
    پارسال رفتم... خیلی خوب بود...پستاشم هست! یادش بخیر! همش سوتی میدادم!
  • اسی بولیده
  • تو که از سال 92 آرشیو داری؟!

     

    این سوتیات منو کشته:)))))))

    البته هنو به باشگاه نرسیدم، من از روی طبقه بندی موضوعی پیش میرم! امشب که دیدم برش داشتی نمیدونستم از کجای آرشیو شروع کنم! باید از اول شروع میکردم:|

    پاسخ:
    خب میگم که..همه ی پستام توی موضوعات نیستن!
    اگه از روی آرشیو بخوای بخونی، باشگاه میشه شهریور 93
  • اسی بولیده
  • ماجراهای باشگاه که فقط 1 پست داره که اونم ربطی به باشگاه نداره0_o
    پاسخ:
    از باشگاه که میومدم پست میزاشتم موضوع دارشون نمیکردم واسه همین توی قسمت باشگاه نمیبینیشون! 
    خسته بودم میفهمییی؟! خسته! :))
  • اسی بولیده
  • امشب مزید بر علتمون زده بالا! ساعت 3 شد!!

    good night

    پاسخ:
    من رفته بودم مسواک و گلاب به رو و کلی آب خنک خوردن و اینا!
    مزید بر علت من توی تابستونا 2 ظهر بود!
    یعنی همه ی شب بیدار بودم تا 2ظهر! بعد 2 ظهر میخوابیدم تا شب! 
    یعنی اون قسمت ماه رمضون فقط! که میخوابیم ثواب داره و اینا و نفس مومن روزه دار ذکره!
    چت میکردید باهم؟!
    پاسخ:
    آره :دی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی