زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سوتی هم خو نمیشه ندیم...!

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ
رفتیم امروز دکتر بینایی سنج واسه چکاپ چشامون
 بعد دکتر هی این عینک مسخره رو میزد رو چشامون منم سعی میکردم عین یه دختر عقل رفتار کنم سوتی ندم...
خدا نمیخواد انگار!
 بعد دکتر که به چپ چپ به راست راست کرد چشامو گفت عینک داری؟ گفتم آره
 دست کردم تو کیفم و دنبال عینک گشتن...
 دستمو کشدم جلو که ازم بگیرش با یه نگاه عاقل اندر سفیهی بهم نگا کردو با یه لبخند که معلوم بود خودشو گرفته گفت هول نشو هول نشو...!
منم مات و مبهوت نگاش کردم بینم چی میگه...من که اصلا هول نیستم هیچ، عین خیالمم نیس...! نمیگرفتش...!!
 یه لحظه نگا به دستم کردم دیدم هعی وایِ من! (با حالتِ صدای علی ضیا خوانده شود!)
 گوشیمو گرفته بودم سمتش...!!!
مامانمو خواهرم تا این صحنه رو دیدن پقی زدن زیر خنده! منم که داشتم میترکیدم!
 فضای شادی فراهم شد 5 دقیقه خندیدیمو اشک ریختیم!
دیگه من تا آخرش هی یادم میومد و صحنه عین یه فیلم از جلو چشام رد میشد خنده م میگرفت...!


اینم منم!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

سلام
با تبادل لینک موافقید؟
مارا با نام پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان لینک کنید و بعد به ما خبر دهید.
با تشکر
http://mehrdadsedighian.blog.ir
پاسخ:
نه موافق نیستم!!  :)))
خخخخخخخخخخ  

والا... 
پاسخ:
:)))
سوتی نمیدادی اونوقت چه جوری مایه تفریح بقیه میشدی والا
چه عکسم گرفته رفته دی
پاسخ:
خواهرم یواشکی عکس گرفت!!
صدای چَقِه ی گوشیشم اومد!!
خیلی قصه ی با نمکی بود
پاسخ:
متاسفانه واقعیت بود قصه نبود! :)
سلام مهسا جون
ب وب گروهی خوش اومدی
این ک خوبه
من ی روز عینکمو نمیدیدم
کلیییییییییییییی دنبالش گشتم و وقتی خوب خسته شدم و حالمم گرفته بود
پیداش کردم اونم رو چشام :D
پاسخ:
:))))))
چه باحال!

من که شخصا هفته ای چن بار این اتفاق واسم میفته!
طبیعیه!!!!
آره کلا خیلی سوتین!!!!!!!!
دخترا رو میگم سوتی میدن همش ....
چادرت توووووووو.........
ت قلبم.
چقد ریزه پیزه ای
پاسخ:
استغفرالـ...!
  • محمود بنائی
  • ما آخر نفهمیدیم این دستگاه چیه و چجوری کار میکنه! 
    پاسخ:
    این دستگاهه یه درخت توشه ما هم باس زا بزنیم به درخته!
    فک کنم واسه سنجیدن آستیگمات  چشاس...شایدم نباشه!!!
    ای جان
    چادری هستی؟
    دوستت دارم :))
    پاسخ:
    بله!!
    من عاشقتم!  :)))
    این قیافه خودته یا داری مسخره بازی در میاری  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    مسخره  بازی چیه؟
    منم دیگه!


    چمه؟!
    ولی چ عکاس خوبی بوده
    به به از چ نمایی عکس گرفته
    :)))
    پاسخ:
    کارِ دسته خواهره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی