زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

لعنت به شیوخ عرب پست یهودی

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ


لعنت به جفا کردن شورای سقیفه
لعنت به خلافت ، به ولیعهد و خلیفه

لعنت به رژیمی که شده نوکر کفار
لعنت به خبیثی که شده حاکم جبار

لعنت به هجومی که دهد بوی خیانت
لعنت به دلاری که شده خرج جنایت

لعنت به تمام سلفی های سعودی
لعنت به شیوخ عرب پست یهودی

لعنت به نشستی که شود حاصل آن جنگ
لعنت به سران عرب خائن صد رنگ

لعنت به در و پیکر اسلام دروغین
لعنت به تو ای مفتی خارج شده از دین

لعنت به تز داعش و وهابی ملعون
لعنت به تب توطئه در لابی صهیون

لعنت به تو ای قاتل حجاج برائت
لعنت به تحجر ، خفقان ، ظلم و شقاوت

ای خصم علی سایه ی شرت بشود کم
هیهات اگر شیعه سرش را بکند خم

انصار خدا فاتح میدان جهادند
دل را به دل گل پسر فاطمه دادند

این طایفه از تیزی خنجر نهراسد
جز سرخی خون رنگ مطهر نشناسد

امروز اگر شیعه کمی تحت فشار است
فردا سر عدوان علی بر سر دار است

بمبی زدی و بر تن طفلی شرر افتاد
" با آل علی هرکه درافتاد ورافتاد "
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

سلام
ان شاءالله آقامون زودتر بیاد... :(
پاسخ:
سلام
ان شاالله.....
الان شدیدا نبودش حس میشه...
سلام
من که انقدر از حادثه ی منا و مکه عصبی ام که حتی نمیتونم درباره ش حرف بزنم هی فقط حرص میخورم:|
پاسخ:
متاسفاته من از تلویزیون تا حالا خبرها رو نشنیدم و فقط از توی اینترنت خوندم و اونجور که باید و شاید هنوز درک نکردم که چه اتفاقی افتاده ولی تا همینجا که فهمیدم خیلی ناجور بوده و لعنت بر عربستان و خلیفه و همدستاش...
امروز یه متن خوندم که دلیل این اقدام دولت عربستان رو نوشته بود... پیداش کنم براتون پستش میکنم
همون بهتر که تی وی رو نبینه افسردگی میگیری از بس جشد رو هم تلنبار شده
کشته های ایرانی امشب شد226تا :(((( هنوزم قراره اضافه شه 196تا مفقودن 27نفرم بیمارستانن هنوز
پاسخ:
یا خدا... چقدر زیاد...
بیچار از خونواده هاشون....
بر فرض صحت سند این رویات اگه به متن حدیث توجه کنید
واقعه صیحه در ماه رمضان و جنگ قبیله در ماه ذی الحجه رو گفته و... 
که هیچ کدومش رخ نداده . 

شعرقشنگ بود ولی !!!
پاسخ:
ففط اون منی ش درست بود :)

+شعرش حماسی بود!
جسارتا قسمت منی اش هم خیلی درست نبود...
گفته خون ها ریخته می شود و روی جمرات می ریزد...در این اتفاق، خونی ریخته نمی شود. ضمن اینکه با جمرات هم خیلی فاصله داشته! مگر اینکه بگیم برای تقریب به ذهن این گونه گفته شده...
پاسخ:
حالا اگر همینم نباشه یعنی همین نوشته مال همین ماجرای اخیر نباشه، شاید واسه بعدا باشه...
من این نوشته رو چندجا خوندم و دیدم
  • خواننده ی خاموش
  • سلام 
    کلا خواننده ی خاموشتونم با  پست بالاتون کلی خندیدم ولی گفتم خاموش بمونم.
    اما تو این پست نتوستم سکوت کنم.
    میخوام بگم من این حدیث  رو دیدم و تا خوندمش موی بدنم سیخ شد.
    میخوام در جواب اونایی که میگن اون صیحه ای انجام نشده بگم از کوجا معلوم شاید ما ندیدیم و نشنیدم شاید اون 313نفر شنیده باشن 
    وقتی ندیدم و نشنیدیم  دلیلی بر کذب این اتفاق نیست و نمیشه حرفی زد که .
    ما چون ندیدیم یعنی امکان داره اشتباه باشه ؟
    دوم منظور از خون ها ریخته میشود منظور اون خونی نیست فکر میکنیم همه باید با صلاح سرد یا گرم کشته بشن نه بلکه 
    همین قتل عام حدود 2000نفر از حجاج و بی مسولیتی سران آل سقوط چیزی مثل خون ریختن هستش.
    درضمن ما باید از خدامون باشه این حدیث الان صحت پیدا کنه به این وقایع اخیر .
    مگه بده آقا امام زمان ظهور کنه و ریشه ظلم رو خشک کنه !
    و اینکه دیگه هیچ خونی ریخته نشه.
    در بخشی از حدیث اومده قبیله ها در این ماه بجنگ می پردازند .
    این که دیگه صحت داره.
    اونموقع قبیله بوده الان کشورن. عربستان علیه مردم یمن.
    داعش علیه سوریه .
    فلسطین هم که همیشه هست.
    بنظر من حتی اگر بگیم این حدیث ربطی به این داستان حجاج نداره کار اشتباهیه .
    یکی میگفت این حدیث شایعه است.
    ولی میخوام بگم ما نمیدونیم یعنی ما نمیتونیم در انتظار فرج باشیم؟! 
    ما در انتظار آقایم کاش هر چه زودتر بیان و ریشه ظلم رو خشک کنن.
    کاش اگر این شایعه اس به واقعیت برسه.
    درسته کارشناسی شده نظرم رو ندادم ولی دوست دارم این شایعه که میگن شایعه اس به حقیقت برسه .
    ممنون.
    پاسخ:
    سلام 
    منم شوکه شدم با خوندنش ولی جدای از این حدیث من خودم احساس میکنم که ظهور خیلی نزدیکه!
    یعنی خیلی از نشونه هاشو حس کردم... امیدوارم که همینجوری باشه
    من حاجیا رو از تلویزیون ندیدم...ولی مردم یمن رو که میدیدم و بچه ها رو دلم خیلی سوخت...خیییلی... 
    خدا لعنت کنه عربستان رو...اسرائیلو... این وضعیت و رفع ظلم فقط از دست آقامون برمیاد... احساس میکنم مسلمونا هم حتی دیگه کاری ازشون بر نمیاد... 
    الان ببین...هرچی ظلمه داره در حق مسلمونا میشه... 

    یه عکس دیدم توی یه سایت که نوشته بود این عکس بیشترین لایکو خورده.این بود:
    یه مسلمون در حال سجده بود بعد یه مسیحی چهار زانو روی کمرش نشسته بود بعد یه یهودی ایستاده بود در حالی که پاهاش روی دوتا شونه ی مسیحی بود...
    یعنی میخواست نشون بده که یهود باید تو دنیا اول باشه... که مسلمونا باید پایین ترین درجه باشن... در حالی که اگه همین مسلمون از سجده پاشه، دیگه نه مسیحی هست نه یهودی!

    ممنون بابت این کامنت...نقد ظریفی بود :)
  • اسی بولیده
  • خونی ریخته نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تو همین حادثه منی خیلیا که زیر دست و پا موندن زخمی و خونی شدن ، مگه گزارشات و ندیدین؟؟؟مگه از شاهدین نشنیدین؟؟؟؟؟

    مگه ندیدین سر قضیه افتادن جرثقیل اون همه خون به زمین ریخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما میخواین بگین اون تو ماه ذی قعده بوده!

    چ فرقی داره؟؟؟؟؟ اونا حجاج نبودن؟؟؟؟؟؟؟؟

    منظور از خونریزی، قتل و کشتاره !!! نکنه میخواین بگین جنایتی تو کار نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه مثلا یه نفر یکی و خفه کنه میگن خونش پای اونه! حالا اون قاتل باید بگه چون قتل بدون خونریزی بوده پس گناهی نکرده؟؟؟!!!

    جنایت به این آشکاری رو ول کردین صورت مسئله رو چسبیدین؟؟؟

    علائم ظهور خیلی چیزای دیگه هم هست که الآن رخ داده ، مثل جنگ در شام که همون سوریه کنونی هستش ، حادثه منی هم یکی دیگه از اوناست که به وضوح دیدیم.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    با خوندن کامنتت اشکم درومد!
    دلمون خون شد و مهدی فاطمه هنوز تو غیبته... کی بشه که بیاد... چی میشه اگه بیاد...

    یه جا نوشته بود که حضرت مهدی میگه دلم منم میگیره ...منم ناراحت میشم که شماها میگین مهدی بیا و کاری از دستم بر نمیاد واسه ظهورم...حتی خود حضرت هم نمیدونه که ظهورش چه وقته...
    بتید از خدا بخوایم ظهور منجی ش رو....
    اللهم عجل لولیک الفرج

    قلم بانو حوزه ی مطالعاتیشون همیناس و همیشه هم نظرات خوبی دادن
    البته اینجا بحث هایی که میشه متفاوته فقط و عقیده ها و نظرات فرق میکنه در حالی که موضوع اصلی یکیه
    همه ی ما هرکدوم یه حدسایی میزنیم بنا بر دونسته هامون ولی نمیتونیم قطعی حرفی رو بیان کنیم

  • اسی بولیده
  • امام زمان گفته یه وقتایی دلم واسه غربتم میسوزه که میبینم افراد واسه همه چیزشون دعا میکنن الا ظهور من:(

    باید برای ظهورشون دعا کنیم ، من که به شخصه واقعا از عصر حاضر به ستوه اومدم و هر لحظه منتظر ظهورم...

    پاسخ:
    بهمن از طرف دانشگاه رفتم قم... 3 روز از 5 صبح تا 11_12 شب بیدار بودیم و کلاسای فشرده.. یه بحث مفصل مهدویت هم داشتیم با یه نمایشگاه که حرفایی که برامون زده شد دل همه و چشم همه لرزید و آخرش که میومدیم بیرون همه ی چشما اشکی بود...!
    آقا بیاد همه چی خوب میشه... همه چی... :)
  • اسی بولیده
  • آره:)

    اما من میترسم برای ظهور لازم باشه اوضاع از اینی که هست هم بدتر بشه ، از این بدتر دیگه چی میخواد بشه؟:((

    پاسخ:
    یه چیزایی هست در مورد ظهور که اگه بخونی موهای تنت سیخ میشه! :))
    البته نمیدونم حالا واقعیته یا شایعه ولی یکم وحشتناکه!
    بیخیال!
    زمینه مهم نیست!
    اتفاقا میگن موقع ظهور مسلمون خالص پیدا میشه...یعنی اینجوری میشن که مردم یا زنگی زنگ ان یا رکمی روم! که البته من اینو شنیدم و اگه نیاز به بحث هم داشت بیاین نظر بدین :)
    ولی شنیدم که بچه مسلمونا شب با وضو میخوابن....رو به قبله میخوابن... مومنن ینیا...
    بعدشم اون 313 تا فرماندهان سپاه حضرتن...هرکدومشون کلی سرباز دارن...اگه ما جزو اون 313تا نیستیم کاش لااقل جزو سربازاش باشیم...
    تازه جالبه بدونی که 50 تا از اون 313 تا خانمن!
  • اسی بولیده
  • من شنیده بودم اصلا مومن پیدا نمیشه! البته نمیدونم واسه ظهور بود یا قیامت

    البته حرفای ضد و نقیض زیاده

    پاسخ:
    آره بابا همه چی میگن! 
    مهم اینه که ما خوب باشیم...و خوبی از خودمونه! :دی
  • ایلیا سلطانپور
  • لعنت بر آل سعود
    پاسخ:
    اللهم العن آل سعود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی