زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

غارتگری همیشه هم بد نیست!

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

چیزی که درش غارت ، چپاول و دزدی نباشد، اصلا همان بهتر که نباشد.

یک چیزی مثل کنکور 

مثل پفک خوردن

مثل آب سالاد پست قبل


خوابگاه که بودم... هیچ لذتی نداشت خوردن سالاد و آب سالاد هایی که در آرامش خوردم!

پفک خوردن بدون حمله و 5 تا تو برمیداری من 6 تا برمیدارم زهر بود

حتی نمیتوانم کسانی را که بدون کنکور سر کلاس درس و دانشگاه مینشینند را درک کنم...!!


دسته جمعی ها خیلی حال میدهند! یه بهتر بگویم؛ یک حال دیگری میدهند!

حتی اگر در آن شرایط از حمله ی ناگهانی عده ای بر روی خوراکی ات ناراضی باشی!  باور کنید!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱)

  • اسی بولیده
  • هر چیزی سخت تر به دست بیاد لذت بخش تره ! :)
    پاسخ:
    تکبییییر!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی