زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شامپو ویتامینه ی گلرنگ خر است!

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

شامپو ویتامینه گلرنگ آنچنان خر است که میتواند در طول یکسال(دوترم)با مصرف دو شامپو(هر ترم یکی) موهای لخت شما را تبدیل به موهای بابلیس کشیده کند! 

وقتی که از دانشگاه اومدم (بعد از چند ماه) مامان خونه نبود... شالمو که درآوردم ناگهان خواهرام باهم همانند یه گروه اپرا فریاد براوردند که تو چرا این شکلی شدی!؟ و به موهام اشاره میکردن!

مامانم اومد و در حالی که دهانش از تعجب باز بود فریاد براورد که تو چرا این شکلی شدی؟! در حالی که به موهام اشاره میکرد!

رفته بودیم تهران خونه ی خاله م، که دو روز بعدش عروسی دختر داییم بود... بعد از سه روز که من پیششون بودم و با مانتو و شلوار و روسری جلوشون اقدام به رفت و آمد میکردم، بعد که رفتیم توی آرایشگاه برای درست کردن موهامون واسه عروسی به محض اینکه من روسریمو دراوردم همگی باهم فریاد براوردن که تو چراااا این شکلی شدی؟! (و خب چیز جدیدی که دیده بودن از من ،موهام بود دیگه لازمه بازم به موهام اشاره کنم؟!)


دیشب اومدیم بریم عروسی:


مامان میگه موهاتو شونه بزن! 

میگم زدم! این شونه زدشونه...!

بعد میگه: راستی آها! :)))

من :|


اصلا خوب نیست یه آدم درد کشیده رو دست بندازین یا مسخره کنین!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • مستر نیمــا .
  • کچل کنی مشکلت حل میشه بنظرم :))))))))
    پاسخ:
    ها مستر نیما! بهم تیکه میندازییی....!
    به وقتش به حسابت میرسم :دی!
    با ماشین سلمونی دنده 4 بزن امیدست که مشکل حل شود :)
    پاسخ:
    چرا شماها امشب با من اینجوری شین؟!  یکم مهربون تر! لطیف تر! :))
  • فیروزه ای
  • وزوزی شدن؟
    پاسخ:
    وزوزی نه
    بالا شون لخته ، پایینشون فر درشت! عین اینا که واسه عروسی موهاشونو فر میکنن! :))
  • بیتا بختیاری
  • عالی بود... منم جدیدا دچار این مشکل شدم خیلی بده به خدا... :(((
    پاسخ:
    یه آدم دیگه شدم اصلا! متفاوت شدم! شدم خواهر دوقلوم!
    میییییفهمی چییییی میگمممم؟! :)))
    رو بیار به پرژک ها  ... شاید بهتر شدی (: .
    پاسخ:
    آره تو فکر اینم که به گلرنگ خیانت کنم!
    میخوام پرژک بزنم!
    سال بعد همین موقع منتظر باشید تا خاطراتمو با پرژک بنویسم!
    نظری ندارم :دی
    پاسخ:
    چرا نظر گذاشتی پس؟! :پی
  • مستر نیمــا .
  • فکر کردم یکم مهربونتر باشم بهتره
    خب با شماره 5 ماشین کن :)))))))))))) به خوبی صفر نمیشه ولی بازم مشکلت برطرف میشه
    پاسخ:
    یاد یه ماجرایی افتادم!
    من و دختر داییم و دختر خالم و دوتا از پسر عموهام همسنیم و با هم کنکور داشتیم...
    بعد دختر دایی من انقدر جو کنکور گرفته بودش و درسا بهش فشار اورده بودن که رفت توی حمام و موهاشو از ته تراشید! و شد کچله کچل!
    من بچه بودم یه بار بابام موهامو از ته زده! دیگه نمیخوام :)))
    آخه کی تا حالا عروس کچل دیده؟! ؛))
  • اسی بولیده
  • بخاطر شامپو نیست ، موخوره ست

    باید سر موهاتو کوتاه کنی درست میشه

    منم قبلا موهام خیلی لخت بود اما الآن موجدار شدن! اصنم گلرنگ نزدم بوخودا :(

    وقتی خیسن موجش بیشتره! انقدم باحاله!

    تنوعه دیگه:)

    خوب نی آدم همیشه یکنواخت باشه

    تازه دیگه لازم نی بابلیس کنی;)

    آدم باید همیشه نیمه پر لیوان و ببینه جانم!! :))

    پاسخ:
    عید یه خرده از زیرشون کوتاه کردم... فک کنم دوباره باید برم کوتاه کنم... 
    آره باحاله :)))
    ولی وای به وقتی که ازین کلیپس بزنی و موهات برن هوا و توی خونه بچرخی!
    انگار یه درخت بالای سرم بستم :))
    همه میمونن تو هوا!
  • اسی بولیده
  • راستی چرا سرفصل هات و برداشتی؟؟

    مثلا نوشته بودی خاطرات خوابگاه و شیطنت ها و من اینها را عاشقم و...

    پاسخ:
    چون واسم گیج کننده بود!
    و اینکه همه ی پستامم تیک نداشت و خیلی روی مخم بود و میخواستم بشینم همه رو تیک دار کنم و وقتشو نداشتم... واسه همین داشتم دیوووونه میشدم!
    دیگه گقتم ملت با آرشیو برن جلو بهتره :))
    آرشیو هست ها...

    حالا اگه خواستی هم بگو بزارمش... انقدر که ما با هم صمیمی هستیم هرچی بگی نه نمیارم من! :))))
  • اسی بولیده
  • اونجوری خیلی جالب تر بودن!

    خود من که جذب همونا شدم:)

    البته هرجور که خودت راحت تری همون کار و بکن

     

    خیلی باحالی دختر:)))))

    پاسخ:
    اصن هرچی تو بگی! 
    اصن فقط تو بگو... :)))

    فقط بخاطر صمیمیتی که بینمون هست و محض رضای خدا گذاشتم موضوعاتو!
  • اسی بولیده
  • عجب!!!!!!!!!!

    پس پستا رو از رو صمیمیتی که با من داری گذاشتی؟؟:))))))))))))))))

    راستی جای دندونت چطوره؟؟

    اولین پستی که ازت خوندم همون بود!

    همون بود که منو با تو آشنا کرد ;)

    پاسخ:
    پست دندون خونی!
    لثه ی کنده شده!

    خوبه...هنوز بخیشو نکشیدم!
    امروز رفتم دندون پزشک که دوتای دیگه رو بکشم و اونقدر خدا خدا کردم که نشه که واقعا نشد :|
    من الان خوشحالم ولی مامانم خشمناکه!
    :))) 
    تازه کلی هم چیز میز خریدم به بهونه ی اینکه " مامان استرس بهم وارد شده و فشارم افتاده!"
    دیگه بعدش که میرم دانشگاه و کسی نیست نازمو بکشه!
  • اسی بولیده
  • دو تا باهم؟؟ نکن این کارو مگه چقد جون داری؟:(

    بعد عمری 1 دوست وبلاگی پیدا کردیم اونم میخوای از ما بگیری؟:|

    پاسخ:
    که زود تموم شن...!
    طاقت ندارم هربار 3تا آمپول تو دندونم خالی کنن!
    تازه امروز همش با دستام صورتمو پوشونده بودم...جلوی دکتر!
    که قیافه ی وحشت زده ی و از ترس کج و کوله شدمو نبینه!
  • اسی بولیده
  • thank,s for طبقه بندی موضوعات!

    پاسخ:
    یور ولکام دارلینگ :)
  • اسی بولیده
  • دارلینگ چی بودینگا؟؟؟؟؟!!!!!!!

    خوردنینگا؟؟؟؟؟؟!!!!!!

    پاسخ:
    :))))))
    darling
    :))))))))))))
    خیلی باحال گفتی!

    یعنی عجیجم ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی