زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ماجرا های باشگاه!

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

امروز تو باشگاه باز یه آهنگ عربی پخش شد،این مربی ما باز جو گرفتش گفت 2دقیقه همه رقص!

خلاصه منم به حرفش گوش دادم(و چون که خیلی بچه ی حرف گوش کنی ام!!!) چشامو بستمو شرو کردم!


2 دقیقه بعد چشمامو باز کردم همه داشتن بهم میخندیدن! (صدای آهنگ بلند بود من صدای خندشونو نشنیده بودم!!!)

منم از رو نرفتم به حرکات ناموزونم ادامه دادم!

غیرِمنم هیشکی وسط نبود!

منم گفتم بیخی باو و ادامه دادم!

خودمو یه لحظه تو آینه دیدم...وااااااای این حرکات چیه دختر؟؟!

بیخیال!!!

بده موجبات خنده و شادی جمعو هی فراهم میکنم...والا...!

خنده مفتکی!!!


بعد مربی خندید گفت برو شیرتو بخور

من:بستنیش خوشمرزه تره!

و رفتم تو افق محو شدم تا شیرمو بخورم....


+گرمایی که موقع رسیدن به خونه از لای موهام بیرون میاد،جهنمو واسم تداعی میکنه!

++مردم چه تیپایی میزنن تو باشگاه! روم نمیشه نگاشون کنم! خخخخ!

خانوم مربی میگه میخوام یه چیزی بگم حیف که دخترا اینجان!!!

آخرشم گفت...!!  :))))



  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

چی گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اینجا خونواده رد میشه عزیزم  :))))
  • یک به اصطلاح نویسنده
  • ماکه اصن کاری نداریم چی گفت.اصن ِاصنم کرمِ درونمان فعال نیست واصن ِاصنم دلمون نمیخواد بفهمیم چی گفته!!!
    اصن کی گفته ما میخوایم بدونیم مربی چی گفته؟؟؟کی گفته..؟؟؟
    پاسخ:
    عصن معلومه که شما عصنِ عصن کنجکاو نیستین!!!
    :))
    خوشبحالتتتتتتتتتتتتت ک هرروز ی اتفاق تازه واست میفته
    منم ی زمانی رقص میکردم خفن اما بعدا جدی گرفتمش ک بزارم کنار 
    اخه خیلی از مراجع خوب نمیدوننش 
    پاسخ:
    منظورم همون نرمش سریعه!
    زیادی اغراق میکنم میگم رقص...! والا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی