زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خبررسانی از نوع هیجانی

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ

به نظرم خبر رو باید هیجانی داد!  از همونایی که طرف سکته میزنه!

19 روز پیش:


امشب:

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

چه زود عقد کردن!!!
پاسخ:
من 3تا از دوستام بچه دارن!
تازه از همینایی ان که ازشون خبر دارم! از خیییلی دیگه از دوستام خبر ندارم! 
بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی زیبایی دارین
یه بنده خدایی همچین کاری برای من کرد( شب نامزدی به همه ی عالم خبر داد ) و من بعد از مراسم گوشی رو که نگاه کردم 80 تا پیام و 16 تا میس کال داشتم. لازم به گفتن نیست که نصف پیاما بد و بیراه بودن😋
پاسخ:
اووووف!
مزه ش به هممیناس! :)))
خو چرا نگفتی!؟
دم دوستت گرم :))
پاسخ:
تیک چیست؟
با ذکر مثال :|
  • محمود بنائی
  • روش مناسب برای کشتن افراد مسن و مریض احوال!
    :) آخه این چه خبر دادنیه؟

    پاسخ:
    دیگه دیگه!
    :)))
    ✅ This means that I read your posts...
    پاسخ:
    آها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی