زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اولین چیزی که بعد از یه مسافرت 12 روزه، قبل از همه ی کارها باید انجام داد؛ روشن کردن وای فای می باشد!

در حال حاضر خونه ی رنگ شده و همه ی وسایل خونه توی دوتا اتاق چپانده شده و من روی وسایل دراز کشیده شده و گوشیمم به شارژ متصل شده! 

به این میگن استراحت...!

گرمم هست...نو قالی، نو لامپ، نو کولر...فقط توی اتاقی من من روی همه ی وسایل چپانده شده دراز کشیدم یه پنکه سقفی هست که منو از حالت آبپز به بخار پز داره تبدیل میکنه!


+دوستی با اسم مرتضی کامنت گذاشتن...ممنونم :) 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

سلام
خوش بگذره، بخار شدی، یه سر بیا تهرون، ببینمت... خخخخخخ
پاسخ:
سلام
دیروز تهران بودیم :)
هوا اونجا خیلی خوب شده! 
شما مسلمونید؟! :))
نامرد! که تا تهران میای و سر نمی زنی خب؟! خخخخخخخخخ
ربطش رو به مسلمون بودن، نفهمیدم!
پاسخ:
همون کلیپه هست میگه کریم بوخودا تو مسلمون نیستی!
شما اونجا هوا خنک ...ما ابنجا... خو مسلمونید الان شما؟! :))))
از این کلیپا نمی بینم... :)
هوای خنک، و البته دود آلود... بیا، هوای خنک مال شما... من که واقعا از تهران فراری ام. تهران اصلا ارزش زندگی کردن نداره. اگر دلبستگی به فامیل نداشتم، تهران رو برای اهلش می ذاشتم ومی رفتم... :(
تهران = آلودگی+ترافیک+دود+ اعصاب داغون!
هر کی هم هرچی جز این میگه، داره یه مشت دروغ می بافه و بس!
پاسخ:
جدا؟
پس اوصیکم به اومدن به اینجا! :)))
هواش گرم هست ولی ترافیک نداره!
هوای آلوده هم که بعضی وقتا ریز گرد داریم! با ریزگردا که مشکلی نداری؟! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی